Tatra RT6N1

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Awatar użytkownika
Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard » 2011-10-06, 21:27

Na nie. Widać, że mieli dobry pomysł, ale wykonanie tradycyjnie "po polsku". A szkoda. :/

19445

Post autor: 19445 » 2011-10-06, 22:32

J-31 pisze:Całkiem ciekawie wygląda. Jakbym mógł prosić o więcej zdjęć dla tego wagonu, to byłbym wdzięczny :)
A proszę bardzo :)

http://phototrans.eu/images/photos/big/28/516056.jpg

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A więcej tutaj: http://www.galeriapgk.com/categories.php?cat_id=44

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2011-10-29, 21:12

Jechałem dzisiaj Moderusem Tatrusem i chciałem opisać wrażenia z jazdy, ale nie wiem czy właściwie jest co opisywać. Jaki z zewnątrz jest każdy widzi i to kwestia gustu. Dodam może jeszcze, że zlikwidowano duży wyświetlacz z nazwą końcówki z tyłu tramwaju i jest tylko tarcza z numerem linii. Jeśli chodzi o środek to zmian też praktycznie nie ma - prawie wszystko takie jak było, tylko odnowione. Zostały wymienione siedzenia (niestety, stare mięciutkie STER-y były bardzo wygodne, ale mało wandaloodporne) i wyświetlacze, nie ma już słynnego wyświetlacza z przesiadkami, który nigdy nie działał. Z całej przejażdżki najbardziej zapamiętałem tylko nieogarniętego motorniczego, który szarpał wagonem, na Moście Dworcowym za daleko podjechał i musiał cofać a zapowiedzi włączył kilka przystanków przed końcem :D
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2011-10-29, 23:13

Niech minusy nie zasłaniają nam plusów. Prawdę powiedziawszy to - znając osobiście (jako tako) poznańskie RT6N1 - jakoś nie spodziewam się po tych "zmoderusowanych" wagonach jakiejś super nowości, czy większego komfortu jazdy. Dlatego jakoś nawet nie zdziwiłem Się czytając Twój powyższy post :cool:
Obrazek

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2011-10-30, 10:03

Nie no, nie uważam tych zmian za jakiś minus. Wydaje mi się, że wnętrze Tatry było dość praktyczne i tak już zostało. W modernizacji najważniejsze było, żeby zlikwidować przyczyny częstych awarii i póki co udaje się to - Tatra na razie nigdzie na mieście nie nabroiła ;)
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2011-10-30, 14:19

KKS pisze:W modernizacji najważniejsze było, żeby zlikwidować przyczyny częstych awarii i póki co udaje się to - Tatra na razie nigdzie na mieście nie nabroiła ;)
To dobra wiadomość. Ciekawy jestem, czy w przypadku sukcesu tej modernizacji, MPK zdecydowałoby się na wysłanie pozostałych Tatr do Medertransu na modernizację. Jak Myślisz, jest taka szansa ? ;)
Obrazek

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2011-10-31, 02:02

No teoretycznie tak będzie, pytanie tylko w jakim tempie, bo ostatnio narzuca się cięcia budżetowe w MPK.
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

ODPOWIEDZ