Konstal 13N
No może pójdą, ale trzeba wziąć pod uwagę fakt, że żoliborskie 105-tki są w okropnym stanie. Kiedy jechałem jakiś czas temu na Cmentarz Bródzieński składem 105-tek z R-4 (linia 2) wrażenia z podróży określiłbym jako nienajlepsze. Pomijam już nawet takie kwestie jak mechanizmy drzwiowe zamykające się z okropnym hukiem.
Wydaje mi się, że wiek taboru to jedno, a dbałość to drugie - odkąd pamiętam, wagony z R-4 zawsze były w najgorszym stanie.
Wydaje mi się, że wiek taboru to jedno, a dbałość to drugie - odkąd pamiętam, wagony z R-4 zawsze były w najgorszym stanie.
Szanowni koledzy. Wiem jak bardzo lubicie 13N. Mam coś dla Was.
Coś co Was może zdziwi, chociaż może. Sam nie wiem
A zatem:
Kliknij tutaj a Odczujesz mrowienie w plecach
Kliknij tutaj a Zobaczysz jedno oko. Uwaga ! Nie Rób zeza
No i jak ?
Coś co Was może zdziwi, chociaż może. Sam nie wiem
A zatem:
Kliknij tutaj a Odczujesz mrowienie w plecach
Kliknij tutaj a Zobaczysz jedno oko. Uwaga ! Nie Rób zeza
No i jak ?
A więc offtop...To ile jeszcze ich macie? Myślałem, że całkiem dużo
Ostatnie stodwójki w Poznaniu...
102N
1-jeździ jako historyczny
5-w 2004 roku pojechał do Warszawy na hist.
102Na
66-Pocięty w 2004,wózek pojechał do Warszawy dla 102N
71-Jeździ nadal...Dopuszczenie do 2007 roku,potem się rozważą jego losy...
2000-dawny liniowy,potem był nauką jazdy do 2003,aż do kasacji... Teraz zastąpił go GT6...
Tak to wyglądało pod koniec 2004...