Tatra RT6N1

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Podi

Post autor: Podi »

Ja stawiam Radziwie albo Podolszyce :D

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Podi pisze:Ja stawiam Radziwie
Teraz to ja żem się obraził i już nie powiem.

[ Dodano: 1 Czerwiec 2006, 19:12 ]
Dobra, już mi przeszło:
Druga odpowiedź jest prawidłowa, ale dość OT o mnie. :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

JjmJ pisze:Raport z ostatnich kilku dni: co najmniej jedna Tatra dziennie ulega awarii. Na przykład dzisiaj dwie, podobno między innymi odmalowana 402. Najczęściej jednak #407. Najwyraźniej tegoroczne lato nie sprzyja im. Może to przez to, że za późno przyszła wiosna? :) Na szczęście te awarie są chyba jakieś takie niezbyt poważne, bo na przykład jednego dnia wieczorem #409 (oczywiście już jako wagon uszkodozny) na Pestce jechało na oko jakieś 60km/h bądź więcej. Przynajmniej nie było zbytnich opóźnień.
Co słychać z poznańskimi tatrami dzisiaj - miesiąc po Twoim poście. Czy nadal się psują ? ;)

JjmJ

Post autor: JjmJ »

Oczywiście że się psują! Ale nie aż tak często. Ten miesiąc temu to miały jakiś wyjątkowy zły okres bo praktycznie prawie za każdym razem gdy gdzies byłem na mieście to jechało #40x z dopiskiem WAGON USZKODZONY. A teraz tego nie ma... chyba że mam szczęście. Tylko raz widziałem, dzień przed premierą chyba #502, jak na PST z jednej z Tatr unosiły się bliżej niezidentyfikowane opary. A tak swoją drogą to prawie bezpośrenio za nią jechał przejazd techniczny właśnie tego odnowionego Combina, a jako następne uszkodzone 105Na na 16. :retard:

marcinc

Post autor: marcinc »

Swoja drogą to Poznań sie nieźle utopił z tramwajami - najpierw buble RT6N1 później combino które mogłyby się rozlecieć wskutek błędu konstrukcyjnego...

Dobrze że chociaż autobusy są najwyższej światowej jakości

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Combino też są tramwajami najwyższej światowej jakości => vidi 501,502,506 :)

Dziś poległa #409 - Tatra.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

marcinc pisze:Swoja drogą to Poznań sie nieźle utopił z tramwajami - najpierw buble RT6N1 później combino które mogłyby się rozlecieć wskutek błędu konstrukcyjnego...
Czytając Wasze posty - szczególnie te związane z RT6N1 - można odnieść takie wrażenie. MPK Poznań nieźle umoczył. Nie mniej jednak, te tramwaje są eksploatowane liniowo. Skrzypią, piszczą, czasami dymią, ale jeżdżą. Jeżdżą liniowo. ;)

A propo. A czy te fotele w Tatrach nie są już jakoś nadmiernie zniszczone, podarte (dla nie zorientowanych napiszę, że zamontowano fotele podobne do tych, które montował kiedyś Neoplan Polska w autobusach) ;)

JjmJ

Post autor: JjmJ »

Nie mają żadnych zbyt znacznych uszkodzeń. Są ładne i wygodne, zwłaszcza to drugie. W jednej ze 105-tek (146+147) też są takie i tam wyglądają o wiele gorzej, są i zniszczone i brudne i podarte.

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

W 188+187 też są takie! Takie fotele montował również MAN Polska! To drugie to do J-31!

aleksej

Post autor: aleksej »

Wspolczuje wam z powodu Taterek. Jak tak sie psuja to przyslijcie je do ZRT MPK Lodz, my wam je zmodernizujemy tak ze nie beda sie juz psuly (jak ze 114stkami z Gdanska), wstawi sie aparature Eniki i bedzie po problemie :)

I co sie dzieje ze 105Na/2 czy jakos tak (przegubowiec z niskopodlogowa czescia). Mam zamiar sie wybrac do Poznania w przyszlym miesiacu, i chcialbym na niego zapolowac.

