Strona 1 z 5

Protram 405N-Kr

: 2012-01-19, 15:45
autor: OPi
405N Kr wyjechał na jazdę próbną. :) Sa i jego pierwsze zdjęcia:
http://www.rynek-kolejowy.pl/30261/Najd ... licach.htm

: 2012-01-19, 16:18
autor: ep40
Niezły, mocowanie członów wiszących takie samo jak w 205Wras. Nie zgodzę się jednak z twierdzeniem o zbudowaniu członów nieparzystych ze stopiątek, tzn. może było parę elementów wykorzystanych, ale ich jest tyle co kot napłakał.

: 2012-01-19, 16:30
autor: Marcin N
Niezły, szkoda jednak że zostawili mu skosy.

: 2012-01-19, 16:51
autor: Coffee
Marcin_FTŚ pisze:Niezły, szkoda jednak że zostawili mu skosy.
Jakby nie było tego białego pasa, to te skosy w niczym by nie przeszkadzały. Ale skosy + biały pas wyglądają masakrycznie brzydko.
A i tak się przyglądałem lewej stronie wozu: Motorniczy będzie miał cholernie ograniczoną widoczność.

BTW: Temat powinien się nazywać Protram 405N-Kr

: 2012-01-19, 17:21
autor: Amalio
Ale szkarada.

: 2012-01-19, 17:57
autor: Rumpel
Amalio pisze:Ale szkarada.
Obiema rękami sie pod tym podpisuje, wygląda paskudnie. Ale jak widać,
konstrukcja Konstala to jednak nadal ma powodzenie.

: 2012-01-19, 17:59
autor: Solcity
Stylistyczna porażka... Oby jeździło lepiej niż wygląda...

: 2012-01-19, 18:25
autor: Coffee
Solcity pisze:Oby jeździło lepiej niż wygląda...
Też mam taką nadzieję. Nie widziałem jeszcze środka, ale obawiam się, że może być bardzo mało miejsc siedzących.

: 2012-01-19, 18:35
autor: J-31
Ten tramwaj ma obsługiwać dosyć obciążone krakowskie linie. Toteż ja bym się nie zdziwił gdyby jednak miał mało miejsc siedzących, aczkolwiek domyślam się, że w członach wysokich pozostawiono mu podwójny rząd foteli - podobnie jak w krakowskich 105-tkach ;)

Co by nie gadać wagon aż tak źle nie wygląda i ja trzymam kciuki za niego - że ta idea i ta stylistyka się obroni :)

No i mam nadzieję, że wagon nie będzie sprawiał większych problemów technicznych ;)

: 2012-01-19, 19:13
autor: pmaster
Następny wynalazek MPK, o którym wszyscy z wyjątkiem mnie mówią, że brzydki. Chociaż ten akurat wg mnie piękny też nie jest, ale chociaż nie odrażający

: 2012-01-19, 19:13
autor: zanzar
Obrazek
raczej pojedyncze siedzenia.

Foto stąd: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 685&type=1

: 2012-01-19, 19:54
autor: Rudy
Mi się tam też podoba, gorsze w życiu się widziało.

: 2012-01-19, 20:10
autor: Nikki
Amalio pisze:Ale szkarada.
Też tak myślę :lol: Aczkolwiek od boku nie wygląda tak źle, tylko ten przód i tył... :confused:

: 2012-01-19, 20:30
autor: Gadzie
Ciekawa kombinacja. Ja osobiście uważam, że nie wygląda wcale najgorzej. ;)

: 2012-01-19, 20:47
autor: TLG
Ale marudzicie. Mnie się może nie podoba jakoś szczególnie, ale zarzucić mu brzydoty też nie mogę. Jest ani brzydki, ani ładny. Przypomina niedoszłą wysokopodłogową PESę, którą oferowano Warszawie. Po prostu nie ma w nim nic odkrywczego tak, jak całą ta koncepcja nie jest niczym odkrywczym (z wyjątkiem powiększenia kabiny).

: 2012-01-19, 20:58
autor: Przemek
A może jeszcze frytki do tego? Takie sobie MPK zamówiło, takie zostało zrobione. Stylistycznie pasuje pod moderny N8S, więc źle nie jest.

Chociaż zaraz, miały być solone, nie z ketchupem ;)

: 2012-01-19, 21:15
autor: K4016td
5 członowa 105-ka? Nawet ciekawie tylko zastanawia mnie jak długo będą jeszcze modernizować i przerabiać wszelakiego rodzaju stopiątki. Powinniśmy raczej iść w nowocześniejsze pojazdy, w pełni niskopodłogowe nie oparte na tych tramwajach.
Ale znając polskie przedsiębiorstwa będą je klepać do końca świata.

: 2012-01-19, 22:28
autor: ppln
Ciekawe jak wstawienie nowego niskopodłogowego członu środkowego podniosłoby cenę w stosunku do tego co jest teraz.

A może piękne toto nie jest, ale na pewno ładniejsze od 16/19T (zardzewiała drezyna ma więcej uroku od Skody)

: 2012-01-19, 23:22
autor: Shadow238
Ja tylko jestem ciekawy jak będą się te wagony sprawować w eksploatacji, a długość rzeczywiście robi wrażenie.

: 2012-01-20, 05:18
autor: pmaster
TLG pisze:Przypomina niedoszłą wysokopodłogową PESę, którą oferowano Warszawie
Jest gdzieś wizualka albo coś? Czy wyglądałoby to jak bydgoska modernizacja?