Fotele w tramwajach
To zdjęcie pokazuje wnętrze wyremontowanego składu 13N - 819+821. Fotele się w nim zmieniały. Wcześniej były mdło błekitno-zielone. Taki nie określony kolor....Thomas78 pisze:W jednym składzie 13N wstawiono fotele znane z niektórych typów 105-tek:
http://tramwar.republika.pl/u0821-12.html
Szczerze mówiąc, tego typu siedzenia dla mnie są niewygodne, nie tylko dlatego, że są twarde, ale to wyprofilowanie na kręgosłup mi przeszkadza (zwłaszcza latem, jak mam na sobie tylko koszulkę).
Fakt jest faktem, że te plastikowe krzesełka nie są za wygodne...
W GOP-ie też jest wiele rodzajów tramwajowych foteli ( posłużyłem się linkami do zdjęć ):
W 102Na takie same fotele jak w 13N, tzn. są wygodne zazwyczaj bordowego, brązowego, bądź zielonego koloru, ale zamocowane są dość gęsto i trudno zmieścić nogi między fotelami. W krakowskich remontach serii 102N fotele z napisem "Lemma" (czy jakoś tak), bardzo przypominające te stopiątkowe => 102Na #231.
W wagonie 102Na #225 za to znajdują się jakieś jasnozielone koszmarne i łamliwe wytłoczki.
W serii 105N w przeważającej części typowe stopiątkowe fotele w przeróżnych barwach (czerwone, czerwono-czarne, bordowe, rdzawe, brązowe, ciemnoszare, kremowe, żółte, niebieskie a nawet fioletowe - słowem, co zajezdnia to obyczaj ). Dodatkowo w niektórych remontowanych wagonach wymieniono fotele na nowsze => 105N/MH #677.
Jedyny w swoim rodzaju jest wagon 105Na #692 z fotelami rodem z warszawskich 116-tek.
W krótkiej sześciowagonowej serii 111N ( numery składami: 373+613, 341+342, 360+406 ) są czerwone wytłoczki, z których łatwo się ześlizgnąć, szczególnie jadąc do tyłu => 111N #342. Co ciekawe, wyprodukowany w 1992r. były skład 2x105Na 374+614 przed remontem w 2001r. miał identyczne siedzenia jak 111N
W 17-stu Karlikach są siedzenia firmy Ster pojedyncze i półtorakowe. Te ostatnie darzę szczególną sympatią.
To na razie tyle.
W 102Na takie same fotele jak w 13N, tzn. są wygodne zazwyczaj bordowego, brązowego, bądź zielonego koloru, ale zamocowane są dość gęsto i trudno zmieścić nogi między fotelami. W krakowskich remontach serii 102N fotele z napisem "Lemma" (czy jakoś tak), bardzo przypominające te stopiątkowe => 102Na #231.
W wagonie 102Na #225 za to znajdują się jakieś jasnozielone koszmarne i łamliwe wytłoczki.
W serii 105N w przeważającej części typowe stopiątkowe fotele w przeróżnych barwach (czerwone, czerwono-czarne, bordowe, rdzawe, brązowe, ciemnoszare, kremowe, żółte, niebieskie a nawet fioletowe - słowem, co zajezdnia to obyczaj ). Dodatkowo w niektórych remontowanych wagonach wymieniono fotele na nowsze => 105N/MH #677.
Jedyny w swoim rodzaju jest wagon 105Na #692 z fotelami rodem z warszawskich 116-tek.
W krótkiej sześciowagonowej serii 111N ( numery składami: 373+613, 341+342, 360+406 ) są czerwone wytłoczki, z których łatwo się ześlizgnąć, szczególnie jadąc do tyłu => 111N #342. Co ciekawe, wyprodukowany w 1992r. były skład 2x105Na 374+614 przed remontem w 2001r. miał identyczne siedzenia jak 111N
W 17-stu Karlikach są siedzenia firmy Ster pojedyncze i półtorakowe. Te ostatnie darzę szczególną sympatią.
To na razie tyle.
Ostatnio zmieniony 2005-11-11, 08:44 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.