Strona 1 z 3

: 2005-11-28, 19:10
autor: Piotrek_2274
Podi pisze:18 wagonów tramwajowych(8 GT6 i 20 805Na/b).
18 powiadasz? :D

: 2005-11-28, 20:48
autor: Podi
Damhan pisze:Twoje foty doskonale o tym świadczą,myśle że jest taki sam klimat w Elblągu :biggrin:
No <b>niewiem</b> czy taki sam,zwłąszcza z niskopodłogowcami pesy :P

: 2005-11-28, 20:51
autor: Piotrek_2274
Niskopodłogowiec na Grudziądzkiej Starówce by wyglądał ciekawie :) Tylko taki moment nieprędko nastąpi o ile w ogóle. No chyba że PESA wypuści jakiś testowy egzemplaż.

: 2005-11-28, 21:02
autor: Michał
Byłem w Grudziądzu. Widziałem kilka tramwajów, większość 805 i kilka GT6. Grudziądz jest najmniejszym miastem które posiada tramwaje więc chyle czoła jego przeszłym władzom (bo ci co są teraz już likwidują...). Niestety pewnie tramwaje w Grudziądzu niedługo upadną... :cry: A może zdarzy się cud? :mruga:

: 2005-11-29, 09:41
autor: J-31
No ja mam jednak nadzieję na cud i wierzę, że tramwaje z Grudziądza nie znikną.

Dzięki Damhan za zdjęcia. Bardzo ładne. A i faktycznie Grudziądz robi sympatyczne wrażenie... ;)

: 2005-11-29, 10:05
autor: Michał
J-31: Grudziądz nie Grudziąc. Na swojej stronie z rysunkami (chyba w Jelczach M121) tez masz taki błąd ;)

: 2005-11-29, 10:25
autor: J-31
Michał pisze:J-31: Grudziądz nie Grudziąc. Na swojej stronie z rysunkami (chyba w Jelczach M121) tez masz taki błąd ;)
Dzięki - niedopatrzenie już poprawiłem :o: .

Muszę wobec tego zajrzeć na swoją stronę, jeżeli tak napisałem, to natychmiast poprawiam. Ech, pośpiech.... ;)

: 2005-11-29, 18:13
autor: Damhan
Cieszę się, że zdjęcia się_wam podobają. Dzięki.

Naprawdę muszę przyznać, że lubię takie małe sieci tramwajowe. Tylko jedynki mi szkoda. :cry:

: 2005-11-29, 19:58
autor: Peter
u2w pisze:Zawsze mnie ciekawiło jak motorniczy sobie radzili z tak skomplikowanymi pulpitami :D
Hehe, no one są rzeczywiście skomplikowane, bo w końcu to najprostszy tramwaj w obsłudze. :lol:

: 2005-11-29, 21:12
autor: u2w
Peter pisze:Hehe, no one są rzeczywiście skomplikowane...
Tylko, że ja miałem wtedy 7-10 lat... choć to był po części żart ;)

: 2005-11-30, 10:07
autor: J-31
Jednak u2w, Masz rację. Dla młodego człowieka - w wieku 7-10 lat, nie obeznanego jeszcze z techniką tramwajową - to tramwaj typu N, z różnymi korbkami i innymi elementami, może być skomplikowany w prowadzeniu.... ;)

: 2005-12-01, 08:50
autor: Milenium
No nie wiem //osobno - autokorekta czy taki sam,zwłąszcza z niskopodłogowcami pesy :P
Ekhem może i tak :).
Damhan pisze:Naprawdę muszę przyznać, że lubię takie małe sieci tramwajowe. Tylko jedynki mi szkoda. :cry:
Ja też,klimacik niezły...

