Szybki Tramwaj + KST
Firma wybudowała prawie cały tunel po zachodniej stronie dworca, a od wschodu rozgrzebali troche rondo, ktore caly czas jest zamkniete mimo braku prac.
Tutaj sa ostatnie informacje http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2663743.html
Info rowniez u mnie na stronie
Tutaj sa ostatnie informacje http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2663743.html
Info rowniez u mnie na stronie
Powoli sie wszystko wyjasnia ale opoznienie kilkomiesieczne i tak bedzie...
Okazalo sie ze prace przy KST wykona inna firma (jeszcze nieznana), a wykonawcami beda dotyczczasowi podwykonawcy Gurisu...
Guris - do niezobaczenia - papa z Krakowa
Tymczasem krakowskie MPK mimo braku pewnosci dofinansowania zakupu nowych tramwajow przez UE rozpisano przetarg na 24 niskopodlogowce
Okazalo sie ze prace przy KST wykona inna firma (jeszcze nieznana), a wykonawcami beda dotyczczasowi podwykonawcy Gurisu...
Guris - do niezobaczenia - papa z Krakowa
Tymczasem krakowskie MPK mimo braku pewnosci dofinansowania zakupu nowych tramwajow przez UE rozpisano przetarg na 24 niskopodlogowce
Jak mi się podobało... Początek jest ciekawy, zjazd z Wielickiej i po łuku przez Nowosądecką, tylko wtedy mocno hałasują wózki w NGT6. Późnien tramwaj zjeżdża na środek, na pas zieleni, a przy Witosa znowu jedzie bokiem. Ciekawie wygląda pętla, tylko nie wiem, czy to rozwiązanie nie pochłonęło zbyt dużo pieniędzy... Trasa na Kurdwanów jest jednak trochę nudna, te blokowiska są do siebie podobne, poza tym Kurdwanów nie tętni życiem jak reszta miasta. Ruch samochodowy nie jest tu szczególnie duży, tak jak w reszcie miasta. Odcinek znudził mi się już, bo trafiałem na niego każdego dnia i musiałem jeździć tramwajem z Kurdwanowa do centrum w pierwszym dniu celowo tam pojechałem, a w drugim i trzecim zajechałem 164 a potem trzeba było jakoś wrócić... I wybierałem linię 6. Szkoda, że nie przyszło mi jechać w zatłoczonym NGT6, bo nie zobaczyłem jak tramwaj sprawdza się w przewozie dużej ilości osób.
Przepraszam po co budować nową linię do Zakopianki i pod sanktuarium jak takowa już istnieje i spokojnie można dojechać bardzo blisko tramwajem pod sanktuarium. Po wysiadce z tramwaju zostaje do przejscia kawałek pod górke tylko.Nie widze sensu.lukluk pisze:To MPQ zupełnie nie myśli ta trasa to szybki tramwaj Poco ona przechodzi dwa razy przez Nowosądecką/ Witosa czy niemożna było tylko środkiem albo tylko z boku. Teraz by się przydała linia do Zakopianki pod Sanktuarium i w dół do Myślenickiej, koniecznie
24 sztuki NGT8.
Przejazd z Wileickiej na Nowosadecka w planach mial byc poprowadzony estakada,tak aby nie kolidowal z ruchem samochodowym.Rozwiazanie okazalo sie jednak zbyt kosztowne.voy pisze:Jak mi się podobało... Początek jest ciekawy, zjazd z Wielickiej i po łuku przez Nowosądecką, tylko wtedy mocno hałasują wózki w NGT6. Późnien tramwaj zjeżdża na środek, na pas zieleni, a przy Witosa znowu jedzie bokiem. Ciekawie wygląda pętla, tylko nie wiem, czy to rozwiązanie nie pochłonęło zbyt dużo pieniędzy... Trasa na Kurdwanów jest jednak trochę nudna, te blokowiska są do siebie podobne, poza tym Kurdwanów nie tętni życiem jak reszta miasta. Ruch samochodowy nie jest tu szczególnie duży, tak jak w reszcie miasta. Odcinek znudził mi się już, bo trafiałem na niego każdego dnia i musiałem jeździć tramwajem z Kurdwanowa do centrum w pierwszym dniu celowo tam pojechałem, a w drugim i trzecim zajechałem 164 a potem trzeba było jakoś wrócić... I wybierałem linię 6. Szkoda, że nie przyszło mi jechać w zatłoczonym NGT6, bo nie zobaczyłem jak tramwaj sprawdza się w przewozie dużej ilości osób.
A co do samej trasy na Kurdwanow, to jak na "szybki"tramwaj, jest na niej stanowczo za duzo sygnalizacji dla tramow, ustawionej do tego w taki sposob, iz tramy musza zwalniac lub stawac przez wiekszoscia z nich.
Po tym poscie widac, ze wymyslilbys to duzo lepiej.......To MPQ zupełnie nie myśli ta trasa to szybki tramwaj Poco ona przechodzi dwa razy przez Nowosądecką/ Witosa czy niemożna było tylko środkiem albo tylko z boku. Teraz by się przydała linia do Zakopianki pod Sanktuarium i w dół do Myślenickiej, koniecznie
24 sztuki NGT8.
Wiem co mówię bo jeżdzę często 24/6 i wiele czasu traci się na staniu na światłach przy przejazd na "pas zieleni" tu http://www.komunikacja.krakow.pl/inwest ... =570&y=400 bądź obok bloków. Dziwię się MPQ bo miejsce by się znalazło na prawdziwy szybki tranwaj. W obecnej sytuacji MPQ powinno koniecznie zdbać o dobrą sygnalizację z pierszeństwem dla
tramwajów.
Co do Borku/ Łagiewnik w czasie awari na Wielickiej było by to bardzo przydatne (może linia jednotorowa?)
tramwajów.
Co do Borku/ Łagiewnik w czasie awari na Wielickiej było by to bardzo przydatne (może linia jednotorowa?)
Jest plan zintegrowanego systemu sterowania ruchem i w jego ramach maja byc zmoderdnizowane sygnalizacje (a takze niektore skrzyzowania) na trasie szybkiego tramwaju a takze w centrum. Docelowa ma byc wlasnie tak, iz tramwaj jakosrodek komunikacji publicznej bedzie mial pierwszenstwo.Niestety wszystko opoznia sie, gdyz jest to powiazane z budowa KST w rejonie ronda mogislkiego, a rondo jak wiadomo dzieki turkom poki co stoi...lukluk pisze:Wiem co mówię bo jeżdzę często 24/6 i wiele czasu traci się na staniu na światłach przy przejazd na "pas zieleni" tu http://www.komunikacja.krakow.pl/inwest ... =570&y=400 bądź obok bloków. Dziwię się MPQ bo miejsce by się znalazło na prawdziwy szybki tranwaj. W obecnej sytuacji MPQ powinno koniecznie zdbać o dobrą sygnalizację z pierszeństwem dla
tramwajów.
Co do Borku/ Łagiewnik w czasie awari na Wielickiej było by to bardzo przydatne (może linia jednotorowa?)
Świetna wiadomość IMHO bardzo dobrze , że po Krakowie będą jezdzić niskopodłogowe tramwaje od tego samego producenta - zalety tego jak każdy wie są ogromne Osobiście nie chciałem by wygrał jakiś inny producent z innym modelem , tak więc zadowolenie podwójne .. Lecz teraz pozostaje nam czekać na pozytywną opinię dyrektoriatu Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju a w 2007 roku będziemy jezdzić nowymi Bombardierami
//1000
//1000