: 2012-11-08, 15:05
Ale po co tyrystorowy, jak mają chopperowy z rozruchem impulsowym?J-31 pisze:Wg. mnie MPK powinno przy okazji tych przebudów zamówić napęd tyrystorowy do tych wagonów, to wtedy mogło by być jeszcze lepiej
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Ale po co tyrystorowy, jak mają chopperowy z rozruchem impulsowym?J-31 pisze:Wg. mnie MPK powinno przy okazji tych przebudów zamówić napęd tyrystorowy do tych wagonów, to wtedy mogło by być jeszcze lepiej
Rozruch chopperowy to właśnie rozruch impulsowy (nazywany też tyrystorowym). Może chodziło Ci o falowniki i silniki asynchroniczne?Coffee pisze:Ale po co tyrystorowy, jak mają chopperowy z rozruchem impulsowym?
Bardziej prawdopodobne, że - tak jak prototyp - jednak dostaną silniki asynchroniczne właśnie.J-31 pisze:Wg. mnie MPK powinno przy okazji tych przebudów zamówić napęd tyrystorowy do tych wagonów, to wtedy mogło by być jeszcze lepiej
Dla mnie tyrystorem to jest 105NT (trochę inny układ), więc wole to nazwać Chopperem.TLG pisze:(nazywany też tyrystorowym)
Tak, zgadza się.TLG pisze:Może chodziło Ci o falowniki i silniki asynchroniczne?
Raczej tak zwłaszcza, że w N8S, GT8S (a w zasadzie w tedy N8C i GT8C, bo też mają mieć inną elektrykę) chcieli zmieniać na silniki asynchrioniczne.Bardziej prawdopodobne, że - tak jak prototyp - jednak dostaną silniki asynchroniczne właśnie.