PS:Poduś to napisałem ja :) z tym Elblągiem,popraw :)

: 2007-12-02, 10:14
autor: JasinGDZ
Helmuty są z końcówki lat 60-tych. A MANów się obawiamy, gdyż ich sprzedaż ZALECIŁ (pewnie przez jakiś układ "pod stołem") wielebny prof. Wyszomirski po swoich "profesjonalnych" badaniach ;/ Z tego co wiem tam, gdzie Wyszomirski prowadził badania, tam trafiały MANy NL202 z BVG :shocked: Poza tym, może nam grozić rzeź peerek, zwłaszcza tych z 85 roku, a także kasacja ostatniego MIGa, co byłoby katastrofą... :confused: A stare wagony z Niemiec chcą sprowadzić "żeby pojeździły chociaż 3 lata", wtedy mają być jakieś 10 letnie potworki z Bielefeldu (widziałem jena własne oczy).

Pozdrawiam.

: 2007-12-02, 13:29
autor: Podi
JasinGDZ pisze:wtedy mają być jakieś 10 letnie potworki z Bielefeldu (widziałem jena własne oczy).
http://www.phototrans.eu/2-202871.html Te? Nie są złe.

: 2007-12-02, 14:14
autor: JasinGDZ
Nie nie nie. Na pokazie wiceprezydent miasta pokazywał nam inne tramwaje. Takie kwadratowe długie pudła :confused:

: 2007-12-28, 09:40
autor: JasinGDZ
Mógłbyś napisać więcej szczegółów na temat austriackiego szrotu?
GT4 - Obecnie jeżdżą w Stuttgarcie, jednak miasto likwiduje tramwaje wąskotorowe, przebudowuje torowiska na szersze, dlatego chcą się pozbyć GT4.
Co do specyfikacji - zacytuję naszego "eksperta" - wiceprezydenta Marka Sikorę:
Te, które zamówiliśmy w Stuttgarcie są zupełnie inne, niż jeżdżące u nas GT6. Wyprodukowane na początku lat 60. są o wiele cichsze, z drzwiami otwieranymi pneumatycznie, na zewnątrz wagonu. Motorniczy będzie miał coś w rodzaju komputera pokładowego, którym przekaże dane o kursie do dyspozytorni. Te tramwaje nie są specjalnie wyeksploatowane, gdyż mieszkańcy Stuttgartu, miasta bardzo bogatego, korzystają z nich raczej rzadko. Bywa, że w szczycie jedzie tramwajem zaledwie kilkunastu pasażerów.
:retard: :nuts:
Ekspert jakich mało - wszyscy MKM-owie z Grudziądza szydzą z jego tekstów i pomysłów...
Mówiąc w skrócie - GT4 to prawie to samo co GT6, tylko że jest krótszy, posiada inaczej otwierane drzwi i (jak podczas prezentacji multimedialnej podkreślał nasz wice) mają nowe światła i pantografy :retard:

: 2007-12-28, 13:21
autor: faja_k
A te GT6 jeżdżą u Was przepełnione? Zawsze można by GT4 połączyć w składy ;) Poza tym ten komputer pokładowy to dobra rzecz, podstawa do zrobienia porządnego systemu informacji pasażerskiej już by była.

: 2007-12-28, 19:06
autor: JasinGDZ
Rzadko kiedy jeżdżą całkowicie przepełnione. Jednak linia, na której są puszczane zawsze ma wielu pasażerów. Jednak na tłok nie można narzekać :)

: 2008-01-12, 22:35
autor: Podi
http://www.youtube.com/watch?v=ZodqBojdTMU
Ot, ciekawe spojrzenie na Grudziądz i tamtejsze tramwaje.

: 2008-01-17, 17:21
autor: Krzysztof II
JasinGDZ pisze:Najpierw obiecywano nam 6 NOWYCH tramwajów - wyszło to, że wiceprezydent pojechał zakupić 50-ci letnie GT4 ze Stuttgartu :shocked:
Autobusy - miało być 20 fabrycznie nowych - przyjedzie 10 używanych i 8 nowych :roll: Używane miały być z lat 97-98 a co mamy? 92- 93 :|
Tak to jest, gdy za reformę w Zakładzie Komunikacyjnym biorą się nie mający żadnego pojęcia urzędnicy :wall:
Te cuda mają być zamiast 805N czy helmutów? CZy jakies dodatkowe?