Tramwaje Pragoimex

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Tramwaje Pragoimex

Post autor: ep40 » 2007-06-01, 23:27

http://www.pragoimex.cz/
Chciałbym przedstawić wam tramwaje firmy Pragoimex znanej w Polsce przede wszystkim z nąpędu do Trollin.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=2
VarioLF- niskopodłogowy tramwaj na bazie Tatry T3, coś jak 204WrAs.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=6
VV60LF- niskopodłogowa doczepa do tramwaju VarioLF.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=18
VarioLF3- trójczłonowy niskopodłogowy tramwaj, odpowiednik 205WrAs.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=4
Firma oferuje również modernizację trójczłonowych tramwajów dwukierunkowych dwustronnych (można przerobić na jednostronny) Tatra KT8D5.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=9
Oferta silników elektrycznych, może ktoś odnajdzie ten z Solarisów?

Lopez

Post autor: Lopez » 2007-06-02, 00:41

Zdjęcia tramwajów z Ostrawy są świetne. Wyglądają dość nowocześnie, a malowanie jest bombowe :)

lkmg-sol

Post autor: lkmg-sol » 2007-06-02, 15:10

W czeskich Solarisach Trollino są stosowane silniki TAM 1009C, TAM 1050C6, TAM 1051C6. Co do wyglądu tych tramwajów nie będę się wypowiadał ;-)

szubak

Post autor: szubak » 2007-06-02, 15:42

Jezdzilem tym po Ostravie i wrazenia z jazdy sa swietne ;)

bystrzak2000

Re: Pragoimex

Post autor: bystrzak2000 » 2007-06-02, 21:13

ep40 pisze:http://www.pragoimex.cz/l.php?id=2
VarioLF- niskopodłogowy tramwaj na bazie Tatry T3, coś jak 204WrAs.
204WrAs nie jest niskopodłogowy.
ep40 pisze:http://www.pragoimex.cz/l.php?id=18
VarioLF3- trójczłonowy niskopodłogowy tramwaj, odpowiednik 205WrAs.
205WrAs ma niską podłogę tylko w członie środkowym (trochę ponad 20%), a ten wynalazek ma 50% niskiej podłogi.
Te dwa wagony nie mają polskich odpowiedników.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2007-06-03, 19:33

lkmg-sol pisze:W czeskich Solarisach Trollino są stosowane silniki TAM 1009C
TAM 1009 chyba już nie jest stosowany

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2007-08-14, 22:44

http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... e_id=17514
Jakiś czas temu zaprezentowana została dwuczłonowa wersja tramwaju VarioLF znana jako VarioLF2.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG » 2007-09-13, 14:10

Pomarańczowe patyki bardzo dobrze się komponują z pomarańczowymi drzwiami. Dobry kontrast z niebieskością pudła :)

ODPOWIEDZ