Strona 47 z 51
: 2012-10-07, 20:42
autor: J-31
Ja myślę, że PESA specjalnie przygotowała ten wagon, bo Zobaczcie, że system informacji oraz obicia foteli pochodzą z wagonów przeznaczonych dla Warszawy. Prawdopodobnie jest to fragment jednego z przyszłych wagonów, który powróci po tej prezentacji do produkcji, ale niech się lepiej wypowiedzą fachowcy.
: 2012-10-09, 20:11
autor: TLG
: 2012-10-09, 20:44
autor: ppln
Może chociaż bez skosów. W USA chyba nie potrzebują takich wymysłów.
: 2012-10-10, 07:29
autor: TLG
ppln pisze:Może chociaż bez skosów. W USA chyba nie potrzebują takich wymysłów.
Może i tak, chociaż nie jestem pewien, czy aby na pewno chodzi o rozkładanie każdego żartu na czynniki pierwsze
: 2012-10-10, 08:02
autor: ppln
Oj tam czynniki pierwsze, te skosy są na tyle widoczne, na tyle irytujące i (w takiej wielkości) na tyle polskie (zresztą jeśli to ma zmniejszać skrajnię, to wydatnie zwiększają ją te monstrualne osłony), że to nieco razi.
Tak to rysunek oczywiście fajny
: 2012-10-12, 22:02
autor: pmaster
Jakoś mi taki tramwaj w ogóle do Ameryki nie pasuje.
: 2012-10-18, 18:51
autor: J-31
Słówek kilka wróbla ćwirka... na temat Swinga Duo. Otóż, zainteresowani wiedzą, że Tramwaje Warszawskie od zeszłego poniedziałku (czyli od początku tego tygodnia) rozpoczęła eksploatację liniową swoich najnowszych nabytków - czyli dwukierunkowych Swingów DUO
Kursują one po normalnych liniach, można je spotkać - aktualnie - na linia 1, 28, 35, czasami na 15-stce... choć z biegiem czasu to na pewno się zmieni
Mnie się udało napotkać #3501 na 28 i widzieć #3502 na linii 35
Jechałem #3501 i muszę przyznać, że podoba mi się ten tramwaj, jego rozruch pod względem dźiękowym znacznie różni się od jednokierunkowych Swingów. Nie ma charakterystycznego wycia. Tramwaj jest znacznie cichszy
PESA dosyć ciekawie rozwiązała kwestie zewnętrznych wyświetlaczy. "Przedni" wyświetlacz (pod względem jazdy) pokazuje numer linii i końcówkę, a "tylny" tylko numer linii.
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26852
Światła stopu są - tradycyjnie - podwójne
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=26853
Tramwaj dobrze sobie radzi na liniach o średnim natężeniu. Mimo wszystko jest w miarę pojemny, chociaż i tak mniej niż jednokierunkowy Swing. Jak dla mnie tramwaj na plus.
: 2012-10-18, 20:33
autor: Przemek
A czy wiadomo, czy można w nich otwierać drzwi od lewej strony od aktualnie zajmowanej kabiny motorniczego?
: 2012-10-18, 20:36
autor: ppln
Można. Można nawet otworzyć wszystkie
: 2012-10-18, 20:45
autor: Przemek
Chociaż stolica zakupiła kompletne w wyposażeniu dwustronne, dwukierunkowe tramwaje
: 2012-10-20, 21:32
autor: OPi
Jest jakoś więcej zdjęć czy jakieś filmy z eksploatacji? Jestem ciekaw tego dźwięku.
: 2012-10-20, 21:46
autor: J-31
: 2012-10-25, 14:48
autor: OPi
PESA podpisała dziś umowę z TS na dostawę 22 Swingów.
: 2012-10-25, 18:02
autor: Rumpel
Jednak Swing ? A i może jakieś linki, cokolwiek ?
: 2012-10-25, 18:54
autor: shakkie
Rumpel pisze:Jednak Swing ? A i może jakieś linki, cokolwiek ?
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1351164 ... -Szczecina
: 2012-10-25, 19:01
autor: OPi
Rumpel pisze:Jednak Swing ?
Jakie jednak? Przecież cały czas było mówione o Swingach, nie było żadnej innej opcji. Od początku TS jasno mówiły, że chcą tramwaj 5-członowy o długości 28-32 metrów, a więc siłą rzeczy nie mógł to być Twist.
: 2012-10-25, 20:08
autor: Solcity
Było to wiadome i było wiadome iż, co ciekawe nie chcą Swingów w takiej wersji jak mają (o metr wydłużonej) tylko standardową "warszawską".
: 2012-10-25, 20:47
autor: Rumpel
OPi pisze:Jakie jednak? Przecież cały czas było mówione o Swingach, nie było żadnej innej opcji. Od początku TS jasno mówiły, że chcą tramwaj 5-członowy o długości 28-32 metrów, a więc siłą rzeczy nie mógł to być Twist.
Mea culpa, mam porypany dzień i wszystko mi sie pierniczy.
: 2012-10-25, 20:48
autor: OPi
Solcity pisze:nie chcą Swingów w takiej wersji jak mają (o metr wydłużonej) tylko standardową "warszawską"
A czemu nie chcą? Nikt nie mówił, że nie chcą. W zapisie przetargu było o wersji w długości 28-32 metrów, a PESA zgłosiła tramwaj o długości 30,12 bo im było wygodniej robić to w jednej linii montażowej w warszawskimi wagonami.
: 2012-10-25, 20:57
autor: ppln
Chyba raczej z Szegedzkimi jeśli to ma być rozwinięcie 120Nb