: 2012-04-18, 22:42
"Się przekonują" - fajnie to brzmi. Tam jest tragedia, ludzie jeżdżą upchani niczym sardynki w puszceTLG pisze:Powoli się przekonują do korzystania z tego połączenia. Przez pierwsze dni autobusy jeździły puste.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
"Się przekonują" - fajnie to brzmi. Tam jest tragedia, ludzie jeżdżą upchani niczym sardynki w puszceTLG pisze:Powoli się przekonują do korzystania z tego połączenia. Przez pierwsze dni autobusy jeździły puste.
Przed Euro wszyscy cierpieli na eurosraczkę, czyli że trzeba wszystko otworzyć jak najszybciej i najlepiej w ogóle bez żadnych odbiorów. Strażacy się nie ugięli, tym bardziej że linia nie miała żadnego znaczenia na Euro i chcieli zrobić odbiór dokładnie. Teraz już jest po Euro to inne służby też chcą wykonać swoją pracę dokładnie, może zresztą zobaczyli, że strażacy się nie dają, to oni też nic na siłę robić nie będą, tylko przejadą wszystko dokładnie. Szkoda, że w innych przypadkach nie są tacy dokładni, bo uchybienia na tej nie są na pewno na tyle poważne, żeby zagrozić czyjemuś życiu lub zdrowiu (wypowiadano się, że merytorycznie wszystko jest ok, brakuje tylko dokumentacji), natomiast jakiś kilometr od tej trasy jest estakada dla samochodów, która ze względów bezpieczeństwa miała być zamknięta w marcu a jakoś jest jeszcze otwarta. Podczas budowy wiaduktu Antoninek, która miała miejsce niedawno wzmożony był ruch po starej nitce, na której słupy podtrzymujące ją zaczęły się osuwać i podtrzymywano je rusztowaniami. Sporo osób jeździło na około, bo po prostu się tego wiaduktu bało, niestety sporo rzeczy robi się w ten sposób, na "przecież się nic nie stanie", konstrukcje bliskie zawaleniu, uchybienia w procedurach a potem wszyscy się dziwią, że rządowe i wojskowe samoloty się rozbijają.OPi pisze:Hehe, mieli na Euro jeszcze otworzyć a tu proszę bardzo.
A według niej opóźnieniu winni są przede wszystkim dziennikarze, którzy dopytywali się o różne dokumenty.
O jakie wagony chodzi?wbrew niektórym doniesieniom będą mogły nią jeździć tramwaje wszystkich typów
O patrzcie... A w Krakowie się stozłomką do tunelu nie da wjechać.wbrew niektórym doniesieniom będą mogły nią jeździć tramwaje wszystkich typów
Zaraz. Skoro projekt jest stary, to raczej tym bardziej 105 powinno być w stanie tam wjechać skoro wtedy nie było innego tramwaju.KKS pisze:Bo w Krakowie tunel robiony jest według projektu sprzed 20 czy nawet więcej lat