Strona 5 z 5

: 2009-08-23, 01:30
autor: PAFAWAG
Niedawno będąc w Krakowie miałem okazję przyjrzeć się GT6+B4 alias E1+c3. Sprawiają ogólnie bardzo przyzwoite wrażenie. Na plus, tak, jak pisał J-31:
J-31 pisze:- nowe wyświetlacze
- nowe fotele
W krakowskich barwach wyglądają całkiem przyzwoicie, zdjęcie osłon wózków nie było też złym pomysłem. Wady - wagon rusza jak czterdzieści lat od niego młodszy wrocławski Linke-Hoffman - dość gwałtownie, poza tym hałaśliwy jest umieszczony w podłużnej skrzyni przy lewej burcie nastawnik, a ścianka oddzielająca kabinę motorniczego od części pasażerskiej wygląda trochę na niedopasowaną.
Wiem, że odgrzewam starocia, ale mam małe pytanie - w czasie rozpędzania się wagonu, zwykle kilka do może kilkunastu sekund po ruszeniu, da się słyszeć charakterystyczne piiip, dochodzące gdzieś z przodu. Czego jest to sygnał?

: 2009-08-23, 05:55
autor: spex
Przeskakujące nastawy?

: 2009-08-23, 12:24
autor: ppln
PAFAWAG pisze:Wiem, że odgrzewam starocia, ale mam małe pytanie - w czasie rozpędzania się wagonu, zwykle kilka do może kilkunastu sekund po ruszeniu, da się słyszeć charakterystyczne piiip, dochodzące gdzieś z przodu. Czego jest to sygnał?
Jak głośne? Bo to może być nieodłączony czuwak aktywny (czyli piszczy, a motorniczy musi zbić czuwak, zamiast trzymać cały czas nogę na pedale)

: 2009-08-23, 22:17
autor: Coffee
ppln pisze:
PAFAWAG pisze:Wiem, że odgrzewam starocia, ale mam małe pytanie - w czasie rozpędzania się wagonu, zwykle kilka do może kilkunastu sekund po ruszeniu, da się słyszeć charakterystyczne piiip, dochodzące gdzieś z przodu. Czego jest to sygnał?
Jak głośne? Bo to może być nieodłączony czuwak aktywny (czyli piszczy, a motorniczy musi zbić czuwak, zamiast trzymać cały czas nogę na pedale)
To "pip" to rejestrator jazdy. Ewentualnie jeżeli puści się nastawnik (w którym jest czuwak we wszystkich E1) tak piszczy.

: 2010-09-18, 13:03
autor: N8S
Druga "solówka" pomalowana w barwy a'la GT8S miała dziś diebiut na linii http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=28763 ;)