Duewag GT8 -"Helmut"
Dzisiaj w nocy dotarl na Helenowek wagon 202, wiec wszystkie GT-8 sa juz w Lodzi.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118983.html
Aleksej
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118983.html
Aleksej
Za duzo nie robia, glowne zadania to zamontowanie pantografu, zmiana polaryzacji, ogolny przeglad wagonow i przetestowanie wszystkich systemow. No i bym zapomnial...zdjecie niemieckich reklam
Aleksej
P.S.
W Fryburgu jest jeszcze 9 wagonow GT-8 (troszke inny design) bez niskopodlogowej wstawki, podobno Fryburg zmowil juz jakies niskopodlogowce, wiec byc moze rowniez te wagony dotra do Lodzi. Trzeba przyznac ze wagony sa idealnie wrecz utrzymane.
Aleksej
P.S.
W Fryburgu jest jeszcze 9 wagonow GT-8 (troszke inny design) bez niskopodlogowej wstawki, podobno Fryburg zmowil juz jakies niskopodlogowce, wiec byc moze rowniez te wagony dotra do Lodzi. Trzeba przyznac ze wagony sa idealnie wrecz utrzymane.
Po przyjsciu przetwornicy ma byc dalej testowany (przetwornica poszla juz podczas testow w TP, zostala wyslana na naprawe, ktora zostala zchrzaniona wiec znowu sie popsula). M8S sa wagonami tego samego posrednika od ktorego odkupiono GT-8. Osobiscie nie spodziewalbym sie ich pozostania w Lodzi, sa zbyt drogie, chyba ze posrednik zejdzie z ceny.
Aleksej
Aleksej
Pierwsze GT-8 w Lodzi (203) wykoleilo sie raz na trojkacie manewrowym w Ozorkowie (na pierwszej jezdzie probnej), po naprawie zwrotnicy nie ma juz zadnych problemow. Obecnie jezdza wszystkie 4 GT-8 i ani razu nie bylo powazniejszej naprawy.
A MKT po dobrych doswiadczeniach z tymi wagonami, zastanawia sie nad sprowadzeniem nastepnych. TP rowniez mysla nad wagonami uzywanymi.
Aleksej
A MKT po dobrych doswiadczeniach z tymi wagonami, zastanawia sie nad sprowadzeniem nastepnych. TP rowniez mysla nad wagonami uzywanymi.
Aleksej
M8S na pewno wiecej w Lodzi nie bedzie, te wagony z Essen zostaly juz sprzedane do kilku miast (2 do Krakowa na czesci do N8S, dwa do jakiegos miasta w Niemczech rowniez na czesci a reszta do Rumunii), co ciekawe jeden M8S nadal stoi na Helenowku, nie wiem jaki jest jego status.
MKT zamierza sprowadzic dalsze GT-8 tylko nie z Fryburga, ale z innego miasta (na razie nie wiem z jakiego) i pewnie przyjada na poczatku przyszlego roku.
TP szukaja jakiegos taboru na zachodzie, pewnie bede to Tatry KT-4, ale na razie nie ma zadnej decyzji, TP ma pewne problemy finansowe, na razie odmalowali jednego GT-6 w barwy zakladowe, a drugi po wypadku jest naprawiany.
MPK na pewno nie kupi zadnych uzywancow, chyba ze trafi sie naprawde niepowtazalna okazja (jak Krakow z N8S), tylko wagonow na waski tor jest mniej niz na szeroki. Zreszta MPK nie cierpi na niedobor taboru, ma nawet niezly nadmiar (widac to bylo 1 listopada, gdzie nie dosyc ze prawie wszystkie linie mialy zwiekszona czestotliwosc niz w godzinach szczytu, to uruchomiono jeszcze dwie linie cmentarne, a na dalszych dwoch byly trojsklady).
Aleksej
MKT zamierza sprowadzic dalsze GT-8 tylko nie z Fryburga, ale z innego miasta (na razie nie wiem z jakiego) i pewnie przyjada na poczatku przyszlego roku.
TP szukaja jakiegos taboru na zachodzie, pewnie bede to Tatry KT-4, ale na razie nie ma zadnej decyzji, TP ma pewne problemy finansowe, na razie odmalowali jednego GT-6 w barwy zakladowe, a drugi po wypadku jest naprawiany.
MPK na pewno nie kupi zadnych uzywancow, chyba ze trafi sie naprawde niepowtazalna okazja (jak Krakow z N8S), tylko wagonow na waski tor jest mniej niz na szeroki. Zreszta MPK nie cierpi na niedobor taboru, ma nawet niezly nadmiar (widac to bylo 1 listopada, gdzie nie dosyc ze prawie wszystkie linie mialy zwiekszona czestotliwosc niz w godzinach szczytu, to uruchomiono jeszcze dwie linie cmentarne, a na dalszych dwoch byly trojsklady).
Aleksej