Co to jest za urządzenie?
Dzisiaj udalo mi sie dokladnie sfotografowac to urzadzenie (fotki jeszcze dzis przygotuje)... Jest to smarownica służaca do smarowania obrzeży kół (rentów). Taki zabieg ma na celu ochrone przed zuzywaniem obrzeży kół podczas jazdy tramwaju po łuku toru. A wlasnie takie smarownice stosuje sie przed lukami, a dokladnie ostrymi zakrętami torów.
Jak pewnie wiecie nowoczesne wagony posiadaja wlasne urzadzenia pokladowe to smarowania obrzezy kol - np. system REBS... No coz - zabytki takich urzadzen nie posiadaja dlatego stosuje sie dodatkowo takie smarownice...
Jak pewnie wiecie nowoczesne wagony posiadaja wlasne urzadzenia pokladowe to smarowania obrzezy kol - np. system REBS... No coz - zabytki takich urzadzen nie posiadaja dlatego stosuje sie dodatkowo takie smarownice...
To co by sie przydalo W Warszawie wedlug mnie to przede wszystkim szkoleń motorniczych pt: "ekonomiczna i spokojna ale punktualna jazda"
[ Dodano: 2005-10-18, 21:36 ]
Oto kilka fotek smarownicy
Dysza w główce szyny
Kropla smaru wypuszczona z dyszy
Czujnik drgań
Pompka hydrauliczna
Pozdrowienia dla wszystkich
[ Dodano: 2005-10-18, 21:36 ]
Oto kilka fotek smarownicy
Dysza w główce szyny
Kropla smaru wypuszczona z dyszy
Czujnik drgań
Pompka hydrauliczna
Pozdrowienia dla wszystkich