Pługi tramwajowe

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gorzów - wykorzystanie pługa w zimie

Post autor: J-31 »

Ciekawy jestem, czy tej śnieżnej zimy, była już okazja do użycia pługa u Was - w Waszych miastach ? ;)

Posty wydzielone z tematu: "Piasecznice w tramwajach". Mod. J-31 :)
Ostatnio zmieniony 2006-04-23, 12:40 przez J-31, łącznie zmieniany 2 razy.

Robson

Post autor: Robson »

U ans pług ostatnio był używany w 2002 i dotad nie używany i maluja jego odnawiaja po nic. aż dyrekcja sie zastaniawia czy jest sens utrzymywania takiego wagonu.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:U ans pług ostatnio był używany w 2002 i dotad nie używany i maluja jego odnawiaja po nic. aż dyrekcja sie zastaniawia czy jest sens utrzymywania takiego wagonu.
A czy tej zimy, też nie był używany ? Czy w Gorzowie nue było aż tyle śniegu ? :)

Robson

Post autor: Robson »

Nie jedynie z taka nagrzewnica jeźdizli Ikarusem i zwrotnice podgrzewali by nie zamarzły.

Mily

Post autor: Mily »

J-31 pisze: A jak jest zimą ? :)
Zimą też jeżdżą ale wieksze problemy są jesienią kiedy tramwaje sie ślizgają po torach no a pługi to u nas chyba jeszcze w ogóle nie wyjechały bo tramwaje w zasadzie usuwają śnieg na bieżąco w sumie w nocy jest troche tych kursów :)

[ Dodano: 2005-03-10, 22:59 ]
Robson pisze:Nie jedynie z taka nagrzewnica jeźdizli Ikarusem i zwrotnice podgrzewali by nie zamarzły.
Znaczy się to jak u was niema podgrzewanych zwrotnic? Bo było by to bardzo dziwne ponieważ u nas są podgrzewane a nasze tramwaje pod każdym względem są najgorsze w Polsce

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:Nie jedynie z taka nagrzewnica jeźdizli Ikarusem i zwrotnice podgrzewali by nie zamarzły.
No właśnie to trochę dziwne. W Warszawie również zwrotnice są podgrzewane... ;)

Robson

Post autor: Robson »

Sa podgrzewane zwrotnice w centrum 3 z 6 i w lecie montowali ogrzewanie na pętli wieprzyce na 3 z 5 zwrotnic. A reszta ogrzewana ręcznie w nocy głównie na wjazdach na jednotory.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:Sa podgrzewane zwrotnice w centrum 3 z 6 i w lecie montowali ogrzewanie na pętli wieprzyce na 3 z 5 zwrotnic. A reszta ogrzewana ręcznie w nocy głównie na wjazdach na jednotory.
Rozumiem. Czyli tylko część zwrotnic w Gorzowie ma ogrzewanie... Może podczas jakichś remontów będzie ich więcej... ;)

Robson

Post autor: Robson »

Warszawa to co innego bo gorzów to małe miasto wyjada Ikarem poogrzewaja wszystkie zwrotnice i ok. godziny pozniej już sa w zajezdni z powrotem

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:Warszawa to co innego bo gorzów to małe miasto wyjada Ikarem poogrzewaja wszystkie zwrotnice i ok. godziny pozniej już sa w zajezdni z powrotem
No, ale wydaje mi się, że istnieją jakieś plany modernizacyjne infrastruktury tramwajowej w Gorzowie. ;)

W końcu kiedyś ten Ikarus im się rozsypie i co wtedy ? :mruga:

Robson

Post autor: Robson »

Nie no ten Ikar przechodził już NG. Plany planami ale co z nich wyniknie nie wiadomo. Bo sa bardzo ambitne 2010 nowa trasa do Szpitala przy Dekerta i 2012-13 niskopodłogowe tramwaje.

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

Robson pisze:Nie no ten Ikar przechodził już NG. Plany planami ale co z nich wyniknie nie wiadomo. Bo sa bardzo ambitne 2010 nowa trasa do Szpitala przy Dekerta i 2012-13 niskopodłogowe tramwaje.
Nie znam niestety Gorzowa :( - jak długa (w przybliżeniu) ma być ta nowa trasa?

Robson

Post autor: Robson »

Zaraz ze skanuje mape i narysuje planowana linię.

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

Robson pisze:Zaraz ze skanuje mape i narysuje planowana linię.
Dzięki :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Robson pisze:Nie no ten Ikar przechodził już NG. Plany planami ale co z nich wyniknie nie wiadomo. Bo sa bardzo ambitne 2010 nowa trasa do Szpitala przy Dekerta i 2012-13 niskopodłogowe tramwaje.
O to całkiem niezłe plany. Oby tylko się powiodły... :mruga:

Robson

Post autor: Robson »

Mapka planowanej linii
zółta linia zaczona planowana nowa trasa. Na czarno różne inne ważne rzeczy.
Skala Mapy: 1:16 500
Długość trasy planowanej: ok. 3,3 + 1,5
UWAGA! Mapka duża by wyszczególnic planowana linie może sie naprawde długo ladowac

voy

Post autor: voy »

Tak tak, umieszczaj to na interii, wszyscy zobaczą w całości - interia się do takiego czegoś NIE NADAJE.

Poza tym na ile oceniasz szansę, że pociągną tam tramwaj??

Robson

Post autor: Robson »

mam swój serwer na strone ale on jakos bezposrednich linkow do fot nie uznaje :/

Szanse wg mnie sa takie średnie bo pasy zieleni na torowiska sa na to zarezerwowane tylko problemem moze byc park który bedzie trzeba ciąć by wybudowac jezdnie i nowe torowisko.

voy

Post autor: voy »

Ale czy oni mają na to pieniądze??

Powiedz mi poza tym ile jest składów 105 w Gorzowie oraz ile jest 6EGtw (czy jak to się pisze).

Robson

Post autor: Robson »

105Na jest 25(12 składów+1 roboczy)
6EGTW jest 11 (4 z 1966 i 7 z 1971)
6ZGTW jest 7 (wszystkie z 1966)

Ponad to znajduje sie 1 wagon na częsci 6ZGTW (#306) i wagon 4N #01 (ex Szczecin 224) jako pług rotacyjny i wagon 4N #100 (ex szczecin 204) jako historyczny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje o tramwajach”