Siemens Combino

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Ważne że jeździ, z resztą gołym okiem żadnej róznicy nie zobaczysz, może tylko taką że jest czysty :retard:

JjmJ

Post autor: JjmJ »

Gwoli ścisłości: pewne różnice są, aczkolwiek niewielkie, np. pojawiły się czarne paski w dolnej części przegubu, w miejsca gdzie stykają się boki przegubu, zrobione z tego cudownego materiału, który się już zdążył przetrzeć na wylot, z "podłogą" tramwaju

Robert

Post autor: Robert »

Moim zdaniem Combino #501 jest bardziej stabilne; wchodząc w zakręt już nie szarpie. Przeguby są też wzmocnione u góry. :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robert pisze:Moim zdaniem Combino #501 jest bardziej stabilne; wchodząc w zakręt już nie szarpie. Przeguby są też wzmocnione u góry. :)
Wzmocnione są osłony przegubów, czy mechaniczne elementy przegubów ? ;)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Do kiedy wszystkie poznańskie Combina mają przejść te serwisy :?: I jeszcze jedno pytanie, ile wozów już miało przeprowadzony ten serwis :?:

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Raczej nazwałbym to "rewitalizacją", a nie serwisem. #501 już zakończył wszelkie poprawki i jest znowu "nowy". Około III-IV kwartału 2007 ma wrócić ostatni , zapewne #514 z Niemiec.

Podi

Post autor: Podi »

B.A. Baracus pisze:I jeszcze jedno pytanie, ile wozów już miało przeprowadzony ten serwis :?:
Tylko 501, a 502 i jeszcze siakiś po wypadku tam są :)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

^^ Czyli generalnie bardzo wolno im to idzie... Jedno szczęście, że Siemens sam za to płaci ;) A jak MPK radzi sobie z brakami niskopodłogowców, jest jakiś inny rozkład zakładający mniejszą ilość niskopodłogowych brygad :?:

Podi

Post autor: Podi »

B.A. Baracus pisze:A jak MPK radzi sobie z brakami niskopodłogowców, jest jakiś inny rozkład zakładający mniejszą ilość niskopodłogowych brygad :?:
U nas jak jest awaria jakiegoś niskopodłogowca to dany motorniczy bierze stopiątke i rusza na miasto...Jeśli chodzi o sprawę Combino,to <b>poprostu</b> jeżdzą zamiast niego 105Na...U nas w rozkładach nie ma zbytnio zaznaczonych niskopodłogowców a na przystankach to juz w ogóle...

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Po wypadku mamy rozorany #512 i jeszcze #506 po wykolejeniu. Słyszałem jednakże wersję, że juz trzy licząć #502 Combina są w Niemczech, ale nie wiem co o tym myśleć... Może ktoś wie coś o tym? :retard:

JjmJ

Post autor: JjmJ »

To w końcu ile Combin na dzień dzisiejszy jest w Poznaniu, a ile i jakie wyjechały? Bo sprawa się robi coraz bardziej zagmatwana... Każdy mówi inaczej... A na weekendach tylko coraz więcej staruszków jeździ na PST :) Niedługo to już chyba w ogóle nie będzie niskopodłogowców, bo na Tatry nie ma tam zbytnio co liczyć... Chyba że MPK obudziłoby 105N/2 #400, w co watpią na dzień dzisiejszy raczej wszyscy.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

JjmJ pisze:Chyba że MPK obudziłoby 105N/2 #400
A co, coś nie chce się jej jeździć? :shocked:

Peter

Post autor: Peter »

Sorki za wtrącenie. ;)
To ile średnio sztuk Combino obecnie dziennie jeździ w końcu po Poznaniu ? :retard:

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

W tej chwili jedni mówią, że 3, inni ze 4 a nawet 5 jest w Niemczech. Reszta jeździ. Odejmij 3,4 lub 5 od 14.;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Czyli - jeśli dobrze liczę - około 10 Siemensów regularnie powinno kursować po Poznaniu. Czy tak ? :)

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Powiedzmy 8-9... Jeszcze OT.

voy

Post autor: voy »

Wszystkie są obsadzone na 14? Ile tam jest brygad w dni powszednie? Czy w weekendy Combina trafiają tylko na 14 i 15, czy jeszcze jeżdżą na jakiejś linii? Jak dużo Siemensów jeździ w weekendy na 15?

Podi

Post autor: Podi »

voy pisze:Wszystkie są obsadzone na 14? Ile tam jest brygad w dni powszednie?
6
voy pisze:Czy w weekendy Combina trafiają tylko na 14 i 15, czy jeszcze jeżdżą na jakiejś linii?
Tylko na te...
voy pisze:Jak dużo Siemensów jeździ w weekendy na 15?
Z 4 będą...Różnie to bywa...

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Podi pisze:
voy pisze:Wszystkie są obsadzone na 14? Ile tam jest brygad w dni powszednie?
6
Jak dla mnie to 7.
Ostatnio zmieniony 2006-04-17, 17:04 przez Poznañczyk, łącznie zmieniany 1 raz.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

Poznańczyk pisze:
Podi pisze:6
Jak dla mnie to 7.
Oczywiście, ze 7

[ Dodano: 2006-04-17, 14:23 ]
voy pisze:Czy w weekendy Combina trafiają tylko na 14 i 15, czy jeszcze jeżdżą na jakiejś linii?
Tak tylko na 14, 15. W czerwcu bardzo prawdopodobne, ze w dni robocze kursować będa na 16stce
voy pisze:Jak dużo Siemensów jeździ w weekendy na 15?
Zależnie, przeważnie 2-4. Jak jest mecz Lecha to jeżdza do około 15-16 nastepnie są podmieniane
Ostatnio zmieniony 2006-04-17, 17:05 przez Poznaniak, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”