Bombardier Flexity Outlook -"Cityrunner"

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
105Na

Post autor: 105Na »

J-31 pisze:Ok. A wg. Ciebie dlaczego ?
Dlaczego z perspektywy motorniczego NGT6 nie jest taki super ? :)
Mało funkcjonalny pulpit, koszmarny czuwak i w dodatku tylko jeden, hamulec awaryjny za daleko...ehh kilka ma tych niedociągnięć

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

NGT 6 ? :o: :shock:
Brrr. To dobrze, że w Warszawie nie ma NGT6... ;)

aleksej

Post autor: aleksej »

Na LTR beda nowe wagony (niekoniecznie Cityrunnery, ale wszystko na to wskazuje, nowe wagony beda stacjonowac na Telefonicznej, gdzie jest caly serwis Elina (aparatura elektryczna) oraz Bombardiera).

A tak apropo to wniosek juz zlozony, wiec czekamy na roztrzygniecia.

Pozdrawiam,
Aleksej

voy

Post autor: voy »

Jeszcze nieraz wspomnisz te słowa jak przyjdzie Ci jeździć 13N ze 20 lat :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

voy pisze:Jeszcze nieraz wspomnisz te słowa jak przyjdzie Ci jeździć 13N ze 20 lat :D
Nie martw się... Tramwaje Warszawskie, w między czasie, <b>napewno</b> coś kupią... :P ...Może jakieś Citadisy :mruga:

voy

Post autor: voy »

Tak...wypożyczą na testy co najwyżej :retard:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

:lol: Na testy, to może wypożyczą... Tramwaje Warszawskie :retard: ... do Rzeszowa :P

voy

Post autor: voy »

Taa :> nie wpuszczam żadnych tramwajów do Rzeszowa :P to miasto się nie nadaje na tramwaje absolutnie.

Hannibal

Post autor: Hannibal »

Jako , że nikt o tym nie pisał ja napisze :)
Z 15 na 16 grudnia 2004 powrócił z Szwajacarii (Genewy) wypożyczony łodzki Cityrunner nr tab 1214.Jezdził on po Genewie rok w TPG (Transports Publics Genevois) bodajże z nr taborowym 857 ;) Natomiast drugi łódzki Cityruner powinien powrócić na przełomie stycznia i lutego 2005 czyli także już powinien być w Łodzi ;)

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

mac pisze: Natomiast drugi łódzki Cityruner powinien powrócić na przełomie stycznia i lutego 2005 czyli także już powinien być w Łodzi ;)
Już jest. I to jakiś czas :)

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

voy pisze:Taa :> nie wpuszczam żadnych tramwajów do Rzeszowa :P to miasto się nie nadaje na tramwaje absolutnie.
W mniejszych miastach jeździły (np. Koszalinie) :D

voy

Post autor: voy »

Wiem, ale obecnie potoki pasażerskie nie są na tyle duże, aby wprowadzać tramwaje w mniejszych miastach, to mija się z celem.

Robson

Post autor: Robson »

Ale niby maja kiedys w Płocku wybudowac linie tramwajowa bo tam busy z rafinerii jeżdża bodajże co 5 minut i sie nie wyrabiaja z potokami.

voy

Post autor: voy »

To niech kupią przegubowce :P

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

voy pisze:Wiem, ale obecnie potoki pasażerskie nie są na tyle duże, aby wprowadzać tramwaje w mniejszych miastach, to mija się z celem.
W Olsztynie przymierzają się do reaktywacji sieci...

Robson

Post autor: Robson »

BO tramwaj w wielu wzgledach jest lepszy niż bus.

voy

Post autor: voy »

Jeżeli są potoki pasażerskie a w mieście są korki to tak.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:Ale niby maja kiedys w Płocku wybudowac linie tramwajowa bo tam busy z rafinerii jeżdża bodajże co 5 minut i sie nie wyrabiaja z potokami.
Historia budowy linii tramwajowej w Płocku jest tak długa jak moje życie - ponad 30 lat. Nawet zostawiono miejsce na głównej arterii miasta. Niestety... na planach się skończyło i mieszkańcy Płocka, jeszcze długo poczekają na tramwaj... :shocked:

[ Dodano: 2005-02-21, 14:26 ]
voy pisze:To niech kupią przegubowce :P
A ja Ci powiem, że KM Płock Sp. z o.o już dawno zakupił przegubowce - są to Ikarusy 280 i 2 x Jelcze M181M, a także dwa Neoplany N4020td... :D

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

voy pisze:Jeżeli są potoki pasażerskie a w mieście są korki to tak.
Jest jeszcze jedna sytuacja, gdzie tramwaj jest bardzo pożądany - w centrach miast na Zachodzie ogranicza się do minimum ruch kołowy (w tym autobusowy), tworząc strefy ruchu pieszo-rowerowo-tramwajowego. Dzięki temu centra żyją. Spróbuj sobie posiedzieć w ogródku na warszawskim Nowym Świecie - co chwila chmura spalin z tuzinu autobusów prosto w nosy osób delektujących się piwem i innymi smakołykami.

Maciek-krakow

Post autor: Maciek-krakow »

105Na pisze:
J-31 pisze:Ok. A wg. Ciebie dlaczego ?
Dlaczego z perspektywy motorniczego NGT6 nie jest taki super ? :)
Mało funkcjonalny pulpit, koszmarny czuwak i w dodatku tylko jeden, hamulec awaryjny za daleko...ehh kilka ma tych niedociągnięć
Pulpit moze rzeczywiscie jest dosc kanciasty a w przyciskach trudno sie polapac ale co do czuwaka nie mam zastrzezen- jest w porzadku- nie wiem czego sie w nim czepac...

Polecam opis pulpitu NGT6 - wiadomo gdzie :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”