Aleksej

Podi

Post autor: Podi »

Poznańczyk pisze:W 188+187 też są takie! Takie fotele montował również MAN Polska! To drugie to do J-31!
128+129
aleksej pisze:I co sie dzieje ze 105Na/2 czy jakos tak (przegubowiec z niskopodlogowa czescia). Mam zamiar sie wybrac do Poznania w przyszlym miesiacu, i chcialbym na niego zapolowac.
Stoi na zajezdni i czeka na zbawienie...
Obrazek
aleksej pisze:Wspolczuje wam z powodu Taterek. Jak tak sie psuja to przyslijcie je do ZRT MPK Lodz
Raczej MPK będzie je remontowało we własnym zakresie, bądź co gorsza w Cegielskim(olaboga)...

Podi

Post autor: Podi »

Poznańczyk pisze:No wychodzi, ale patriotyzm lokalny tego nie gwarantuje...
W autobusach mamy fuksa, bo mamy Mana i Solarisa. Jeśli chodzi o tramwaje, to jest już gorzej...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Hmmm. :roll: To może jednak wróćmy do tematu - Tatra RT6N1. Co słychać u poznańskich Tatr ? :mruga:

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

409 cała obklejona reklamą Warki ale tym razem ladnie i dośc starannie a nie tak beznadziejnie jak 402 w reklamie A@uanetu! 410 w trakcie obklejania jeżdzi z 1/8 reklamy :D 408 chyba też będzie obklejony tym.

Podi

Post autor: Podi »

Jeszcze 401

Marcin

Post autor: Marcin »

Niektóre są oklejone reklamami Aquanetu. :retard:

Podi

Post autor: Podi »

Obrazek
Obrazek

W Czechach skasowano Tatrę RT6S z napędem tyrystorowym. Miała okazje jeździć w Pradze, Libercu, Poznaniu i Krakowie.

Wobec tego na chwilę obecną na świecie zostało 19 Tatr RT6N, z czego 11 kursuje liniowo ( w tym 10 w Poznaniu). Ponadto są po 4 tatry w Brnie i Pradze. Chodzą słuchy, że Mpk mogłoby je odkupić i wskrzesić u nas.

Co do reklam, tylko jedna Tatra (403) nie posiada żadnej reklamy.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A gdzie jeździ ta niepoznańska Tatra?

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Czy wiadomo może, jaki był powód kasacji tego wagonu? wszak był chyba stosunkowo młody, a nie sądzę, by Czechom opłacało się kasować tego typu konstrukcje.

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Podi pisze:W Czechach skasowano Tatrę RT6S z napędem tyrystorowym. Miała okazje jeździć w Pradze, Libercu, Poznaniu i Krakowie.
Przecież już na poznańskim forum pisałem, że to skasowane to prototyp, który był testowany w Poznaniu i Krakowie, ale to jest RT6N1 #84. RT6S (JEDYNY na świecie) miał numer #85 i prawdopodobnie znajduje się w Rydze. Trafił tam z Pragi. Do Pragi trafił z Liberca. Liberec nigdy nie miał RT6N1. RT6S posiada elektronikę by Siemens i został wyprodukowany jako 21 wagon serii RT6.
Podi pisze:Wobec tego na chwilę obecną na świecie zostało 19 Tatr RT6N, z czego 11 kursuje liniowo ( w tym 10 w Poznaniu). Ponadto są po 4 tatry w Brnie i Pradze. Chodzą słuchy, że Mpk mogłoby je odkupić i wskrzesić u nas.
11 z czego 10 w Poznaniu, a ta jedna to gdzie? W Brnie jeźdżą wszystkie 4. Praga odstawiła 5 skladów. RT6S prawdopodobnie jeździ w Rydze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”