Warszawskie 105-tki na pomarańczowo
Skąd ja znam ten tekst ?Thomas78 pisze:To prawda - pod każdym względem. Kiedy pod koniec lat 90-tych testowano w Warszawie nowoczesne konstrukcje tramwajowe, liczyłem, że Warszawa w końcu coś takiego zakupi. Tymczasem po testach tramwaje wracały do swoich miast, a TW zdecydowały wtedy o modernizacji składu... 13N Całe szczęście, że na jednym składzie poprzestali.
Jechałem sobie wczoraj pociągiem metra, po południu. W pewnym momencie weszło dwóch panów. Zaczęli rozmawiać o wagonach metra i wagonach tramawajowych.Jeden pokazywał coś drugiem. I w pewnym momencie jeden z nich powiedział mniej więcej coś takiego: "Jak tak to oszczędzają, a co jakiś czas robią jakieś doświadczenia".... Thomas78 - czy czasami to nie byłeś Ty
Nie, to nie byłem ja. Nie mam zdolności bilokacjiJ-31 pisze:Skąd ja znam ten tekst ?Thomas78 pisze:To prawda - pod każdym względem. Kiedy pod koniec lat 90-tych testowano w Warszawie nowoczesne konstrukcje tramwajowe, liczyłem, że Warszawa w końcu coś takiego zakupi. Tymczasem po testach tramwaje wracały do swoich miast, a TW zdecydowały wtedy o modernizacji składu... 13N Całe szczęście, że na jednym składzie poprzestali.
Jechałem sobie wczoraj pociągiem metra, po południu. W pewnym momencie weszło dwóch panów. Zaczęli rozmawiać o wagonach metra i wagonach tramawajowych.Jeden pokazywał coś drugiem. I w pewnym momencie jeden z nich powiedział mniej więcej coś takiego: "Jak tak to oszczędzają, a co jakiś czas robią jakieś doświadczenia".... Thomas78 - czy czasami to nie byłeś Ty
wystarczy dobra decha fakt, BUSE jest to kitu, ale o zaletach innych rozwiązań rozmawialiśmy56247 pisze:No cóż...jak to już pisałem w innym wątku.TW nie idzie do przodu-TW się cofa.Dla przykładu-warszawskie MZA ,sukcesywnie i wytrwale wyposaża swoje wozy niskopodłogowe w zewnętrzne wyświetlacze diodowe firmy : R&G.
w końcu trwałość 13N jest większa niż stopiątekThomas pisze:TW zdecydowały wtedy o modernizacji składu... 13N
[ Dodano: 2005-08-09, 19:50 ]
przynajmniej infrastrukutra jest dobra co mi po nowym tramwaju, który będzie jechał 10 km/h bo przy większych prędkościach się wykoleiThomas78 pisze:To prawda - pod każdym względem.56247 pisze:No cóż...jak to już pisałem w innym wątku.TW nie idzie do przodu-TW się cofa.
Do ideału jej daleko - cykle świateł są najczęściej tak ustawione, że na każdych tramwaj musi stać (na Grochowskiej co 200 m jest przystanek, tramwaj stoi potem za każdym razem na światłach, po czym kawałek dalej stoi znowu). No i zasięg sieci nie odpowiada obecnym realiom - tramwaje na pewnych odcinkach (tereny poprzemysłowe) jeżdżą zupełnie puste (np. ¯erań Wsch.), a tam gdzie byłyby wykorzystane - nie docierają.MW pisze:przynajmniej infrastrukutra jest dobra co mi po nowym tramwaju, który będzie jechał 10 km/h bo przy większych prędkościach się wykolei
a Ty musisz szukać dziury w całym. Jakość infrastruktury jest stokroć lepsza niż w Łodzi, nie mamy problemów z puszczaniem niskopodłogowców tylko na wybrane trasy, bo u nas różnice w rozstawie szyn nie sięgają 4 cm jak w ŁodziThomas78 pisze:Do ideału jej daleko - cykle świateł są najczęściej tak ustawione, że na każdych tramwaj musi stać (na Grochowskiej co 200 m jest przystanek, tramwaj stoi potem za każdym razem na światłach, po czym kawałek dalej stoi znowu). No i zasięg sieci nie odpowiada obecnym realiom - tramwaje na pewnych odcinkach (tereny poprzemysłowe) jeżdżą zupełnie puste (np. ¯erań Wsch.), a tam gdzie byłyby wykorzystane - nie docierają.MW pisze:przynajmniej infrastrukutra jest dobra co mi po nowym tramwaju, który będzie jechał 10 km/h bo przy większych prędkościach się wykolei
Podróż tramwajem nadal jest relatywnie szybka, zaś plany infastrukturalne sięgają Tarchomina i Wilanowa.