Beynes xG -"Holender"
Beynes xG -"Holender"
Otwieram nowy temat. Tramwaje Beynes 3G
Miałem okazję dokładnie obfocić 3G i przejechać się nim ponownie. I w sumie póki tramwaj stoi to jest fajny, gorzej jak jedzie
Po prostu jest głośny.
Ciekawostką jest ogrzewanie - jest to nawiew z sufitu w pierwszym członie i chyba w ostatnim. Jest ono nawet skuteczne, w wagonie jest naprawdę ciepło. Najgorzej to stanąć dokładnie pod nawiewem - wtedy może być nawet "trochę" za gorąco...
Wagon ma drewniane fotele, są wygodne. Ciekawe, że część pojedynczych foteli ustawiono również w przegubie.
Trzeba przyznać, że wagon jest naprawdę przestronny i pojemny. Jego wadą są niestety wąskie drzwi...
Dosyć nietypowy jest pulpit motorniczego:
Ciekawy jestem co mieszkańcy Poznania myślą o tramwajach typu 3G. A jak Wam się ten wagon podoba ?
Miałem okazję dokładnie obfocić 3G i przejechać się nim ponownie. I w sumie póki tramwaj stoi to jest fajny, gorzej jak jedzie
Po prostu jest głośny.
Ciekawostką jest ogrzewanie - jest to nawiew z sufitu w pierwszym członie i chyba w ostatnim. Jest ono nawet skuteczne, w wagonie jest naprawdę ciepło. Najgorzej to stanąć dokładnie pod nawiewem - wtedy może być nawet "trochę" za gorąco...
Wagon ma drewniane fotele, są wygodne. Ciekawe, że część pojedynczych foteli ustawiono również w przegubie.
Trzeba przyznać, że wagon jest naprawdę przestronny i pojemny. Jego wadą są niestety wąskie drzwi...
Dosyć nietypowy jest pulpit motorniczego:
Ciekawy jestem co mieszkańcy Poznania myślą o tramwajach typu 3G. A jak Wam się ten wagon podoba ?
Ostatnio zmieniony 2006-12-12, 15:09 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Po pierwsze w nazwie tematu jest błąd... Nie 36 a 3G
[ Dodano: 2006-12-12, 13:32 ]
A i jako ciekawostka- wagony te mają zakaz wstępu na PST.
Plastikowe.J-31 pisze:Wagon ma drewniane fotele
Niestety, ale większą wadą są te stopnie, jak ktoś wnosi wózek to trzeba się sprężać, inaczej wózek przytrzasną drzwi. Już nieraz widziałem makabryczne sceny jak dziecko wylatywało z wózka itp.J-31 pisze:Jego wadą są niestety wąskie drzwi...
Wagony niezmiernie trwałe i wytrzymałe. Wygodna mała.J-31 pisze:Ciekawy jestem co mieszkańcy Poznania myślą o tramwajach typu 3G. A jak Wam się ten wagon podoba ?
[ Dodano: 2006-12-12, 13:32 ]
A i jako ciekawostka- wagony te mają zakaz wstępu na PST.
Od wielu MKMów w Poznaniu o tym słyszałem. potwierdza to taki fakt, że na linii 11 w relacji Piątkowska - ... - ¯egrze - ...- Zawady z 1-09-99 do 28-02-05 jeździły tylko i wyłacznie GT6,Gt8 i czasem 105N (weekendy), a 3G nigdy. Teraz zaś 3g jeżdżą notorycznie, bo linia dojeżdża tylko do Lecha i to od strony Politechniki. Odległość jej trasy od zajezdni Gajowej (stacjonują tam wszystkie 3G - 11 szt.) nie zmieniła się.
U nas też tak było z wagonami franfurckimi.szubak pisze:W ktoryms miescie, Elblagu chyba, pojawil sie taki problem, iz w czesci sprowadzonych wagonow dzialal on na odwrot niz w innych. Tzn w niektorych aby ruszyc krecilo sie w prawo, w innych w lewo, w druga strone oczywiscie hamowanie
Będą.plati pisze:będzie fajnie jak spotkam w Poznaniu te wagony, we wrześniu przyszłego roku
Z regóły wagony zachodnie, są lepsze niż polskie. Porównaj sobie np. 102Na z jakimś zachodnim przegubowcem z lat 60-70, typu np. GT6, albo wagony które ostatnio przyjechaly z Zachodu, do Tramwajów Podmiejskich w Łodzi, lub inny. Lata produkcji podobne, a zaawansowanie technologiczne to już normalny skok o te 10 lat w przód.chudy5d pisze:Beynesy są mniej awaryjne niż Konstale.
Beynes xG
To ja się może cofnę o kawałek...
Czy takie np. 12G też należą do najstarszych? Ktoś się może orientuje, ile one mają lat?
Posty wydzielone z tematu "Dlaczego warto sprowadzić Tatry T6A2 do Poznania?" - Mod. J-31
Czy aby na pewno? Patrząc na zdjęcia na stronie railfaneurope.net w Amsterdamie są tylko wagony xG i Combino, a nie sądzę, by tych drugich była większość...Podi pisze:Obecnie to są najstarsze wagony w Amsterdamie, a ich ilość jest podobna do ilości normalnotorowych helmutów. Ich kolejny zakup raczej się nie odbędzie...Plocmastet, zakup kolejnych Holendrów nie jest smieszny tylko realny i normalny bo to dośc sprawdzonmy w poznańskich realiach tramwaj.
Czy takie np. 12G też należą do najstarszych? Ktoś się może orientuje, ile one mają lat?
Posty wydzielone z tematu "Dlaczego warto sprowadzić Tatry T6A2 do Poznania?" - Mod. J-31
Ostatnio zmieniony 2007-01-11, 10:09 przez faja_k, łącznie zmieniany 1 raz.