Tatry w MKT Łódź
Ooops. To chyba mi się pomyliłoThomas78 pisze:¬le rozumiesz Międzygminna Komunikacja Tramwajowa (MKT) chce kupić Tatry, a M8S - Tramwaje Podmiejskie (TP). To są dwie różne spółki
Hmmm, fajnie będziecie mieli - Jak na przystanek przyjedzie Tatra, to będzie przynajmniej wiadomo, że to MKT, a jak M8S - to TP. Nawet laicy się połapią....
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
<b>niewiem</b> czy to prawdziwe informacje, ale TP podobno zrezygnowało z kupna M8S bo nie ma kasy a jeden egzemparz stoi nieużywany w zajezdni.J-31 pisze:Hmmm, fajnie będziecie mieli - Jak na przystanek przyjedzie Tatra, to będzie przynajmniej wiadomo, że to MKT, a jak M8S - to TP. Nawet laicy się połapią....
Odp
To mój 1 post witam wszystkich. Czytałem to forum od dłuższego czasu ale dopiero dzis się zarejstrowałem. Jestem zarejestrowany też w Łódzkim Serwisie Komunikacyjnym oraz Łódzkim Forum Komunikacyjnym. Pochodzę z miasteczka koło Łodzi Aleksandrów. Nawiązując do tematu MKT nabyła wagony GT8 z Freiburga o długości 32 lub 33 metry. To takie zamknięcie tematu o Tatrach w MKT.
Ostatnio zmieniony 2006-10-10, 23:01 przez Adam 4044, łącznie zmieniany 1 raz.
odp
Tak można zamknąć. Duewagi takie wagony kupiło MKT. Wagon ma ok.33 metry zabiera 290 pasażerów w tym 89 siedząco. Wyprodukowany w roku 1971 w Duuseldorfie a jazda nim jest bardzo cichutka . Motorniczy ma yojstick którym reguluje prędkośc. Drzwi zamykają się samoczynnie po wejściu pasażerów. Pozdrawiam
Ok. Zamykam już ten temat.
A Ciebie jak i wszystkich userów oraz czytelników zapraszam do tematu o GT-8 w MKT Łódź
A Ciebie jak i wszystkich userów oraz czytelników zapraszam do tematu o GT-8 w MKT Łódź