Najdziwniejsza konstrukcja

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...

Najdziwniejszy tramwaj w Polsce to:

5N Retro Toruń
0
Brak głosów
5N Retro Toruń
19
28%
zmodyfikowane 13N Warszawa
0
Brak głosów
zmodyfikowane 13N Warszawa
19
28%
105N/2 Poznań
1
1%
105N/2 Poznań
9
13%
111N GOP
0
Brak głosów
111N GOP
12
18%
inny (jaki?)
8
12%
 
Liczba głosów: 68

51

Najdziwniejsza konstrukcja

Post autor: 51 » 2004-11-06, 21:34

Co uwazacie za najdziwniejszą konstrikcje tramwajową?

Ja ostatecznie zdecydowałem się na toruński "zabytek" choć o włos wygrał z 105N/2 głównie ze względu na jeszcze mniejsza funkcjonalnoćś, ale zapraszam Was do zabawy :)

13N mod.
105N/2 111N "zabytkowy" 5N
Ostatnio zmieniony 2004-11-14, 20:43 przez 51, łącznie zmieniany 2 razy.

voy

Post autor: voy » 2004-11-06, 21:43

Wszystko jest dosyć dziwne ale chyba najdziwniejszym wytworem jest Konstal 111

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2004-11-06, 22:01

Ja stawiam na warszawskie 13N po modernizacji

Wiśnia

Post autor: Wiśnia » 2004-11-06, 23:18

Inspektor pisze:Ja stawiam na warszawskie 13N po modernizacji
A ja na 105N/2 i 111N

Piotr Gołębiowski

Post autor: Piotr Gołębiowski » 2004-11-07, 11:10

Inspektor pisze:Ja stawiam na warszawskie 13N po modernizacji
Tak dla nieświadomych --> to jest "¯ABA"

DAB

Post autor: DAB » 2004-11-07, 14:45

111tka jest fajna

Thomas78

Post autor: Thomas78 » 2004-11-07, 14:49

"¯aba" jest dziwadłem pokazującym jak wyrzucać pieniądze, modernizując 40-letnie wraki, zamiast zainwestować w nowy tabor.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29136
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2004-11-12, 13:24

Thomas78 pisze:"¯aba" jest dziwadłem pokazującym jak wyrzucać pieniądze, modernizując 40-letnie wraki, zamiast zainwestować w nowy tabor.

Ten skład wyremontowano bodajże w 1994 roku. Jeżeli TW będą tak kupować tramwaje jak od czterech lat, to chyba trzeba będzie wyremontować pozostałe 13N... :|

[ Dodano: 2004-11-12, 13:26 ]
51 pisze:Co uwazacie za najdziwniejszą konstrikcje tramwajową?

Ja ostatecznie zdecydowałem się na toruński "zabytek" choć o włos wygrał z 105N/2 głównie ze względu na jeszcze mniejsza funkcjonalnoćś, ale zapraszam Was do zabawy :)

13N mod.
105N/2 111N "zabytkowy" 5N
Poważnie myślano o dalszych przebudowach 105-tek na 105N/2. Ale jak zwykle czas zweryfikował plany :)

Juliusz Kublik

Post autor: Juliusz Kublik » 2004-11-14, 12:52

¯aba jest rzeczywiście ohydna... Uważam, iz 13Nka w oryginale jest ładniejsza i wcale nie powinno się tak modernizować innych składów :!:

51

Post autor: 51 » 2004-11-14, 13:56

co się z stało z akietą, czy to ja ustawiłem nieświadomie jakis okres ważności czy co? bo przeciez utworzylem takową?







a teraz to już wszystko sie poszło ... :<
Ostatnio zmieniony 2004-11-14, 20:46 przez 51, łącznie zmieniany 1 raz.

spider

Post autor: spider » 2004-11-14, 16:57

możwliwe... albo jakiś mod usunął:D

Piotr Gołębiowski

Post autor: Piotr Gołębiowski » 2004-11-14, 17:01

Juliusz Kublik pisze:¯aba jest rzeczywiście ohydna... Uważam, iz 13Nka w oryginale jest ładniejsza i wcale nie powinno się tak modernizować innych składów :!:
po co modernizować te starowinki, jak moznaby zmodernizować 105N. I tak wiadomo, że 13N pójdzie na złom :))

Inspektor

Post autor: Inspektor » 2004-11-14, 17:48

spider pisze:możwliwe... albo jakiś mod usunął:D
Na pewno nie ja :D

Juliusz Kublik

Post autor: Juliusz Kublik » 2004-11-14, 18:26

Piotr Gołębiowski pisze:po co modernizować te starowinki, jak moznaby zmodernizować 105N. I tak wiadomo, że 13N pójdzie na złom :))
Modernizować można, ale żeby było ładnie! Np. ja wolę klasyczny wygląd stopiątki od kartofla czy bulwy.

Piotr Gołębiowski

Post autor: Piotr Gołębiowski » 2004-11-14, 19:19

Juliusz Kublik pisze:
Piotr Gołębiowski pisze:po co modernizować te starowinki, jak moznaby zmodernizować 105N. I tak wiadomo, że 13N pójdzie na złom :))
Modernizować można, ale żeby było ładnie! Np. ja wolę klasyczny wygląd stopiątki od kartofla czy bulwy.
Ale czy to jest opłacalne? Nie lepiej zakupić nowy ??

Wiśnia

Post autor: Wiśnia » 2004-11-14, 19:29

Juliusz Kublik pisze:
Piotr Gołębiowski pisze:po co modernizować te starowinki, jak moznaby zmodernizować 105N. I tak wiadomo, że 13N pójdzie na złom :))
Modernizować można, ale żeby było ładnie! Np. ja wolę klasyczny wygląd stopiątki od kartofla czy bulwy.
Tylko bulwy nie są przerabianymi 105-tkami. Kartofle są ładne :)

Juliusz Kublik

Post autor: Juliusz Kublik » 2004-11-14, 19:34

Są budowane na podstawie 105N, a to prawie to samo... W końcu to też przeróbka, tylko nie w wyniku modernizacji, a w wyniku zmiany w projekcie...

voy

Post autor: voy » 2004-11-14, 19:48

A te nadwozia to mają jakiś sens? Są jakieś antykorozyjne czy coś w tym stylu?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29136
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2004-11-16, 14:24

Wiśnia pisze:
Juliusz Kublik pisze: Modernizować można, ale żeby było ładnie! Np. ja wolę klasyczny wygląd stopiątki od kartofla czy bulwy.
Tylko bulwy nie są przerabianymi 105-tkami. Kartofle są ładne :)
W 105N2k/2000 prducent włożył wiele "serca". Jest tam mnóstwo zmian, przede wszystkim w elektronice wagonu...

Wiśnia

Post autor: Wiśnia » 2004-11-16, 17:31

Co do żaby, to ma okropny pulpit.

ODPOWIEDZ