Tatra RT6N1
Chyba zmienili zdanie, bo MPK niestety nie ma za dużo "niskaczy". Tak więc założę się, że będą reanimować RT6N1 tak długo, jak długo nie pojawi się więcej nowoczesnych tramwajów niskopodłogowychTLG pisze:Nie wiem czy wiecie, ale jeszcze do niedawna krążył pomysł, by kłopotliwe dzieła czeskich inżynierów potraktować palnikiem.
OK, to zrozumiałe. Ile razy jestem w Poznaniu to widzę RT6N1 w akcji i zawsze robią na mnie miłe wrażenie. Jedno co tylko psuje efekt to te wysokie stopnie wewnątrz wagonu... no, ale warszawskie 116-stki też takie mają. To po prostu, taka konstrukcja.KKS pisze:Ostatnio nie ma takich kłopotów z RT6N1 więc nie ma mowy o żadnej "reanimacji". To NG po 10 latach eksploatacji, tak samo jak przy stopiątkach
Suma, sumarum, to fajnie, że Tatry już nie sprawiają problemów jak na początku. I oby tak było jak najdłużej
Czy ja wiem? Ostatnio w ruchu były zdaje się tylko dwa wagony tego typu.KKS pisze:Ostatnio nie ma takich kłopotów z RT6N1
Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.J-31 pisze:warszawskie 116-stki też takie mają
Rzeczywiście porównując zarówno układ przestrzeni pasażerskiej jak i awaryjność obu wagonów, trzeba przyznać, że "u-boot" byłby wręcz idealny na PST-kę. 12-stka jest niesamowicie zatłoczona. Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.TLG pisze:Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami. No, ale ... co by nie gadać, taka była ich decyzja.
... przynajmniej teraz Tatry są dla mnie, jednym z powodów, by wybrać się do Poznania
Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach. Fakt, jakby zamontowali pojedyncze fotele, to by były jeszcze pojemniejsze Ale efekt zatłoczenia Tatry to efekt zatłoczenia dwunastki, nie chciałbym widzieć na niej CombinoJ-31 pisze:Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.
Nie lokalne sentymenty, tylko MPK zażądało testu gotowego wagonu a 116N było na papierze a Tatra przyjechała na testy. Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Nie chciałbym być złośliwy ale sprawa awaryjności 116N/Na też wcale różowo nie wyglądała. Tylko Konstal nie zbankrutował a Tatra tak i problemem był serwis. Wszystko zaczęło się uspokajać kiedy Cegielski zabrał się za serwisowanie Tatr.J-31 pisze:Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami.
Tatry skrzypią...
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca )
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca )
Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w ModertransieTLG pisze:Wybrała się do FPS
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9603
Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.