Duewag GT8 -"Helmut"
Po przyjsciu przetwornicy ma byc dalej testowany (przetwornica poszla juz podczas testow w TP, zostala wyslana na naprawe, ktora zostala zchrzaniona wiec znowu sie popsula). M8S sa wagonami tego samego posrednika od ktorego odkupiono GT-8. Osobiscie nie spodziewalbym sie ich pozostania w Lodzi, sa zbyt drogie, chyba ze posrednik zejdzie z ceny.
Aleksej
Aleksej
Pierwsze GT-8 w Lodzi (203) wykoleilo sie raz na trojkacie manewrowym w Ozorkowie (na pierwszej jezdzie probnej), po naprawie zwrotnicy nie ma juz zadnych problemow. Obecnie jezdza wszystkie 4 GT-8 i ani razu nie bylo powazniejszej naprawy.
A MKT po dobrych doswiadczeniach z tymi wagonami, zastanawia sie nad sprowadzeniem nastepnych. TP rowniez mysla nad wagonami uzywanymi.
Aleksej
A MKT po dobrych doswiadczeniach z tymi wagonami, zastanawia sie nad sprowadzeniem nastepnych. TP rowniez mysla nad wagonami uzywanymi.
Aleksej
M8S na pewno wiecej w Lodzi nie bedzie, te wagony z Essen zostaly juz sprzedane do kilku miast (2 do Krakowa na czesci do N8S, dwa do jakiegos miasta w Niemczech rowniez na czesci a reszta do Rumunii), co ciekawe jeden M8S nadal stoi na Helenowku, nie wiem jaki jest jego status.
MKT zamierza sprowadzic dalsze GT-8 tylko nie z Fryburga, ale z innego miasta (na razie nie wiem z jakiego) i pewnie przyjada na poczatku przyszlego roku.
TP szukaja jakiegos taboru na zachodzie, pewnie bede to Tatry KT-4, ale na razie nie ma zadnej decyzji, TP ma pewne problemy finansowe, na razie odmalowali jednego GT-6 w barwy zakladowe, a drugi po wypadku jest naprawiany.
MPK na pewno nie kupi zadnych uzywancow, chyba ze trafi sie naprawde niepowtazalna okazja (jak Krakow z N8S), tylko wagonow na waski tor jest mniej niz na szeroki. Zreszta MPK nie cierpi na niedobor taboru, ma nawet niezly nadmiar (widac to bylo 1 listopada, gdzie nie dosyc ze prawie wszystkie linie mialy zwiekszona czestotliwosc niz w godzinach szczytu, to uruchomiono jeszcze dwie linie cmentarne, a na dalszych dwoch byly trojsklady).
Aleksej
MKT zamierza sprowadzic dalsze GT-8 tylko nie z Fryburga, ale z innego miasta (na razie nie wiem z jakiego) i pewnie przyjada na poczatku przyszlego roku.
TP szukaja jakiegos taboru na zachodzie, pewnie bede to Tatry KT-4, ale na razie nie ma zadnej decyzji, TP ma pewne problemy finansowe, na razie odmalowali jednego GT-6 w barwy zakladowe, a drugi po wypadku jest naprawiany.
MPK na pewno nie kupi zadnych uzywancow, chyba ze trafi sie naprawde niepowtazalna okazja (jak Krakow z N8S), tylko wagonow na waski tor jest mniej niz na szeroki. Zreszta MPK nie cierpi na niedobor taboru, ma nawet niezly nadmiar (widac to bylo 1 listopada, gdzie nie dosyc ze prawie wszystkie linie mialy zwiekszona czestotliwosc niz w godzinach szczytu, to uruchomiono jeszcze dwie linie cmentarne, a na dalszych dwoch byly trojsklady).
Aleksej
http://phototrans.eu/14,258290,0.html
Szpachla-helmut dostał nowe malowanie. Oryginalne, czyli opłaciło się trzymać go w tej szpachli
Szpachla-helmut dostał nowe malowanie. Oryginalne, czyli opłaciło się trzymać go w tej szpachli