Newag
- TranslatorPS
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
- Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G
Chyba pierwszy producent, który postawił oznaczenie typu na samej mordzie tramwaju. Znalazła się seria 26N, to szukajmy teraz 24, 25, 27 i 28...
Wnętrze może być bolesne dla tych wyższych wstających z podwyższonych krzesełek nad wózkami... Wstawiłbym też jakąś rurę (nie wiem, jakąkolwiek, teleskopową czy jakąś inną) na przegubach, coby to pasażerowie nie wchodzili w niego...
Wnętrze może być bolesne dla tych wyższych wstających z podwyższonych krzesełek nad wózkami... Wstawiłbym też jakąś rurę (nie wiem, jakąkolwiek, teleskopową czy jakąś inną) na przegubach, coby to pasażerowie nie wchodzili w niego...
Ostatnio zmieniony 2012-03-20, 20:43 przez TranslatorPS, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgodnie z przewidywaniami tramwaj wylądował w Poznaniu:
http://www.galeriapgk.com/details.php?image_id=19627
http://www.galeriapgk.com/details.php?image_id=19627
Pesie nie wyszło w Kazachstanie, to może Newagowi uda się w Rosji. Potwierdzają się słowa Zbigniewa Jakubasa o zainteresowaniu tym kierunkiem - we wrześniu, na Forum Inwestycyjnym w Soczi, Newag (z Modertransem) podpisał z Wołgogradem umowę w sprawie montażu tramwajów z wykorzystaniem polskiej technologii. Wartość inwestycji ma wynieść 1,4 mld rubli (ponad 140 mln zł).
http://www.volganet.ru/news/news/2012/0 ... 01420.html
http://www.volganet.ru/news/news/2012/0 ... 01420.html
Te wagony może nie są stare ale strasznie zdezelowane, niektóre KTM-8 są młodsze od naszych 105N a wyglądają jakby miały z 40 lat.J-31 pisze:No to teraz jest szansa, że nowe tramwaje z Newagu podmienią stare wagony, oby tylko przetrzymały trudne, rosyjskie warunki
Dobre pytanie, przecież PTMZ klepie swoje LWS 2009 a UKVZ KTM-30, no chyba że idą w jakość a nie w ilość, bo nie sądzę żeby te wynalazki były lepszej jakości niż ten nasz z Newagu.pmaster pisze:Dlaczego Rosjanie interesują się naszymi tramwajami, zamiast kupować swoje tanie wynalazki?
No bo właśnie to wynalazki A w Wołgogradzie chyba nie ma skrajnych temperatur, gorzej ze stanem infrastruktury.
W zeszłym roku zaczęli budowę drugiej nitki więc tabor się przyda. Wagonów KTM-11 był 2 sztuki i nie ma już ich w Wołgogradzie. W tunelu jeżdżą głównie dość nowe, długie (32m) LWS-2009 i czasem jakieś Tatry.Marcin_FTŚ pisze:I może nawet uda się coś sprzedać w Wołgogradzie, jak pamiętam w tym mieście funkcjonuje coś w rodzaju szybkiego tramwaju z jedynymi na świecie wagonami KTM-11.
Chyba raczej dwa składy (wóz silnikowy + doczepa + wóz silnikowy) i były jak pamiętam chyba szaro-zielone.sphinx pisze:Wagonów KTM-11 był 2 sztuki i nie ma już ich w Wołgogradzie.
KT8D5 kupione z Ostravy i nie pamiętam teraz nazwy tego miasta w Niemczech gdzie jeżdżą/jeździły dwukierunkowe Tatry T6C5 w barwach niczym darmobus do Tesco/Carrefoura.sphinx pisze:Tatry