Bombardier Flexity Classic (NGT6/8)
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Mogą... W Łodzi jest jeden taki skład (1834+1835), który ma wyświetlacze od bodaj Mobiteca (i taki śmieszny sterownik umieszczony w tej skrzyni obok schodów kabiny motorniczego) i gadaczkę od R&G (sterownik umieszczony tradycyjnie - na dobudowanym panelu pulpitu). A kierunki na tym trzeba zmieniać co pętlę...PIKeR pisze:Mogą to realizować dwa różne sterowniki, aczkolwiek byłoby to pewne utrudnienie.
R&G chyba jeszcze kontroluje kasowniki, nie?
No, niech się cieszą, że w tej skrzyni zainstalowali sterownik Mobiteca. Zawsze mogli go przenieść na pulpit. Drugiego wagonu .
U nas w Gdańsku też prawdopodobnie będzie taki młyn - no, chyba, że CItadisy nie dostaną gadaczki, albo dostaną z rozmachu wyświetlacze R&G (wątpię). Docelowo wszystkie wozy obsługujące linię na Chełm mają mieć ten (niepotrzebny) wynalazek...
No, niech się cieszą, że w tej skrzyni zainstalowali sterownik Mobiteca. Zawsze mogli go przenieść na pulpit. Drugiego wagonu .
U nas w Gdańsku też prawdopodobnie będzie taki młyn - no, chyba, że CItadisy nie dostaną gadaczki, albo dostaną z rozmachu wyświetlacze R&G (wątpię). Docelowo wszystkie wozy obsługujące linię na Chełm mają mieć ten (niepotrzebny) wynalazek...
Prawdopodobnie tak, chociaż tak na dobrą sprawę w Łodzi spokojnie wystarczy zaprogramować kasowniki na działanie samobieżne (na wydruku są podane numer wozu, data i godzina tylko, a to może być ustawione na sztywno)PIKeR pisze:R&G chyba jeszcze kontroluje kasowniki, nie?
Na suficie też by mógł być - w gniotach 25xx na początku właśnie tak były umieszczonePIKeR pisze:Zawsze mogli go przenieść na pulpit. Drugiego wagonu .
Wsiadając dziś do #2028 pomagałem chłopakowi na wózku elektrycznym dostać się do środka. Muszę powiedzieć, że poziom wejścia jest całkowicie niezgrany z wysokością krawężników na przystankach. Biorąc do tego pod uwagę, że w wielu miejscach wsiada się u nas do tramwajów "z ulicy" to wydaje mi się, że przydałaby się rampa dla wózków, podobnie jak w niektórych innych tramwajach.
Karmelicka była remontowana kilka lat temu i to jest w tej chwili średni krakowski standard. Porównując np. z Rondem Mogilskim, przez które przejeżdżam codziennie, a które otwarte ma być na dniach, to różnica jeśli jest toi niezauważalna.KKS pisze:A jak to wygląda na świeżo wyremontowanych przystankach?
W krk zrobili podwyzszone przystanki na Kapelance. Ktos spartolil projekt i efekt jest taki, iz nie moga tam wjezdzac NGT6, gdyz nie sa w stanie otworzyc drzwi....
Od tego czasu urzednicy panicznie bojac sie o swoje stolki nie wprowadzaja juz takich "udziwnien".... Efekt jest taki, ze miliony pakowane w niskopodlogowy tabor ida niejako w bloto, bo osoba na wozku i tak musi szukac pomocy wsrod innych pasazerow aby dostac sie do pojazdu....
A ze sie da, swiadczy podwyzszony przystanek obok Plazy, zbudowany zdaje sie za kase prywatnego sponsora....
Od tego czasu urzednicy panicznie bojac sie o swoje stolki nie wprowadzaja juz takich "udziwnien".... Efekt jest taki, ze miliony pakowane w niskopodlogowy tabor ida niejako w bloto, bo osoba na wozku i tak musi szukac pomocy wsrod innych pasazerow aby dostac sie do pojazdu....
A ze sie da, swiadczy podwyzszony przystanek obok Plazy, zbudowany zdaje sie za kase prywatnego sponsora....
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Nawet w wiecznie zabieganej Warszawie jest na to czas. A w Krakowie tym bardziej. Komunikacja miejska musi być dla wszystkich. Zatem również osoby na wózka inwalidzkich mają prawo skorzystać z tramwaju... szczególnie, jeśli jest on niskopodłogowyM_Szymkowiak pisze:J-31A czy w polskiej komunikacji jest na to czas?
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Nawet, gdyby przystanki na remontowanych trasach były dostosowane do obsługi NGT6 to rampa i tak by się przydała. Zostaje przecież zawsze masa tras, gdzie remonty będą za lata. Zgadzam się z J-31, że komunikacja powinna być dla wszystkich. W przeciwnym razie wyrzucanie kasy na tramwaje LF jest zupełnie bez sensu - lepiej kupować kolejne używki.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
No przecież jest! A staruszką nie jest łatwej, a małym dzieciom nie jest łatwiej? A wózkom z dziećmi nie jest łatwiej? Jest!Lopez pisze:Zgadzam się z J-31, że komunikacja powinna być dla wszystkich. W przeciwnym razie wyrzucanie kasy na tramwaje LF jest zupełnie bez sensu - lepiej kupować kolejne używki.