Tatra KT4D
Głos Szczeciński
No to rzeczywiście kicha. Ponoć tych Tatr jest w Berlinie ponad 60, więc zawsze zostaje te 40 jako łakomy kąsek.
No to rzeczywiście kicha. Ponoć tych Tatr jest w Berlinie ponad 60, więc zawsze zostaje te 40 jako łakomy kąsek.
Powinno być i to i to(ale jak wiadomo to finansowo niemożliwe)...Co jak co, ale ja zamiast 3 nowiutkich Bombardierów, wolałbym u siebie takie 20 Tatr (koszt mniej więcej podobny). To by było lepsze gospodarowanie pieniędzmi...
Osobiście bym wolał 3 nowe niskopodłogowce w zapuszczającym sie pod tym względem Poznaniu...
Poznań to co innego. U nas są jeszcze rozwalające się stopiątki, które należałoby wymienić. Właśnie ok. 20 wagonów jest potrzebnych. Ja myślę, że jakaś duża modernizacja wykroi się zaraz po wybudowaniu linii na Chełm.Podi pisze:Powinno być i to i to(ale jak wiadomo to finansowo niemożliwe)...
Osobiście bym wolał 3 nowe niskopodłogowce w zapuszczającym sie pod tym względem Poznaniu...
Hmmm... Damhan, Wrzuć na luz. Przecież to co zamierza kupić ZKM - np. z oferty Bombardiera - są to nowoczesne pojazdy niskopodłogowe, lub chociaż niskowejściowe.Damhan pisze:Co jak co, ale ja zamiast 3 nowiutkich Bombardierów, wolałbym u siebie takie 20 Tatr (koszt mniej więcej podobny). To by było lepsze gospodarowanie pieniędzmi...
A to co chce sprzedać BVG, czyli Tatry, to są to pojazdy wysokopodłogowe.
Po co Wam więcej wysokopodłogowców. Już są 105-tki. Lepiej je remontować w Łodzi, to przynajmniej taniej wyjdzie...
Toteż ja uważam, że lepiej kupić tramwaje niskowejściowe/niskpodłogowe. Nawet jeśli są to tylko trzy wagony... Trzy na początek, a reszta w najbliższej przyszłości. Po prostu trzeba się rozwijać, bez kupowania szrotu.