MAN GT6

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
Robson

Post autor: Robson »

No jeżeli starcza to dobrze bo jednak nie raz moze byc za mało samo GT8

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:No jeżeli starcza to dobrze bo jednak nie raz moze byc za mało samo GT8
Dlaczego GT8 to naprawdę długi wagon - trój członowy. Wg. mnie wcale nie jest taki mały... ;)

[ Dodano: 2005-06-13, 10:31 ]
Poznań Podi pisze:Pojemność GT8 w całkowitości wystarcza jak na warunki poznańskie,natomiast GT6,jak mówiłem jest mało i niedługo znikną z krajobrazu...
Rzeczywiście potwierdzam słowa kol. Poznań Podi. ;)

W marcu w dzień powszedni wypuściłem się do Poznania - cel tramwaje. I rzeczywiście GT8 znakomicie sobie radziły i były naprawdę wystarczające. A trzeba wiedzieć, że poznańskie tramwaje jeżdżą rzeczywiście zatłoczone ponieważ stanowią podstawę komunikacji ogólnomiejskiej - natomiast autobusy je jedynie wspomagają.... :)

szubak

Post autor: szubak »

Byc moze doczepy byly starsze od GT6/GT8 wiec wczesniej poszly na zyletki. Tak jest w Kraku, B4 byly robione w tych samych latach co T4, GT6 juz kilka lat pozniej. Byc moze w Poznaniu bylo podobnie

Podi

Post autor: Podi »

W sumie tak mogło być,ale skoro uzywali tych doczep w Dueserdorfie...

Damhan

Post autor: Damhan »

W tych krakowskich GT6 są twarde oryginalne siedzenia, czy jakieś nowe zamontowane przez MPK.

lukluk

Post autor: lukluk »

Ja akurat lubię siedzenia w gt6 ach to drewno. Co do zmian siedzeń w gt6 nic mi nie wiadomo(może ktoś inny coś wie) bo może się juz nieopłaca te gt6 to pewnie jeszcze max 5 lat pociągną tak sądze. Teraz w wiedeńcach które miały podobne siedzenia do gt6 dają sztuczne takie jak w 105Na po NG :(.

voy

Post autor: voy »

Te drewniane siedzenia są jedną z bardzo nielicznych porażek i tak świetnych wagonów GT6. Na tych siedzeniach w ogóle nie da się siedzieć, są okropnie niewygodne.

szubak

Post autor: szubak »

W krakowskich sa tte drewniane, ale ostatnio zaczeli sie brac za modernizacje wnetrz (wymiane siedzen) i wagon 166 ma juz nowe, z materialu, takie same jak w wiedencach po modernizacji i stopiatkach po NG :)

Podi

Post autor: Podi »

U nas w Poznaniu są normalne siedzenia z materiału zarówno w GT6 jak i GT8 i z obudwu miast.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Poznań Podi pisze:U nas w Poznaniu są normalne siedzenia z materiału zarówno w GT6 jak i GT8 i z obudwu miast.
I są one rzeczywiście przyjemne. Siedziałem na nich i było nawet przyjemnie... :D

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

voy pisze:Te drewniane siedzenia są jedną z bardzo nielicznych porażek i tak świetnych wagonów GT6. Na tych siedzeniach w ogóle nie da się siedzieć, są okropnie niewygodne.
Są niewygodne - potwierdzam. Ostanio będąc w Krakowie wsiadłem sobie przy Plantach w tramwaj, żeby podjechać kawałek, bo nogi odmówiły mi posłuszeństwa...

Robson

Post autor: Robson »

voy pisze:Te drewniane siedzenia są jedną z bardzo nielicznych porażek i tak świetnych wagonów GT6. Na tych siedzeniach w ogóle nie da się siedzieć, są okropnie niewygodne.
A mnie te siedzenia odpowiadaja. Moze to juz z przyzwyczajenia. :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:A mnie te siedzenia odpowiadaja. Moze to juz z przyzwyczajenia. :)
Przyzwyczajenie. Np. w 13N wielu nie może siedzieć, a mnie te siedziska nie przeszkadzają... :D

Robson

Post autor: Robson »

ALe niektóre helmuty maja na siedzeniach przykrecone takie miekkie siedzenia i tez sie siedzi nie najgorzej.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ja jechałem poznańskimi "helmutami" i fotele były całkiem fajne, ale nie były drewniane, tylko obitem zdaje się skajem... :)

voy

Post autor: voy »

Zależy od rocznika, od miasta z którego pochodzi.

Robson

Post autor: Robson »

Duesseldorfy maja siedzenia takie zielone z sztucznego materiału. Ale wiekszosc wagonów z Duewaga posiada siedziska wyprodukowane w Solingen (miejscowość kolo Duesseldorfu) tez chyba zalezy od zamawianego typu siedzisk.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”