Bombardier Flexity Classic (NGT6/8)
na samym początku i końcu jest jeden niski schodek- to wszystko, zresztą z powodu podwójnych siedzeń ta dodatkowa niewielka powierzchnia i tak by sie niepełnosprawnym nie przdała- uważam, że z tą 100% niskopodłogowoscia to przesada, co innego schody w 116Na, co innego skunksTommy pisze:voy pisze:Ale nie kupi. Jest wymóg na 100% niskiej podłogi...
Dziwne, tak nowocześnie ten bombardier wygląda, a nie ma 100%-owej niskiej podłogi, szkoda
NGT6 ma 65% niskiej podlogi i nie wiem czego sie tu czepiac. Przeciez robienie niskiej podlogi wylacznie podraza koszty a niewiele wiecej daje po przeciez tramwajami nie jezdzi az tyle osob niepelnosprawnych i starszych zeby byli w stanie zajac cala powierzchnie niekiej podlogi.
Jeden wagon NGT6 kosztuje 2,5mln zl a ile Cityrunner? Wie ktos? NGT6 jest dobrym wagonem oprocz jego kolorystyki. Zachecam do zapoznania sie z jego opisem - mysle ze Wam sie spodoba - opis jest na http://transportszynowy.webpark.pl/ngt6.html
A co do skunksa to określenie się wzięło z białego pasa - atrapy dachowej
Jeden wagon NGT6 kosztuje 2,5mln zl a ile Cityrunner? Wie ktos? NGT6 jest dobrym wagonem oprocz jego kolorystyki. Zachecam do zapoznania sie z jego opisem - mysle ze Wam sie spodoba - opis jest na http://transportszynowy.webpark.pl/ngt6.html
A co do skunksa to określenie się wzięło z białego pasa - atrapy dachowej
Co do koloru to nie jest on zachwycajacy. NGT6 nazywaniy jest trumna przez duza ilosc niebieskiego ktora powoduje ze pudlo staje sie wizualnie ciezkie. Na dodatek NGT6 ma zakryte wozki klapami z pudla co dodatkowo pogarsza jego wyglad - (nie jest urozmaicona bryla- takie duzy prostoppadloscian). Jestem studentem WFP ASP i na przedmiocie z projektowania barwy robie projekt nowej kolorystyki dla tego wagonu. Biore pod uwage wiele aspektow. W styczniu wyniki zaprezentuje w MPK .
Jasne - wyniki opublikuje na mojej stronie i dam Wam znac jak juz wszystko bedzie gotowe.
Co do nowego zamowienia to ma byc rozpisany przetarg na wagony NGT8. Wszystkie czlony beda jednakowej dlugosci. Wozki beda rozmieszczone w nastepujacy sposob:
jeden wozek pod pierwszym czlonem (na przodzie)
drugi wozek pod przegubem I/II czlon
trzeci wozek pod przegubem II/III czlon
czwarty wozek pod trzecim czlonem (na koncu)
W sumie ilosc osi = 8 dlatego NGT8 a nie NGT6
To zamowienie wiaze sie ze zmiana przepisow, ktore umozliwily wprowadzenie do eksploatacji wagonow o dlugosci 32m
Co do nowego zamowienia to ma byc rozpisany przetarg na wagony NGT8. Wszystkie czlony beda jednakowej dlugosci. Wozki beda rozmieszczone w nastepujacy sposob:
jeden wozek pod pierwszym czlonem (na przodzie)
drugi wozek pod przegubem I/II czlon
trzeci wozek pod przegubem II/III czlon
czwarty wozek pod trzecim czlonem (na koncu)
W sumie ilosc osi = 8 dlatego NGT8 a nie NGT6
To zamowienie wiaze sie ze zmiana przepisow, ktore umozliwily wprowadzenie do eksploatacji wagonow o dlugosci 32m