MAN GT6
Najlepsze są skłądy GT8+B4 fajnie sie jedzie jakos tak długaśnie ale przy małym nachyleniu terenu wagony nie mogą za bardzo ruszyc
[ Dodano: 2005-05-30, 00:27 ]
Dorzucam jeszcze filmik z łączenia sprzęgów wagonów GT8 i B4 i spójrzcie jak to sie robi w duesseldorfie http://dhost.info/tramwaj/dzwieki/RMOV0008.AVI
[ Dodano: 2005-05-30, 00:27 ]
Dorzucam jeszcze filmik z łączenia sprzęgów wagonów GT8 i B4 i spójrzcie jak to sie robi w duesseldorfie http://dhost.info/tramwaj/dzwieki/RMOV0008.AVI
Wielkie dzięki. A w jaki sposób to działa ? Ponieważ jak zauważyłem w poznańskim GT6 ten słupek wygląda jak by był złożony.Maciek-krakow pisze:W GT6 (norymberskich) nie ma korby - w tylnej szafie aparatowej jest os na ktora zaklada sie korbe - jest to hamulec reczny. W wiedenczykach jest natomiast tak zwany hydrant czyli hamulec reczny - taki slupek z korba...
A i w jaki sposób motorniczy może z tego skorzystać - czy użycie tego urządzenia nie wymaga np. konduktora ?
Być moze było to uzywane w niemczech jako np dodatkowy pulpit dla konduktora ja widziałem to tylko raz i nawet sie nie przyjrzałem.
Dla tych komu nie działą film to dałem na inny serwer: www.darmoland.pl/tramwaj/RMOV0008.AVI film ten zajmuje 6MB
Dla tych komu nie działą film to dałem na inny serwer: www.darmoland.pl/tramwaj/RMOV0008.AVI film ten zajmuje 6MB
Bardzo fajny film!
Jak dziala hamulec? Krecisz korba w jedna strone to sie zaciska, a wdruga to sie luzuje...
Tak jak hamulec reczny w pociagach - np. to kolo umieszczone w wagonach przy wyjsciach albo w lokomotywach... (Nie mylic z hamulcem bezpieczenstwa)
http://transportszynowy.200.pl/ekran3.html
Na zdjeciu hamulec reczny w lokomotywe EU07 - strzalka wyznacza kierunek obracania powodujacy zahamowanie...
Jak dziala hamulec? Krecisz korba w jedna strone to sie zaciska, a wdruga to sie luzuje...
Tak jak hamulec reczny w pociagach - np. to kolo umieszczone w wagonach przy wyjsciach albo w lokomotywach... (Nie mylic z hamulcem bezpieczenstwa)
http://transportszynowy.200.pl/ekran3.html
Na zdjeciu hamulec reczny w lokomotywe EU07 - strzalka wyznacza kierunek obracania powodujacy zahamowanie...
W tyl<font color=blue><b>nich</b></font> drzwiach otwieraja sie tylko dwaplaty, trzeci jest zablokowany. Wyglada to wiec identycznie jak przy drzwiach drugich lub trzecich.
[ Dodano: 2005-06-08, 16:09 ]
Najprawdopodobniej do kasacji wyslane zostaly wagony B4 nr 516 i 540. GT6 jezdzace z nimi dotychczas jezdza teraz po miescie solo.
[ Dodano: 2005-06-08, 16:09 ]
Najprawdopodobniej do kasacji wyslane zostaly wagony B4 nr 516 i 540. GT6 jezdzace z nimi dotychczas jezdza teraz po miescie solo.
Nie no nie mozliwe jest nie przystosowanie do ruchu tylko ze w doczepach masz tylko jedna pare kierunkowskazów z tylu lampka stopu swiatel pozycyjnych i cofania moze w tym problem ale w co wątpie. Być moze motorniczy nie wiedział by co sie dzieje w drugim wagonie ale w Duesseldorfie jakos sobie radza z nimi nawet w skladach GT8+B4 Moze sa za krótki przystanki jak na GT8+B4 bo to jednak długi skład (40m bez sprzęgów)
Dlaczego GT8 to naprawdę długi wagon - trój członowy. Wg. mnie wcale nie jest taki mały...Robson pisze:No jeżeli starcza to dobrze bo jednak nie raz moze byc za mało samo GT8
[ Dodano: 2005-06-13, 10:31 ]
Rzeczywiście potwierdzam słowa kol. Poznań Podi.Poznań Podi pisze:Pojemność GT8 w całkowitości wystarcza jak na warunki poznańskie,natomiast GT6,jak mówiłem jest mało i niedługo znikną z krajobrazu...
W marcu w dzień powszedni wypuściłem się do Poznania - cel tramwaje. I rzeczywiście GT8 znakomicie sobie radziły i były naprawdę wystarczające. A trzeba wiedzieć, że poznańskie tramwaje jeżdżą rzeczywiście zatłoczone ponieważ stanowią podstawę komunikacji ogólnomiejskiej - natomiast autobusy je jedynie wspomagają....