Duewag GT8 -"Helmut"
Kabina dosyc ciasna, ale nie jest zle, w porownaniu z 803N to zupelnie inna klasa.
BTW troszke wiecej fotek mozna znalezc tutaj:
http://kmlodz.pl/galeria/categories.php?cat_id=29
Aleksej
BTW troszke wiecej fotek mozna znalezc tutaj:
http://kmlodz.pl/galeria/categories.php?cat_id=29
Aleksej
Odp
Ja nim jechałem z Chocianowic do Ozorkowa / cała trasa / oraz w drogę powrotną do centrum Łodzi czyli ok. 50 kilometrów. Gdyby nie częściowo zdezelowane łódzkie tory szczególnie Rondo Lotników Lwowskich to by się jeszcze lepiej jechało. Ale i tak uważam ,że nie trzeba kupować nowości bo nie każdego stać ale zza Odry też można mieć super wagony .
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=2601 A tu zdjęcie podczas przebywania 204 w Poznaniu, tak jako ciekawostka.
Dzisiaj w nocy dotarl na Helenowek wagon 202, wiec wszystkie GT-8 sa juz w Lodzi.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118983.html
Aleksej
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118983.html
Aleksej
Za duzo nie robia, glowne zadania to zamontowanie pantografu, zmiana polaryzacji, ogolny przeglad wagonow i przetestowanie wszystkich systemow. No i bym zapomnial...zdjecie niemieckich reklam
Aleksej
P.S.
W Fryburgu jest jeszcze 9 wagonow GT-8 (troszke inny design) bez niskopodlogowej wstawki, podobno Fryburg zmowil juz jakies niskopodlogowce, wiec byc moze rowniez te wagony dotra do Lodzi. Trzeba przyznac ze wagony sa idealnie wrecz utrzymane.
Aleksej
P.S.
W Fryburgu jest jeszcze 9 wagonow GT-8 (troszke inny design) bez niskopodlogowej wstawki, podobno Fryburg zmowil juz jakies niskopodlogowce, wiec byc moze rowniez te wagony dotra do Lodzi. Trzeba przyznac ze wagony sa idealnie wrecz utrzymane.