Tramwaje Pragoimex
Tramwaje Pragoimex
http://www.pragoimex.cz/
Chciałbym przedstawić wam tramwaje firmy Pragoimex znanej w Polsce przede wszystkim z nąpędu do Trollin.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=2
VarioLF- niskopodłogowy tramwaj na bazie Tatry T3, coś jak 204WrAs.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=6
VV60LF- niskopodłogowa doczepa do tramwaju VarioLF.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=18
VarioLF3- trójczłonowy niskopodłogowy tramwaj, odpowiednik 205WrAs.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=4
Firma oferuje również modernizację trójczłonowych tramwajów dwukierunkowych dwustronnych (można przerobić na jednostronny) Tatra KT8D5.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=9
Oferta silników elektrycznych, może ktoś odnajdzie ten z Solarisów?
Chciałbym przedstawić wam tramwaje firmy Pragoimex znanej w Polsce przede wszystkim z nąpędu do Trollin.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=2
VarioLF- niskopodłogowy tramwaj na bazie Tatry T3, coś jak 204WrAs.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=6
VV60LF- niskopodłogowa doczepa do tramwaju VarioLF.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=18
VarioLF3- trójczłonowy niskopodłogowy tramwaj, odpowiednik 205WrAs.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=4
Firma oferuje również modernizację trójczłonowych tramwajów dwukierunkowych dwustronnych (można przerobić na jednostronny) Tatra KT8D5.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=9
Oferta silników elektrycznych, może ktoś odnajdzie ten z Solarisów?
Re: Pragoimex
204WrAs nie jest niskopodłogowy.ep40 pisze:http://www.pragoimex.cz/l.php?id=2
VarioLF- niskopodłogowy tramwaj na bazie Tatry T3, coś jak 204WrAs.
205WrAs ma niską podłogę tylko w członie środkowym (trochę ponad 20%), a ten wynalazek ma 50% niskiej podłogi.ep40 pisze:http://www.pragoimex.cz/l.php?id=18
VarioLF3- trójczłonowy niskopodłogowy tramwaj, odpowiednik 205WrAs.
Te dwa wagony nie mają polskich odpowiedników.
http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... e_id=17514
Jakiś czas temu zaprezentowana została dwuczłonowa wersja tramwaju VarioLF znana jako VarioLF2.
Jakiś czas temu zaprezentowana została dwuczłonowa wersja tramwaju VarioLF znana jako VarioLF2.