Konstal 13N

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
voy

Post autor: voy »

Hm a nie będzie żadnych przenosin np. jakieś 105tki pójdą do zajezdni R4 w zamian za PESY?

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

No może pójdą, ale trzeba wziąć pod uwagę fakt, że żoliborskie 105-tki są w okropnym stanie. Kiedy jechałem jakiś czas temu na Cmentarz Bródzieński składem 105-tek z R-4 (linia 2) wrażenia z podróży określiłbym jako nienajlepsze. Pomijam już nawet takie kwestie jak mechanizmy drzwiowe zamykające się z okropnym hukiem.
Wydaje mi się, że wiek taboru to jedno, a dbałość to drugie - odkąd pamiętam, wagony z R-4 zawsze były w najgorszym stanie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Panowie Zapominacie jeszcze o dostawie kilkudziesięciu wagonów wysokopodłogowych z Poznania. Domyślam się, że część z nich zasili zajezdnię "¯oliborz" :mruga:

MW

Post autor: MW »

o ile w ogóle dojadą :retard:

56247

Post autor: 56247 »

Warszawa :strzałka: "Skazani na szroty" :?: :!: :wall:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Spokojnie - nie będzie tak źle. Po prostu "nie od razu Kraków zbudowano". Będą nowe wagony. Cierpliwości :mruga:

A propo, nie wiem, czy w zeszłym tygodniu Oglądaliście w TVP 2 film "Nie lubię poniedziałku". Czy Widzieliście tego 13N na Grzybowskiej? Czyż nie był to piękny tramwaj...w 1972 roku :D

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

J-31 pisze:Panowie Zapominacie jeszcze o dostawie kilkudziesięciu wagonów wysokopodłogowych z Poznania. Domyślam się, że część z nich zasili zajezdnię "¯oliborz" :mruga:
Gdzieś czytałem, że wysokopodłogowce z Cegielskiego mają zastąpić najbardziej wysłużone 105-tki z "Woli".

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Thomas78 pisze:Gdzieś czytałem, że wysokopodłogowce z Cegielskiego mają zastąpić najbardziej wysłużone 105-tki z "Woli".
Całkiem możliwe. A jak będzie w rzeczywistości, to się dopiero okaże. ;)

Na razie najbardziej wysłużone 105-tki są zastępowane przez .... 13N :devil:

MW

Post autor: MW »

Cóż czemu się dziwić - te najbardziej wysłużone 105-ki są naprawdę wysłużone :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Szanowni koledzy. Wiem jak bardzo lubicie 13N. Mam coś dla Was. :D

Coś co Was może zdziwi, chociaż może. Sam nie wiem :roll:

A zatem:
:strzałka: Kliknij tutaj a Odczujesz mrowienie w plecach
:strzałka: Kliknij tutaj a Zobaczysz jedno oko. Uwaga ! Nie Rób zeza

No i jak ? :mruga:

Podi

Post autor: Podi »

Co dziwnego jest w nauce jazdy?

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Właśnie… W końcu, też muszą się gdzieś nauczyć, a tata nie da im pojeździć tramwajem po parkingu pod Realem.
Aha — na 1 fotce po prawej jest fajna pani ;-)

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

Motorniczy, który ukończy kurs jazdy na 13N, musi zostać w Warszawie :D Ten wehikuł ma się nijak do rozwiązań stosowanych we współczesnych nowoczesnych tramwajach, jeżdżących po innych miastach...

aleksej

Post autor: aleksej »

Eee...tam prowadzenie 13N jest bardzo podobne do prowadzenia 105Na. Zreszta zawsze mozna sie przeszkolic. Dwoch motorniczych z Wa-wy pracuje teraz w Tramwajach Podmiejskich.

Pozdrawiam,
Aleksej

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

aleksej pisze:Eee...tam prowadzenie 13N jest bardzo podobne do prowadzenia 105Na.
Miałem na myśli nowocześniejsze konstrukcje niż 105/805 Na :)

56247

Post autor: 56247 »

plocmaster pisze:na 1 fotce
Tak,tak...zgadzam się.Uwidoczniona jest tam bardzo apetyczna,ubrana na biało niunia.

J-31,więcej takich "tramwajowych" :rotfl: zdjęć proszę!

MW

Post autor: MW »

Thomas78 pisze:
aleksej pisze:Eee...tam prowadzenie 13N jest bardzo podobne do prowadzenia 105Na.
Miałem na myśli nowocześniejsze konstrukcje niż 105/805 Na :)
13N stanowią zasadniczą część taboru tramwajowego w Warszawie, więc naturalne wydaje się, że muszą umieć tym jeździć.

Podi

Post autor: Podi »

U nas do 2003 roku jako L jeździła stodwójka(jedna z ostatnich...)... To był dopiero bezsens...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Podi pisze:U nas do 2003 roku jako L jeździła stodwójka(jedna z ostatnich...)... To był dopiero bezsens...
To ile jeszcze ich macie? Myślałem, że całkiem dużo :shocked:

Podi

Post autor: Podi »

To ile jeszcze ich macie? Myślałem, że całkiem dużo :shocked:
A więc offtop...
Ostatnie stodwójki w Poznaniu...

102N
1-jeździ jako historyczny
5-w 2004 roku pojechał do Warszawy na hist.

102Na
66-Pocięty w 2004,wózek pojechał do Warszawy dla 102N
71-Jeździ nadal...Dopuszczenie do 2007 roku,potem się rozważą jego losy...
2000-dawny liniowy,potem był nauką jazdy do 2003,aż do kasacji... Teraz zastąpił go GT6...
Tak to wyglądało pod koniec 2004...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”