Strona 3 z 3
: 2006-06-26, 10:16
autor: Peter
Akurat jak powstawały 111N to jeszcze nikt wtedy nie myślał na poważnie o sprowadzaniu taboru dwukierunkowego z zagranicy. Poza tym zdecydowana większość polskich sieci tramwajowych jest dwutorowa. Największy odsetek jednotorów jest w GOP-ie i dlatego tutaj jest zapotrzebowanie na taki tabor niekoniecznie tylko przy remontach.
: 2006-06-26, 10:29
autor: marcinc
Peter pisze:Akurat jak powstawały 111N to jeszcze nikt wtedy nie myślał na poważnie o sprowadzaniu taboru dwukierunkowego z zagranicy. Poza tym zdecydowana większość polskich sieci tramwajowych jest dwutorowa. Największy odsetek jednotorów jest w GOP-ie i dlatego tutaj jest zapotrzebowanie na taki tabor niekoniecznie tylko przy remontach.
Fajnie tylko ze mi chodziło o poznańskie 105NaDK
: 2006-06-26, 10:39
autor: Peter
marcinc pisze:Fajnie tylko ze mi chodziło o poznańskie 105NaDK
OK.
Jeśli chodzi o wagony 105NaDK, to rzeczywiście mogli zakupić coś dwukierunkowego z zagranicy, szczególnie że nie zrobili drzwi po dwóch stronach jak w 111N czy nie przebudowali stopiątek na przegubowca połączonego tyłkami.
: 2006-06-26, 12:07
autor: marcinc
Swoją drogą to taki przegubowiec dwukierunkowy zrobiony na wzór stopiątek byłby nawet fajny
: 2009-03-14, 18:16
autor: Coffee
Ja bym proponował dodać do tej kategorii N8S #3306 z MPK Kraków
http://galeria.funthomas.info/details.p ... ode=search
A z polskich konstrukcji to najdziwniejsza nadal jest dla mnie śląska wersja Moderusa Alfa
: 2009-03-14, 23:57
autor: ep40
A z jakiej okazji mu tak zrobili?
: 2009-03-15, 00:51
autor: Coffee
Postanowili wozy dwukierunkowe upodobnić do trzeciej serii NGT6...
: 2009-03-15, 22:41
autor: Kamil
Wg. mnie nie za bardzo im to wyszło...
: 2009-03-16, 00:12
autor: Coffee
Tez tak uważam, ale zauważyłem, że Kraków był jednym z miast, które było przeciwne zbulwianiu... I szlag trafił cały opór.
: 2009-03-26, 00:34
autor: BF201
Coffee pisze:Tez tak uważam, ale zauważyłem, że Kraków był jednym z miast, które było przeciwne zbulwianiu... I szlag trafił cały opór.
jakiemu zbulwianiu? póki co ma zamontowane 3 plastikowe dekle, na zdjęciu zresztą brakuje jeszcze pewnych elementów
co do zbulwiania to będzie można tak mówić chyba dopiero o "nowych" wagonach, które się będą sukcesywnie rodzić z E6 i c6 bodajże
: 2009-03-26, 16:58
autor: Coffee
Ale E6 (a dokładniej EU8N) mają być upodobnione do N8S...
: 2009-03-29, 21:27
autor: Maciszyn
Tyle że N8S są upodabniane (choćby przez schemat malowania) do Bombich.... (co w niektórych przypadkach naprawdę wygląda bardzo ciekawie
)
: 2009-05-16, 09:25
autor: michal_malna
Wybrałem inny->czyli 204WrAs za to, że to coś pośredniego pomiędzy 205WrAs, a 2*105NWr. Co niestety nie okazało się zbyt dobrym pomysłem dla MPK Wrocław ani PROTRAMu.
: 2009-05-18, 19:15
autor: PAFAWAG
michal_malna pisze:Co niestety nie okazało się zbyt dobrym pomysłem dla MPK Wrocław ani PROTRAMu.
Dlaczego? Czyżby sprawowały się na codzień aż tak źle?...