Strona 21 z 21

: 2012-12-24, 11:11
autor: TLG
Wojciech pisze:A "¯aba" się zalicza do tych siedmiu składów, czy już się jej pozbyli?
¯absko jeździ, ale nie jestem pewien, czy już jest decyzja odnośnie pozostawienia go jako zabytku.
J-31 pisze: Natomiast jak będzie z tym najstarszym wagonem - tego nie wiem
Także zostanie.
Dajcie mi chwilę (dzień - dwa), to odgrzebię notatki i powiem, które to będą wozy.

: 2012-12-26, 00:53
autor: OPi
A gdzie będą je trzymać? Z tego co piszesz, wywnioskowywuję, że trochę tych wozów będzie, a oddzielnej zajezdni na zabytki nie macie. ;)

: 2013-01-05, 20:20
autor: TLG
TLG pisze:¯absko jeździ, ale nie jestem pewien, czy już jest decyzja odnośnie pozostawienia go jako zabytku.
Jest mało prawdopodobne pozostawienie składu 821+818 jako historycznego. Pozostawione będą wagony:
-753, rocznik 1959r, pierwotnie jako wagon 503 i docelowo będzie przywrócony do stanu oryginalnego,
-534+588, w przyszłości skład stycznikowy 13NS+13NSD
-400+642+371 (mogłem pomieszać kolejność) skład trzech wagonów, przygotowany na okres pierwszej połowy lat 80, 371 aktualnie w remoncie (przy którym - nie chwaląc się - sam trochę poszalałem), możliwe, że wyjedzie w tegorocznym sezonie linii T na brygadę z przewodnikiem (pozostawiono okablowanie do nagłośnienia)
-795, w tej chwili kwalifikujący się do solidnego NG jeśli nie NG2

: 2013-01-05, 20:53
autor: Coffee
TLG pisze:400+642+371
A coś się pozmieniało, czy ja znałem inną (np. "plotkarską") wersje, że wagony miałby być stylizowane na róże sposoby remontów (m.in: mały, przejściowy i duży świetlik itp.)?

: 2013-01-05, 22:05
autor: TLG
Coffee pisze:wersje, że wagony miałby być stylizowane na róże sposoby remontów (m.in: mały, przejściowy i duży świetlik itp.)?
Chodzi o filmy? Akurat w tych wagonach nic nie będzie ruszane. Średnie filmy są oryginalne, jedynie 400 ma film z czasu remontów z lat 80. Mały film dostałby tylko 753 w momencie przebudowy na stan z 1959r.

: 2013-01-05, 22:18
autor: Coffee
TLG pisze:Chodzi o filmy?
No, głownie chodziło mi o filmy ale też o takie duperela, jak oryginalne oświetlenie, kierunkowskazy itp. Jednak taka odpowiedź też mnie satysfakcjonuje :)

: 2013-01-05, 23:23
autor: TLG
Coffee pisze: jak oryginalne oświetlenie, kierunkowskazy itp.).
Znalezienie takich detali graniczy z cudem. Tak, jak na przykład oryginalnych kloszy bocznych kierunków ze 105N.

: 2013-01-06, 01:17
autor: OPi
A pozostała siódemka ocalałych rozumiem na złom? Dobrze byłoby też pozostawić sobie jakieś części zamienne w razie czego.

: 2013-01-17, 21:34
autor: TLG
OPi pisze: Dobrze byłoby też pozostawić sobie jakieś części zamienne w razie czego.
Części nie brakuje, a kolejnych wagonów zwyczajnie nie ma gdzie trzymać.
OPi pisze:A pozostała siódemka ocalałych rozumiem na złom?
Wszystko na to wskazuje. Szkoda, że inne miasta się nie zainteresowały pozyskaniem tych wagonów. Ja ze swojej strony próbowałem zapuścić pomysł zainteresowania wagonem - jakby nie patrzeć - PCC MUNI San Francisco. Niestety, jakoś się to nie przebiło.
EDIT:
Szykujcie się na zmiany w wykazie wagonów 13N, przeznaczonych do zachowania w charakterze zabytków ;)

: 2013-01-17, 21:55
autor: J-31
Tzn co konkretnie się zmieni - o ile to nie tajemnica ? ;)

: 2013-01-17, 22:45
autor: TLG
J-31 pisze:Tzn co konkretnie się zmieni
Nie powiedziałem, że się zmieni tylko żebyście się przyszykowali :D