PESA 120N/121N/122N
Ja myślę, że PESA specjalnie przygotowała ten wagon, bo Zobaczcie, że system informacji oraz obicia foteli pochodzą z wagonów przeznaczonych dla Warszawy. Prawdopodobnie jest to fragment jednego z przyszłych wagonów, który powróci po tej prezentacji do produkcji, ale niech się lepiej wypowiedzą fachowcy.
Słówek kilka wróbla ćwirka... na temat Swinga Duo. Otóż, zainteresowani wiedzą, że Tramwaje Warszawskie od zeszłego poniedziałku (czyli od początku tego tygodnia) rozpoczęła eksploatację liniową swoich najnowszych nabytków - czyli dwukierunkowych Swingów DUO
Kursują one po normalnych liniach, można je spotkać - aktualnie - na linia 1, 28, 35, czasami na 15-stce... choć z biegiem czasu to na pewno się zmieni
Mnie się udało napotkać #3501 na 28 i widzieć #3502 na linii 35
Jechałem #3501 i muszę przyznać, że podoba mi się ten tramwaj, jego rozruch pod względem dźiękowym znacznie różni się od jednokierunkowych Swingów. Nie ma charakterystycznego wycia. Tramwaj jest znacznie cichszy
PESA dosyć ciekawie rozwiązała kwestie zewnętrznych wyświetlaczy. "Przedni" wyświetlacz (pod względem jazdy) pokazuje numer linii i końcówkę, a "tylny" tylko numer linii.
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26852
Światła stopu są - tradycyjnie - podwójne
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26853
Tramwaj dobrze sobie radzi na liniach o średnim natężeniu. Mimo wszystko jest w miarę pojemny, chociaż i tak mniej niż jednokierunkowy Swing. Jak dla mnie tramwaj na plus.
Kursują one po normalnych liniach, można je spotkać - aktualnie - na linia 1, 28, 35, czasami na 15-stce... choć z biegiem czasu to na pewno się zmieni
Mnie się udało napotkać #3501 na 28 i widzieć #3502 na linii 35
Jechałem #3501 i muszę przyznać, że podoba mi się ten tramwaj, jego rozruch pod względem dźiękowym znacznie różni się od jednokierunkowych Swingów. Nie ma charakterystycznego wycia. Tramwaj jest znacznie cichszy
PESA dosyć ciekawie rozwiązała kwestie zewnętrznych wyświetlaczy. "Przedni" wyświetlacz (pod względem jazdy) pokazuje numer linii i końcówkę, a "tylny" tylko numer linii.
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26852
Światła stopu są - tradycyjnie - podwójne
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26853
Tramwaj dobrze sobie radzi na liniach o średnim natężeniu. Mimo wszystko jest w miarę pojemny, chociaż i tak mniej niż jednokierunkowy Swing. Jak dla mnie tramwaj na plus.
Fotki mam takieOPi pisze:Jest jakoś więcej zdjęć czy jakieś filmy z eksploatacji? Jestem ciekaw tego dźwięku.
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26713
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26709
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26708
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26707
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26706
W moim filmie jest nieco więcej zdjęć i kabina motorniczego, a przynajmniej tyle ile udało mi się sfilmować, bo siedziący tam dzieciak - jak zwykle - starał się wszystko zasłonić
http://www.youtube.com/watch?v=OI_OPFVZzS4
Filmu z eksploatacji jeszcze nie mam, ale postaram się go nakręcić za jakiś czas
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1351164 ... -SzczecinaRumpel pisze:Jednak Swing ? A i może jakieś linki, cokolwiek ?
A czemu nie chcą? Nikt nie mówił, że nie chcą. W zapisie przetargu było o wersji w długości 28-32 metrów, a PESA zgłosiła tramwaj o długości 30,12 bo im było wygodniej robić to w jednej linii montażowej w warszawskimi wagonami.Solcity pisze:nie chcą Swingów w takiej wersji jak mają (o metr wydłużonej) tylko standardową "warszawską"