Konèar Tramcar TMK 2200

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Podi

Post autor: Podi » 2005-08-19, 13:17

janzel pisze:Może na szczęście. :wink:
E,zobaczymy :)

Wiśnia

Post autor: Wiśnia » 2005-08-19, 13:49

Nawet nasz karlik ładniejszy, ten wygląda jak sprzed 10 lat.

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-19, 14:00

Wiśnia pisze:Nawet nasz karlik ładniejszy, ten wygląda jak sprzed 10 lat.
A co dopiero nasz Sokół.

aleksej

Post autor: aleksej » 2005-08-19, 15:41

No ten z artykulu w GW raczej jest malo praktyczny, strasznie mala ilosc drzwi jak na taki wagon.

Pozdrawiam,
Aleksej

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-19, 17:15

janzel pisze:A co dopiero nasz Sokół.
Hehe,wy z tymi polskimi tramwajami...Tylko Combino i Cittyrunner są nowoczesne..
Nawet nasz karlik ładniejszy, ten wygląda jak sprzed 10 lat.
Dlatego modlę się,żęby wyglądał inaczej...

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-19, 18:08

Poznań Podi pisze:Hehe,wy z tymi polskimi tramwajami...Tylko Combino i Cittyrunner są nowoczesne..
Ale Sokoły i Karliki przynajmniej są ładne.

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-19, 22:03

janzel pisze:Ale Sokoły i Karliki przynajmniej są ładne.
To tak :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-20, 11:37

To tak :smile:
Tylko nie wszystkich stać na nowoczesne Cityrunnery. A te Combino to stale są z nim problemy, więc nikt więcej go pewnie nie kupi.

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-20, 11:42

janzel pisze:Tylko nie wszystkich stać na nowoczesne Cityrunnery
Warszawę <b>napewno</b> :) No i są jeszcze dotacje w UE :)
A te Combino to stale są z nim problemy, więc nikt więcej go pewnie nie kupi.
To chyba logiczne,ale zobaczymy co wybierze Mpk w przyszłorocznym przetargu na niskopodłogowce :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-20, 11:59

Poznań Podi pisze:To chyba logiczne,ale zobaczymy co wybierze Mpk w przyszłorocznym przetargu na niskopodłogowce :smile:
To bedzie jakiś przetarg?

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-20, 12:13

To bedzie jakiś przetarg?
No tak,wg planów Mpk ma być taki co dwa lata począwszy od tego lub następnego roku :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-21, 22:39

To zazdroszczę. U nas tylko na bieżąco remontują stopiątki.

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-21, 22:49

janzel pisze:To zazdroszczę. U nas tylko na bieżąco remontują stopiątki.
U nas też,ponadto sprowadzają wagony z zachodu :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-21, 22:56

Poznań Podi pisze:U nas też,ponadto sprowadzają wagony z zachodu :smile:
Tego akurat u nas bym nie chciał, bo te holendry są po prostu brzydkie

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-22, 10:53

janzel pisze: Tego akurat u nas bym nie chciał, bo te holendry są po prostu brzydkie
Ale mają klimat rodem z eNek,to jeszcze tramy z poprzedniej epoki :)

Damhan

Post autor: Damhan » 2005-08-22, 11:25

Poznań Podi pisze:Ale mają klimat rodem z eNek,to jeszcze tramy z poprzedniej epoki :smile:
To już stopiątki lepsze, a nie taka historia na szynach.

Podi

Post autor: Podi » 2005-08-22, 11:32

janzel pisze:To już stopiątki lepsze, a nie taka historia na szynach.
Nie jechałes,nie oceniaj po wyglądzie zewnętrznym...

Robson

Post autor: Robson » 2005-08-22, 13:15

W helmucie jest zawsze cieplej i motorniczowie(z Gorzowa) bardziej wola helmuty. Mankament helmuta to ze tam na poszycie zewnętrzne nakładane jest ok2-3cm szpachlu(by ładniej wyglądał) i przy małych uszkodzeniach moga duże płaty odpadac.

Thomas78

Post autor: Thomas78 » 2005-09-18, 10:43

Podi pisze:
janzel pisze:Tylko czemu jest w warszawskich barwach?
Bo Warszawa jest najbardziej interesującym klientem w Polsce...
I ma najwięcej taboru do pilnej wymiany...

albertus

Konèar

Post autor: albertus » 2006-04-10, 14:17

Czy ktoś coś wie o tramwajach firmy Konèar? co to za cacko i jeśli to juz gdzieś jezdźi bądź będzie jezdźiło? Jakieś fotki itp.
Ostatnio zmieniony 2006-04-10, 19:27 przez albertus, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