[Grudziądz] Tabor tramwajowy

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach...
Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

Podi pisze:18 wagonów tramwajowych(8 GT6 i 20 805Na/b).
18 powiadasz? :D

Podi

Post autor: Podi »

Damhan pisze:Twoje foty doskonale o tym świadczą,myśle że jest taki sam klimat w Elblągu :biggrin:
No <b>niewiem</b> czy taki sam,zwłąszcza z niskopodłogowcami pesy :P

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

Niskopodłogowiec na Grudziądzkiej Starówce by wyglądał ciekawie :) Tylko taki moment nieprędko nastąpi o ile w ogóle. No chyba że PESA wypuści jakiś testowy egzemplaż.

Michał

Post autor: Michał »

Byłem w Grudziądzu. Widziałem kilka tramwajów, większość 805 i kilka GT6. Grudziądz jest najmniejszym miastem które posiada tramwaje więc chyle czoła jego przeszłym władzom (bo ci co są teraz już likwidują...). Niestety pewnie tramwaje w Grudziądzu niedługo upadną... :cry: A może zdarzy się cud? :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

No ja mam jednak nadzieję na cud i wierzę, że tramwaje z Grudziądza nie znikną.

Dzięki Damhan za zdjęcia. Bardzo ładne. A i faktycznie Grudziądz robi sympatyczne wrażenie... ;)
Ostatnio zmieniony 2005-11-29, 10:23 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.

Michał

Post autor: Michał »

J-31: Grudziądz nie Grudziąc. Na swojej stronie z rysunkami (chyba w Jelczach M121) tez masz taki błąd ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Michał pisze:J-31: Grudziądz nie Grudziąc. Na swojej stronie z rysunkami (chyba w Jelczach M121) tez masz taki błąd ;)
Dzięki - niedopatrzenie już poprawiłem :o: .

Muszę wobec tego zajrzeć na swoją stronę, jeżeli tak napisałem, to natychmiast poprawiam. Ech, pośpiech.... ;)

Damhan

Post autor: Damhan »

Cieszę się, że zdjęcia się_wam podobają. Dzięki.

Naprawdę muszę przyznać, że lubię takie małe sieci tramwajowe. Tylko jedynki mi szkoda. :cry:

Peter

Post autor: Peter »

u2w pisze:Zawsze mnie ciekawiło jak motorniczy sobie radzili z tak skomplikowanymi pulpitami :D
Hehe, no one są rzeczywiście skomplikowane, bo w końcu to najprostszy tramwaj w obsłudze. :lol:

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Peter pisze:Hehe, no one są rzeczywiście skomplikowane...
Tylko, że ja miałem wtedy 7-10 lat... choć to był po części żart ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jednak u2w, Masz rację. Dla młodego człowieka - w wieku 7-10 lat, nie obeznanego jeszcze z techniką tramwajową - to tramwaj typu N, z różnymi korbkami i innymi elementami, może być skomplikowany w prowadzeniu.... ;)

Milenium

Post autor: Milenium »

No nie wiem //osobno - autokorekta czy taki sam,zwłąszcza z niskopodłogowcami pesy :P
Ekhem może i tak :).
Damhan pisze:Naprawdę muszę przyznać, że lubię takie małe sieci tramwajowe. Tylko jedynki mi szkoda. :cry:
Ja też,klimacik niezły...

PS:Poduś to napisałem ja :) z tym Elblągiem,popraw :)

JasinGDZ

Post autor: JasinGDZ »

Helmuty są z końcówki lat 60-tych. A MANów się obawiamy, gdyż ich sprzedaż ZALECIŁ (pewnie przez jakiś układ "pod stołem") wielebny prof. Wyszomirski po swoich "profesjonalnych" badaniach ;/ Z tego co wiem tam, gdzie Wyszomirski prowadził badania, tam trafiały MANy NL202 z BVG :shocked: Poza tym, może nam grozić rzeź peerek, zwłaszcza tych z 85 roku, a także kasacja ostatniego MIGa, co byłoby katastrofą... :confused: A stare wagony z Niemiec chcą sprowadzić "żeby pojeździły chociaż 3 lata", wtedy mają być jakieś 10 letnie potworki z Bielefeldu (widziałem jena własne oczy).

Pozdrawiam.

Podi

Post autor: Podi »

JasinGDZ pisze:wtedy mają być jakieś 10 letnie potworki z Bielefeldu (widziałem jena własne oczy).
http://www.phototrans.eu/2-202871.html Te? Nie są złe.

JasinGDZ

Post autor: JasinGDZ »

Nie nie nie. Na pokazie wiceprezydent miasta pokazywał nam inne tramwaje. Takie kwadratowe długie pudła :confused:

JasinGDZ

Post autor: JasinGDZ »

Mógłbyś napisać więcej szczegółów na temat austriackiego szrotu?
GT4 - Obecnie jeżdżą w Stuttgarcie, jednak miasto likwiduje tramwaje wąskotorowe, przebudowuje torowiska na szersze, dlatego chcą się pozbyć GT4.
Co do specyfikacji - zacytuję naszego "eksperta" - wiceprezydenta Marka Sikorę:
Te, które zamówiliśmy w Stuttgarcie są zupełnie inne, niż jeżdżące u nas GT6. Wyprodukowane na początku lat 60. są o wiele cichsze, z drzwiami otwieranymi pneumatycznie, na zewnątrz wagonu. Motorniczy będzie miał coś w rodzaju komputera pokładowego, którym przekaże dane o kursie do dyspozytorni. Te tramwaje nie są specjalnie wyeksploatowane, gdyż mieszkańcy Stuttgartu, miasta bardzo bogatego, korzystają z nich raczej rzadko. Bywa, że w szczycie jedzie tramwajem zaledwie kilkunastu pasażerów.
:retard: :nuts:
Ekspert jakich mało - wszyscy MKM-owie z Grudziądza szydzą z jego tekstów i pomysłów...
Mówiąc w skrócie - GT4 to prawie to samo co GT6, tylko że jest krótszy, posiada inaczej otwierane drzwi i (jak podczas prezentacji multimedialnej podkreślał nasz wice) mają nowe światła i pantografy :retard:

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

A te GT6 jeżdżą u Was przepełnione? Zawsze można by GT4 połączyć w składy ;) Poza tym ten komputer pokładowy to dobra rzecz, podstawa do zrobienia porządnego systemu informacji pasażerskiej już by była.

JasinGDZ

Post autor: JasinGDZ »

Rzadko kiedy jeżdżą całkowicie przepełnione. Jednak linia, na której są puszczane zawsze ma wielu pasażerów. Jednak na tłok nie można narzekać :)

Podi

Post autor: Podi »

http://www.youtube.com/watch?v=ZodqBojdTMU
Ot, ciekawe spojrzenie na Grudziądz i tamtejsze tramwaje.

Krzysztof II

Post autor: Krzysztof II »

JasinGDZ pisze:Najpierw obiecywano nam 6 NOWYCH tramwajów - wyszło to, że wiceprezydent pojechał zakupić 50-ci letnie GT4 ze Stuttgartu :shocked:
Autobusy - miało być 20 fabrycznie nowych - przyjedzie 10 używanych i 8 nowych :roll: Używane miały być z lat 97-98 a co mamy? 92- 93 :|
Tak to jest, gdy za reformę w Zakładzie Komunikacyjnym biorą się nie mający żadnego pojęcia urzędnicy :wall:
Te cuda mają być zamiast 805N czy helmutów? CZy jakies dodatkowe?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje o tramwajach”