Tatra RT6N1

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2008-12-11, 13:36

J-31 pisze:Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.
Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach. Fakt, jakby zamontowali pojedyncze fotele, to by były jeszcze pojemniejsze ;) Ale efekt zatłoczenia Tatry to efekt zatłoczenia dwunastki, nie chciałbym widzieć na niej Combino ;)
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28817
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-12-11, 14:59

KKS pisze:Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach.
Tzn. ich wielkim atutem jest dolny pokład w I-szym i III-cim członie. Tam w zasadzie nie ma foteli. To plus Tatry. Ogólnie rzecz biorąc "taterki" są fajne :)
Obrazek

Poznaniak

Post autor: Poznaniak » 2008-12-11, 21:55

TLG pisze:
KKS pisze:Tatra #403
Wybrała się do FPS, by poddać się naprawie głównej z modernizacją
Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2008-12-12, 09:37

Poznaniak pisze:Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.
Owszem. Jednak zdaje się to właśnie 403 ma iść w pierwszej kolejności na NG.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak » 2008-12-12, 11:44

Tak, tutaj się nie mylisz, tylko jest mały problem z transportem.

Bąbel

Post autor: Bąbel » 2008-12-14, 21:26

Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Nie lokalne sentymenty, tylko MPK zażądało testu gotowego wagonu a 116N było na papierze a Tatra przyjechała na testy. Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
J-31 pisze:Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami.
Nie chciałbym być złośliwy ale sprawa awaryjności 116N/Na też wcale różowo nie wyglądała. Tylko Konstal nie zbankrutował a Tatra tak i problemem był serwis. Wszystko zaczęło się uspokajać kiedy Cegielski zabrał się za serwisowanie Tatr.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2008-12-15, 09:58

Bąbel pisze:Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
Napisałem to, o czym miałem wiedzę. Jeżeli było inaczej to bądź uprzejmy to doprecyzować, a nie gulgotać i stroszyć piórka. EOT.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

Tukan

Post autor: Tukan » 2008-12-24, 22:48

Tatry skrzypią...
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca :) )

dariuszz94

Post autor: dariuszz94 » 2008-12-30, 22:54

latem Tatry jeździły na linii 13 i na krzyżówce z ulicą, zaraz za przystankiem Jeleniogórska (w kierunku Starołęki) strasznie chałasowały i wibrowały
jeździło ich z 7-8, reszta brygad (a było ich 11) obsługiwały stopiątki

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2009-02-04, 14:59

TLG pisze:Wybrała się do FPS
Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie :/
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9603
Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28817
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2009-02-04, 15:21

KKS pisze:Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
Coś mi się wydaje, że ją wyklepią, pomalują i będzie wyglądać jak nowa... ale po staremu ;)
Obrazek

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2009-02-04, 15:24

No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28817
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2009-02-04, 15:25

KKS pisze:No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?
Tego nie wiem na pewno, ale raczej podejrzewam, że ograniczą się do naprawy po wypadkowej ;)
Obrazek

imarcin

Post autor: imarcin » 2009-02-04, 16:31

KKS pisze:Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie :/
Jeżeli go będą modernizować to może za rok będzie można go spowrotem zobaczyć na liniach :confused:

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2009-02-04, 19:34

KKS pisze:Nadzieja matką głupich.
Nadzieja jak nadzieja, można się było spodziewać, że FPS pokaże gołą du,pę
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2009-02-27, 17:57

Tymczasem w Poznaniu Tatra zdobywa kolejne tereny - w poniedziałek z okazji 30-lecia Trasy Kórnickiej była jednym z okazów na linii 5, a dziś wyjechała na brygadę 16/8. Jest to jedna z czterech forteczańskich brygad szesnastki, tyle, że co drugie kółko robi jako linia 14 ;) Tak więc po raz pierwszy planowo RT6N1 jechało na czternastce. Foto:
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9995
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak » 2009-02-28, 13:47

No razej nie jest to brygada 16/8.

faja_k
Posty: 6028
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2010-01-01, 18:50

Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność. Szybko do tego wniosku doszli ;)
Mój poprzedni nick to KKS. Ponieważ wszystkie nicki, które sugerowałem były według administracji za długie postanowiłem użyć krótkiego nicka na cześć naszego moderatora z Dolnego Śląska.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2010-01-01, 20:02

KKS pisze:Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność.
A DP Praha pozbyło się swoich Tatr na dobre. Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG » 2010-01-01, 22:51

TLG pisze:Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.
Linia zakładowa czy będą coś w nich grzebać?

ODPOWIEDZ