PESA 120N/121N/122N
Trudno w tej chwili mówić o standardowym Combino. Toteż odniosłem się do przypadku, który wskazuje, iż Solcity nie sprecyzował swojej wypowiedzi, o które Combino chodzi,.ep40 pisze:standardowy Combino z członami wiszącymi
Dwukierunkowy SWING będzie sześciodrzwiowy i nie zamierzam tego w kółko powtarzać niezależnie od tego, co Wam się wydaje.ep40 pisze:Pesa nie może mieć inaczej, szóstka drzwi byłaby możliwa gdyby pomosty członów skrajnych były inaczej zaprojektowane tzn. w taki sposób, żeby w jednokierunku pierwsze i ostatnie drzwi były podwójne (jak w Variobahnie), a nie pojedyncze.
Niewykluczone. Koncepcja SWINGA wprawdzie nowocześnie zaprojektowanego i wyposażonego tramwaju sama w sobie jest już przestarzała. Wiszące człony, przekładnie, wały kardana, silniki asynchroniczne nie są już krzykiem nowoczesności.OPi pisze:Czyżby Pesa posłuchała głosu ludu i ma zamiar od nowa zaprojektować ten tramwaj?
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Swing dla Cluj-Napoca:
http://phototrans.pl/14,555477,0,Pesa_120Nc__.html
http://phototrans.pl/14,555477,0,Pesa_120Nc__.html