Tatra KT4D

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Podi

Post autor: Podi »

Ale można kupić tatry z innych miast,mniej zmodernizowane :)

Robson

Post autor: Robson »

Co do GT6 w niemczech wg. stony Rheinbahnu to posiadaja na stanie jeszcze 6 sztuk, trzy z 1956, dwa z 1958 i jeden z 1961. Na miescie widzialem ostatni raz je w 2002 roku widocznie stoja na zajezdni bezprzerwy.

Mateusz

Post autor: Mateusz »

MZK Szczecin kupuje 20 takich Tatr a wszystkie 102Na w odstawkę

Damhan

Post autor: Damhan »

Ad. 1 Skąd ta informacja? Pewna?
Ad 2. Ile w BVG jest takich Tatr? :)

Podi

Post autor: Podi »

MZK Szczecin kupuje 20 takich Tatr a wszystkie 102Na w odstawkę
Ciesze się...Kocham stodwójki ale tylko w małych ilościach...

jacool

Post autor: jacool »

pawlos pisze:wszystkie 102Na w odstawkę
Dajcie jedną do Gdańska, tylko całą, z wózkami :) Przyda się. Już ja się nią zajmę :) Będzie zabytek, bo naszą śliczną sieciówkę pocięli :nuts:
Tylko jeszcze zostawcie trochę Tatr dla nas :) My też chcieć :P

Damhan

Post autor: Damhan »

Głos Szczeciński

No to rzeczywiście kicha. Ponoć tych Tatr jest w Berlinie ponad 60, więc zawsze zostaje te 40 jako łakomy kąsek. :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Innymi słowy ZKM Gdańsk, dopiero się zastanawia nad zakupem tych Tatra, a w tym samym czasie MZK Szczecin już je kupuje.

PS. ZKM musi się spieszyć, bo nie wykluczone, że Tramwaje Warszawskie też będą chciały coś kupić w Berlinie :retard: (spoko, tylko żartowałem :mruga: )

Podi

Post autor: Podi »

Bzdura,że Niemcy sprzedają tramwaje przed ME, już dawno stoją one na zajezdni...

Damhan

Post autor: Damhan »

J-31 pisze:Innymi słowy ZKM Gdańsk, dopiero się zastanawia nad zakupem tych Tatra, a w tym samym czasie MZK Szczecin już je kupuje.
Nie. MZK Szczecin jeszcze ich nie kupuje tylko zaczęło rozmowy na ten temat, a od tego dłuuuga droga do podpisania umowy. ;)

Mateusz

Post autor: Mateusz »

Tatr w Szczecinie będzie aż 40! Za tatry w odstawkę 102Na i GT6.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

pawlos pisze:Tatr w Szczecinie będzie aż 40! Za tatry w odstawkę 102Na i GT6.
Czyżby to już było pewne :?:

[ Dodano: 2006-03-25, 23:01 ]
Co do artykułu: czy na pewno BVB, a nie BVG może? :nuts:
Poza tym zauważcie, że jakiś młodzianin chyba chce wejść do trama z rowerem. :o:

Robson

Post autor: Robson »

U nas od jakiegoś czasu można rower prewozić w tramwajach i autobusach więc może tam też. Nawet raz z kolegą wiozłem tramwajem blat 3m x 1,5m :D

Damhan

Post autor: Damhan »

pawlos: Może podasz swoje źródła jeśli to nie tajemnica?

PS. Zmieniłem nazwę tematu, bo tamta była trochę myląca. :D

szubak

Post autor: szubak »

Damhan pisze:No to rzeczywiście kicha. Ponoć tych Tatr jest w Berlinie ponad 60, więc zawsze zostaje te 40 jako łakomy kąsek. :)
Po zakupach niskopodlogowcow w Berlinie jest na chwile obecna podobno ok 40 tatr, ktore stoja sobie odstawione na zajezdni.

Damhan

Post autor: Damhan »

Co jak co, ale ja zamiast 3 nowiutkich Bombardierów, wolałbym u siebie takie 20 Tatr (koszt mniej więcej podobny). To by było lepsze gospodarowanie pieniędzmi...

Podi

Post autor: Podi »

Co jak co, ale ja zamiast 3 nowiutkich Bombardierów, wolałbym u siebie takie 20 Tatr (koszt mniej więcej podobny). To by było lepsze gospodarowanie pieniędzmi...
Powinno być i to i to(ale jak wiadomo to finansowo niemożliwe)...
Osobiście bym wolał 3 nowe niskopodłogowce w zapuszczającym sie pod tym względem Poznaniu...

Damhan

Post autor: Damhan »

Podi pisze:Powinno być i to i to(ale jak wiadomo to finansowo niemożliwe)...
Osobiście bym wolał 3 nowe niskopodłogowce w zapuszczającym sie pod tym względem Poznaniu...
Poznań to co innego. U nas są jeszcze rozwalające się stopiątki, które należałoby wymienić. Właśnie ok. 20 wagonów jest potrzebnych. Ja myślę, że jakaś duża modernizacja wykroi się zaraz po wybudowaniu linii na Chełm. :)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Damhan pisze:Co jak co, ale ja zamiast 3 nowiutkich Bombardierów, wolałbym u siebie takie 20 Tatr (koszt mniej więcej podobny). To by było lepsze gospodarowanie pieniędzmi...
Gdyby były niskie (ale nie w 100%), to też bym wolał.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Damhan pisze:Co jak co, ale ja zamiast 3 nowiutkich Bombardierów, wolałbym u siebie takie 20 Tatr (koszt mniej więcej podobny). To by było lepsze gospodarowanie pieniędzmi...
Hmmm... Damhan, Wrzuć na luz. Przecież to co zamierza kupić ZKM - np. z oferty Bombardiera - są to nowoczesne pojazdy niskopodłogowe, lub chociaż niskowejściowe. :P

A to co chce sprzedać BVG, czyli Tatry, to są to pojazdy wysokopodłogowe. :mruga:

Po co Wam więcej wysokopodłogowców. Już są 105-tki. Lepiej je remontować w Łodzi, to przynajmniej taniej wyjdzie...

Toteż ja uważam, że lepiej kupić tramwaje niskowejściowe/niskpodłogowe. Nawet jeśli są to tylko trzy wagony... Trzy na początek, a reszta w najbliższej przyszłości. Po prostu trzeba się rozwijać, bez kupowania szrotu. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”