PESA 120N/121N/122N

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o polskch konstrukcjach tramwajów...
Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

„O, Warszawa takie kupuje? To my też poprosimy kawałek”
I śmiesznie wygląda na tym torowisku

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

pmaster pisze:„O, Warszawa takie kupuje? To my też poprosimy kawałek”
Czyli historia taka sama jak w Wałbrzyskimi Urbino. "Panie jak je pomalować, o tak jak tamtego*)

*Egzemplarz Urbino dla W-wy.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Ile ich kupili?

Awatar użytkownika
OPi
Posty: 2193
Rejestracja: 2008-09-20, 21:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OPi »

Znając PESę, to może wcale nie być egzemplarz dla Kaliningradu. On może jeszcze wrócić do fabryki i zostać przebudowany na normalnotorowy 5 członowy egzemplarz warszawski z pantografem na członie C.

Ostatnio Pesa robiła podobne kombinacje z Linkami chociażby.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Kaliningrad nie dał specyfikacji kolorystyki, więc Pesa pomalowała tak jak jej było wygodnie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Chryste, a ja sądziłem, że ten wagon - którego demonstrowano w Rosji (chyba właśnie w Kaliningradzie) - to była jakaś kombinacja, tzn. nie wykończony wagon 120Na dla Warszawy. A tu się okazuje, że jednak nie - jest to 121NaK :cool:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A dałoby się tak po prostu przerobić ten tramwaj na normalny tor? Ponoć trzebaby pudło przerabiać

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

J-31 pisze:Chryste, a ja sądziłem, że ten wagon - którego demonstrowano w Rosji (chyba właśnie w Kaliningradzie) - to była jakaś kombinacja, tzn. nie wykończony wagon 120Na dla Warszawy. A tu się okazuje, że jednak nie - jest to 121NaK
Jedno nie wyklucza drugiego, zwłaszcza, że to, co demonstrowano w Kaliningradzie było normalnotorowe, a nikt nigdzie nie podał numeru seryjnego tamtego tramwaju.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ciekawi mnie teraz jaki SIP ma 121NaK i jak został on wykończony w środku ? ;)

Awatar użytkownika
OPi
Posty: 2193
Rejestracja: 2008-09-20, 21:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OPi »

A może ma warszawskie obicia siedzeń? :chytry:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

No właśnie, to mnie również ciekawi ;)

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Warszawskich obić podobno nie ma, aczkolwiek tablice mają wgraną full-opcję warszawską...;)

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Jutro 121NaK będzie się testował na bydgoskich torach :)

Awatar użytkownika
OPi
Posty: 2193
Rejestracja: 2008-09-20, 21:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OPi »

A może ma warszawskie obicia siedzeń?
Zagadka rozwiązana. :P

To chyba tradycyjny wzór PESy?
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/51 ... 9.html?i=2

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Miałem przyjemność się przejechać tramwajem miniSwing dla Kaniligradu. Bardzo fajny mały tramwaj, cichutki i do tego wygodny :) Tramwaj robił furore na ulicach Bydgoszczy podczas przejazdu po mieście. Z oficjeli byli: prezydent Bydgoszczy, prezes MZK, prezes Tramwaj Fordon, przedstawiciele Kalinigradzkiego przewoźnika, prezes Pesa Bydgoszcz i załoga z Pesy.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Tapicerka foteli, "krakowska", ale przyjemna i powinna być bardziej trwała ;)

Natomiast wygląda na to, że SIP i monitory - to typowe "warszawskie" wyposażenie, aczkolwiek boczne tablice są jednostronne - nie ma ekranu od środka. Mimo wszystko ciekawy jestem czy w Kaliningradzie sobie z tym poradzą ;)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Marcin_558 pisze: cichutki
A to jakaś nowość

Awatar użytkownika
OPi
Posty: 2193
Rejestracja: 2008-09-20, 21:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OPi »

J-31 pisze:Tapicerka foteli, "krakowska"
Krakowska?
http://www.km-forum.com.pl/galeria/data ... _WOSP2.JPG

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

OPi pisze:Krakowska?
Tak. "Krakowska". Miałem na myśli tapicerkę foteli jaką można było spotkać na początku w krakowskich Solarisach Urbino, bynajmniej nie tych najnowszych. Potem ten wzór można było spotka w wielu innych pojazdach w Polsce ;)

:strzałka: http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... ge_id=7696

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Te warszawskie linie to może być zły znak, już jeden producent zrobił coś takiego i marnie skończył

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji krajowej”