: 2012-01-20, 09:39
http://tramwar.republika.pl/u-pesa-wysoki-01.htmlpmaster pisze:Jest gdzieś wizualka albo coś? Czy wyglądałoby to jak bydgoska modernizacja?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
http://tramwar.republika.pl/u-pesa-wysoki-01.htmlpmaster pisze:Jest gdzieś wizualka albo coś? Czy wyglądałoby to jak bydgoska modernizacja?
Jakby to miało tak wyglądać, to bym się cieszył... Niestety ale to co wymyśliło sobie MPK jest cholernie szkaradne. A cały efekt (ładnego wagonu) psuje jeden "ślaczek" i przód, który jest nijaki (do tego nie potrzebnie pod tak dużym kątem)...
Tak.OPi pisze:BTW on faktycznie ma dwa patyki (...) ?
Biorąc pod uwagę, że jedyne, co zostało tu z tych stopiątek to wózki zastanawiam się, czy jednak nie jest lepszym rozwiązaniem, by za te same pieniądze kupować krótsze, ale nowe wagony. Przypuszczam, że nie dało się ze stopiątek zrobić wagonu, który opisano w SIWZ. ¯eby dotrzymać warunków kontraktu PROTRAM musiał zbudować zupełnie nowy tramwaj. Myślę, że niebawem dowiemy się, ile jest tam stopiątki.J-31 pisze: pojemny i wygodny tramwaj, to może być naprawdę fajny pomysł na zagospodarowanie pozostałych w eksploatacji 105-tek
Na razie jedna sztuka. Wydaje mi się, że krakowskie MPK też chce sprawdzić jak ten wagon będzie się sprawdzał. I jeśli przejdzie pozytywnie eksploatacje - to nie wykluczone, że będzie tego więcej. Oczywiście mogę się mylić, bo tak naprawdę nie wiem co MPK zamierza dalejOPi pisze:Jedną sztuką? To przecież byłaby kropla w morzu potrzeb.
Jednoprzestrzenność ma znaczenie powiedzmy w godzinach wieczornych ale co do tego mają kanary Wiele najeździłem się w Krakowie tramwajami i zawsze kanarzy działają we 2 w tym samym wagonie a potem na przystanku przechodzą czasem do drugiego albo łapią inny skład. To problem nie jest. A tak mamy nieporęczny 40m pociąg, który w weekendy i wakacje na mieście pokazywać się będzie tylko z tego powodu, że jest.TranslatorPS pisze:Jednoprzestrzenność. Udręką trójskładów była m.in. jednoprzestrzenność i jej brak (np. kontrole biletów - przynajmniej 3 kontrolerów). Projektowi życzę udanego wprowadzenia w produkcję "seryjną" (gdzieś czytałem, że jest 31 trójskładów w Krakowie).
Jest, bo jak ktoś w wagonie X zauważy kanarów w wagonie Y może szybko i niepostrzeżenie skasować biletzanzar pisze:To problem nie jest
To przecież można kontrolować tylko w jednym wagonie (przeciętnie drugim albo trzecim) na skład albo liczyć, że gapowicze w pozostałych wagonach nie patrzą. Poza tym na 40 metrach też dwóch kanarów to za małopmaster pisze: Jest, bo jak ktoś w wagonie X zauważy kanarów w wagonie Y może szybko i niepostrzeżenie skasować bilet
Możnaby także zaprzestać kontroli i liczyć, że nikt się nie zorientujeliczyć, że gapowicze w pozostałych wagonach nie patrzą