Tatra RT6N1
Ciekawa perspektywa... Ponoć jeden mieli przerobić na wagon barowy...aleksej pisze:Ciekawi mnie czy MPK Poznan po swoich doswiadczeniach z tymi wozami i z doprowadzeniem ich do w miare dobrej uzytecznosci moglyby kupic te wagony (pewnie bylyby bajecznie tanie) i po przerobkach wypuscic na linie
Eee... 2 w Brnie i 2 w Pradze....aleksej pisze:(chyba w Czechach jest ich 14).
Dobry pomysł :idea: Jak stoją nie użyteczne na zajezdni to oczywiście MPK mogłoby rozważyć taką ewentualność. Poznań ma już doświadczenie z tymi wagonami, czyli z obsługą nie byłoby większego problemualeksej pisze:Ciekawi mnie czy MPK Poznan po swoich doswiadczeniach z tymi wozami i z doprowadzeniem ich do w miare dobrej uzytecznosci moglyby kupic te wagony (pewnie bylyby bajecznie tanie) i po przerobkach wypuscic na linie
W Libercu jest bodaj jednaPodi pisze:Eee... 2 w Brnie i 2 w Pradze....aleksej pisze:(chyba w Czechach jest ich 14).
[ Dodano: 2005-12-14, 19:47 ]
Nie stoją zepsute, tylko dwie Tatry na bieżąco przechodzą naprawy. Obecnie bodajże #407 stoi rozebrana na hali, a #408 stoi bez wózków przed haląPoznańczyk pisze:U nas średnio jeździ 6 - 7 składów a reszta stoi zepusta lub bez wózków na zajezdni przy Fortecznej w Poznaniu.
:idea: As far as I know there are 4 in Prague and 4 in Brno.Podi pisze:Eee... 2 w Brnie i 2 w Pradze....aleksej pisze:(chyba w Czechach jest ich 14).
In Liberec there is RT6S - the only one in the world - not exactly the same type as RT6N1, although it looks very similar...
(PL)
Jak wiem ich jest 4 w Pradze i 4 w Brnie
W Libercu one się nazywają RT6S - jedyne na świecie - nie zupełnie ten sam typ co RT6N1, pomimo, że wyglądają bardzo podobnie...
Neral - sorry I will write it in Polish. If you like I will translate it on EnglishNeral pisze: :idea: As far as I know there are 4 in Prague and 4 in Brno.
Ok. Neral, Jesteś najbliżej tematu.
Czy Mógłbyś napisać co faktycznie, obecnie dzieje się z tramwajami Skody - typu RTN6 - w Pradze i Brnie. Czy one pracują, czy też nadal stoją w zajezdniach ?
That's OK, I can understand quite good, I only prefer to write in English, because if I tried to write in Polish, it would be horrible.J-31 pisze:Neral - sorry I will write it in Polish. If you like I will translate it on English
Ok. Neral, Jesteś najbliżej tematu.
Czy Mógłbyś napisać co faktycznie, obecnie dzieje się z tramwajami Skody - typu RTN6 - w Pradze i Brnie. Czy one pracują, czy też nadal stoją w zajezdniach ?
I must correct a mistake: The RT6 is not from ©koda but from ÈKD (Tatra)
Well, it is quite complicated with these trams and I do not know so much about it, but as far as I know, the RT6 were delivered to Praha, Brno and Poznań. But there were some serious problems so that they could not gain homologation. In Poznań, there were certain adjustment done, therefore they can normally serve. In Czech republic it was not possible to do such adjustments, because of different regulations. So there were several attepmpts to refit the RT6 in Praha and Brno. Unfortunately unsuccessful. And now they have been (in Praha) standing for several years in Pankrác depot. But now it seems again that there is a chance to make these trams serviceable, because some major adjustments were done. However, nobody can be sure about it and I personally think it is also a political topic: "Now we have the super-hyper-modern 14T, so who cares about some 12-years-old RT6..."
(PL)
Muszę skorygować ten błąd: RT6 nie jest produkowane przez ©kodę, ale w ÈKD (Tatra)
Więc, to jest całkiem skomplikowane z tymi tramwajami i nie wiem za dużo o nich, ale tyle co wiem to RT6 zostały dostarczone do Pragi, Brna i Poznania. One miały pewne poważne problemy, więc nie mogły uzyskać ponownie homologacji. W Poznaniu, to było oczywiście uporządkowane, dlatego też mogą być normalne eksploatowane.
W Republice Czech to nie było możliwe, by to tak uporządkować, ze względu na inne (odmienne) przepisy. Więc próbowano kilku napraw RT6 w Pradze i Brnie. Oczywiście bez sukcesu. Więc teraz stoją od kilku lat w praskiej zajezdni Pankrác. Ale teraz jest szansa na powrót do służbym ponieważ sprawą zajął się pewien główny decydent. Jednakże, nikt nie może być pewien o to i ja osobiście myślę, że to jest również polityczne hasło: "Teraz mamy super-hyper nowoczesny 14T, więc kto się będzie przejmował (martwił) 12 letnim RT6..."
http://www.spvd.cz/hertl/liberec-jablon ... p_tram.htm
niskopodłogowe tramwaje w Libercu-m.in.RT6S
niskopodłogowe tramwaje w Libercu-m.in.RT6S
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa