Beynes xG -"Holender"
Z regóły wagony zachodnie, są lepsze niż polskie. Porównaj sobie np. 102Na z jakimś zachodnim przegubowcem z lat 60-70, typu np. GT6, albo wagony które ostatnio przyjechaly z Zachodu, do Tramwajów Podmiejskich w Łodzi, lub inny. Lata produkcji podobne, a zaawansowanie technologiczne to już normalny skok o te 10 lat w przód.chudy5d pisze:Beynesy są mniej awaryjne niż Konstale.
Beynes xG
To ja się może cofnę o kawałek...
Czy takie np. 12G też należą do najstarszych? Ktoś się może orientuje, ile one mają lat?
Posty wydzielone z tematu "Dlaczego warto sprowadzić Tatry T6A2 do Poznania?" - Mod. J-31
Czy aby na pewno? Patrząc na zdjęcia na stronie railfaneurope.net w Amsterdamie są tylko wagony xG i Combino, a nie sądzę, by tych drugich była większość...Podi pisze:Obecnie to są najstarsze wagony w Amsterdamie, a ich ilość jest podobna do ilości normalnotorowych helmutów. Ich kolejny zakup raczej się nie odbędzie...Plocmastet, zakup kolejnych Holendrów nie jest smieszny tylko realny i normalny bo to dośc sprawdzonmy w poznańskich realiach tramwaj.
Czy takie np. 12G też należą do najstarszych? Ktoś się może orientuje, ile one mają lat?
Posty wydzielone z tematu "Dlaczego warto sprowadzić Tatry T6A2 do Poznania?" - Mod. J-31
Ostatnio zmieniony 2007-01-11, 10:09 przez faja_k, łącznie zmieniany 1 raz.
A od kiedy to polskie firmy komunikacyjne słyną z sensownych działań? Mogę się założyć, że MPK będzie sprowadzało nadal te same tramwaje - co do Beynesów to nie jestem tego pewien, ale co do helmutów mam pewność w 100%
[ Dodano: 2007-01-11, 16:31 ]
A Amsterdam był w ciągu ostatnich lat wzorem dla poznańskiego MPK - oprócz sprowadzania używanych Beynesów to właśnie Combino ze stolicy Holandii wygrało przetarg na nowe tramwaje.
[ Dodano: 2007-01-11, 16:31 ]
A Amsterdam był w ciągu ostatnich lat wzorem dla poznańskiego MPK - oprócz sprowadzania używanych Beynesów to właśnie Combino ze stolicy Holandii wygrało przetarg na nowe tramwaje.
Z tego, co mi wiadomo, zakaz powstał po jakiejś serii wykolejeń(?) na GTR, ale z niewiadomych przyczyn został zniesiony bodajże po remoncie Ronda Śródka w wakacje 2005.Podi pisze:Ja tego nie wiem i pierwsze o tym słyszę.J-31 pisze:O ile zakaz wjazdu na PST mogę jakoś sobie logicznie wytłumaczyć, o tyle prosiłbym Was o podpowiedź dlaczego 3G nie mogą wjeżdżać na ¯egrze-Chartowo ?
---
Ja też mam mieszane uczucia słysząc o ich niskiej awaryjności i patrząc na nie, ale faktem jest, że Beynesa stojącego na trasie, bądź z tabliczką "wagon uszkodzony" nie widziałem jeszcze ani razu(!!)... No dobra, widziałem ostatnio w środku dnia Beynesa wjeżdżającego na Gajową, ale może to jakaś rezerwa była albo cośJ-31 pisze: Plati ma oczywiście rację, aczkolwiek jadąc już po raz kolejny Beynesem 3G, aż nie chce mi się wierzyć w jego niską awaryjność. Aczkolwiek rzeczywiście ich wygląd a awaryjność to dwie różne sprawy
reguły;plati pisze:regóły
A czy skasowali już ostatniego w Poznaniu przedstawiciela serii 1G, który stał sobie przy jakiejś zajezdni i niszczał
Natomiast nie podobała mi się bardzo decyzja o kasacji pierwszego amsterdamskiego 1G, który także znalazł się w partii 1G przekazanej Poznaniowi - miał bodajże nr #854. Nie doceniono jego wartości historycznej
No, już trzy lata będą...PAFAWAG pisze:A czy skasowali już ostatniego w Poznaniu przedstawiciela serii 1G, który stał sobie przy jakiejś zajezdni i niszczał
Nie, bo w praktyce 1G od 3G w obecnej postaci się tak bardzo nie różni. Podstawowa różnica była taka, że 3G były dwuczłonowe, ale środkowy człon został do nich dobudowany (bodajże) w latach 70., w związku z czym ewentualnego historycznego 3G będzie można przerobić na historyczne 1G.PAFAWAG pisze:Natomiast nie podobała mi się bardzo decyzja o kasacji pierwszego amsterdamskiego 1G, który także znalazł się w partii 1G przekazanej Poznaniowi - miał bodajże nr #854. Nie doceniono jego wartości historycznej
Holendrzy chcieli go przejąć, jednak coś nie wyszło, już nie wiem z winy której ze stron.Natomiast nie podobała mi się bardzo decyzja o kasacji pierwszego amsterdamskiego 1G, który także znalazł się w partii 1G przekazanej Poznaniowi - miał bodajże nr #854. Nie doceniono jego wartości historycznej
Dodajmy, że w Amsterdamie są 2 albo 3 historyczne 1G, z czego jeden jest dwuczłonowy.
No właśnie- na pewno. Zresztą już teraz są używane w różnych imprezach itp.Na pewno KMPS zadba o to, by choć jeden Holender pozostał jako wóz historyczny
Wagony 3g były fabrycznie budowane jako trójczłonowce i w takiej formie zostaną.