Strona 5 z 5

: 2012-11-08, 15:05
autor: Coffee
J-31 pisze:Wg. mnie MPK powinno przy okazji tych przebudów zamówić napęd tyrystorowy do tych wagonów, to wtedy mogło by być jeszcze lepiej
Ale po co tyrystorowy, jak mają chopperowy z rozruchem impulsowym?

: 2012-11-08, 17:37
autor: TLG
Coffee pisze:Ale po co tyrystorowy, jak mają chopperowy z rozruchem impulsowym?
Rozruch chopperowy to właśnie rozruch impulsowy (nazywany też tyrystorowym). Może chodziło Ci o falowniki i silniki asynchroniczne?
J-31 pisze:Wg. mnie MPK powinno przy okazji tych przebudów zamówić napęd tyrystorowy do tych wagonów, to wtedy mogło by być jeszcze lepiej
Bardziej prawdopodobne, że - tak jak prototyp - jednak dostaną silniki asynchroniczne właśnie.

: 2012-11-09, 10:37
autor: Coffee
TLG pisze:(nazywany też tyrystorowym)
Dla mnie tyrystorem to jest 105NT (trochę inny układ), więc wole to nazwać Chopperem. :P
TLG pisze:Może chodziło Ci o falowniki i silniki asynchroniczne?
Tak, zgadza się.
Bardziej prawdopodobne, że - tak jak prototyp - jednak dostaną silniki asynchroniczne właśnie.
Raczej tak zwłaszcza, że w N8S, GT8S (a w zasadzie w tedy N8C i GT8C, bo też mają mieć inną elektrykę) chcieli zmieniać na silniki asynchrioniczne.

: 2012-11-09, 14:43
autor: J-31
Obiecywałem filmy, więc kolejny - będzie trochę dźwięków. Oczywiście Protram 405N-Kr #4001 ;)

:strzałka: http://www.youtube.com/watch?v=hoNAjG_K ... e=youtu.be

Miłego oglądania ;)

: 2012-11-10, 22:20
autor: Wojtek-MKM
Co do układu foteli to Protram ma za zadanie zmieścić większą liczbę pasażerów niż 3x 105Na przy krótszej długości pociągu. A szczególnie przyda się to na linii "4".

: 2012-11-11, 18:43
autor: J-31
I się nawet sprzydaje. Dosyć dobrze to funkcjonuje i tramwaj faktycznie sprawdza się na tej obciążonej linii ;)