Najdziwniejsza konstrukcja

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...

Najdziwniejszy tramwaj w Polsce to:

5N Retro Toruń
0
Brak głosów
5N Retro Toruń
19
28%
zmodyfikowane 13N Warszawa
0
Brak głosów
zmodyfikowane 13N Warszawa
19
28%
105N/2 Poznań
1
1%
105N/2 Poznań
9
13%
111N GOP
0
Brak głosów
111N GOP
12
18%
inny (jaki?)
8
12%
 
Liczba głosów: 68

Peter

Post autor: Peter »

Akurat jak powstawały 111N to jeszcze nikt wtedy nie myślał na poważnie o sprowadzaniu taboru dwukierunkowego z zagranicy. Poza tym zdecydowana większość polskich sieci tramwajowych jest dwutorowa. Największy odsetek jednotorów jest w GOP-ie i dlatego tutaj jest zapotrzebowanie na taki tabor niekoniecznie tylko przy remontach. :mruga:

marcinc

Post autor: marcinc »

Peter pisze:Akurat jak powstawały 111N to jeszcze nikt wtedy nie myślał na poważnie o sprowadzaniu taboru dwukierunkowego z zagranicy. Poza tym zdecydowana większość polskich sieci tramwajowych jest dwutorowa. Największy odsetek jednotorów jest w GOP-ie i dlatego tutaj jest zapotrzebowanie na taki tabor niekoniecznie tylko przy remontach. :mruga:
Fajnie tylko ze mi chodziło o poznańskie 105NaDK ;-)

Peter

Post autor: Peter »

marcinc pisze:Fajnie tylko ze mi chodziło o poznańskie 105NaDK ;)
OK. :) Jeśli chodzi o wagony 105NaDK, to rzeczywiście mogli zakupić coś dwukierunkowego z zagranicy, szczególnie że nie zrobili drzwi po dwóch stronach jak w 111N czy nie przebudowali stopiątek na przegubowca połączonego tyłkami. :retard:

marcinc

Post autor: marcinc »

Swoją drogą to taki przegubowiec dwukierunkowy zrobiony na wzór stopiątek byłby nawet fajny ;-)

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Ja bym proponował dodać do tej kategorii N8S #3306 z MPK Kraków :)

http://galeria.funthomas.info/details.p ... ode=search

A z polskich konstrukcji to najdziwniejsza nadal jest dla mnie śląska wersja Moderusa Alfa :P

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

A z jakiej okazji mu tak zrobili?

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Postanowili wozy dwukierunkowe upodobnić do trzeciej serii NGT6...

Kamil

Post autor: Kamil »

Wg. mnie nie za bardzo im to wyszło...

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Tez tak uważam, ale zauważyłem, że Kraków był jednym z miast, które było przeciwne zbulwianiu... I szlag trafił cały opór.

BF201

Post autor: BF201 »

Coffee pisze:Tez tak uważam, ale zauważyłem, że Kraków był jednym z miast, które było przeciwne zbulwianiu... I szlag trafił cały opór.

jakiemu zbulwianiu? póki co ma zamontowane 3 plastikowe dekle, na zdjęciu zresztą brakuje jeszcze pewnych elementów

co do zbulwiania to będzie można tak mówić chyba dopiero o "nowych" wagonach, które się będą sukcesywnie rodzić z E6 i c6 bodajże

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Ale E6 (a dokładniej EU8N) mają być upodobnione do N8S...

Maciszyn

Post autor: Maciszyn »

Tyle że N8S są upodabniane (choćby przez schemat malowania) do Bombich.... (co w niektórych przypadkach naprawdę wygląda bardzo ciekawie :) )

michal_malna

Post autor: michal_malna »

Wybrałem inny->czyli 204WrAs za to, że to coś pośredniego pomiędzy 205WrAs, a 2*105NWr. Co niestety nie okazało się zbyt dobrym pomysłem dla MPK Wrocław ani PROTRAMu.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

michal_malna pisze:Co niestety nie okazało się zbyt dobrym pomysłem dla MPK Wrocław ani PROTRAMu.
Dlaczego? Czyżby sprawowały się na codzień aż tak źle?...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”