Szybki Tramwaj + KST
Dzięki. Sorry, że jest taki namolny, ale ten temat mnie interesuje...
Więc jeśli pozwolisz, zadam kolejne pytanie...
Czy władze Krakowa, traktują KST jako zwykłą linię tramwajową, czy też jako przyszłościowe i jak najbardziej rozwojowy szybki środek transportu ?
Czy istnieje opcja szybkiego dojazdu tramwajem KST np. na Kurdwanów z Centrum, a potem przesiadka na jakiś lokalny autobus by nim dojechać "pod dom" ?
Więc jeśli pozwolisz, zadam kolejne pytanie...
Czy władze Krakowa, traktują KST jako zwykłą linię tramwajową, czy też jako przyszłościowe i jak najbardziej rozwojowy szybki środek transportu ?
Czy istnieje opcja szybkiego dojazdu tramwajem KST np. na Kurdwanów z Centrum, a potem przesiadka na jakiś lokalny autobus by nim dojechać "pod dom" ?
Dzięki, to oczywiście jest to logiczne, za każdy przejazd trzeba zapłacić . Ale mnie interesuje kwestia tego, czy na np. Kurdwanowie, istnieje, bądź istnieją jakieś lokalne linie autobusowe - czyt. autobusy, które jeżdżą wyłącznie w granicach tego osiedla bądź dzielnicy, natomiast nie są to linie ogólnomiejskie...
J-31 pozwole sobie dać ci mapke częsci Kurdwanowa , są tez tam osiedlowe drogi ale jest zaznaczony szybki tramwaj na kolor czerwony.
Co do autobusów normalnie jezdzą np : linią 104 dojedziesz do Wieliczki przez Prokocim , a jak jedzie w drugą do do C H Zakopianka
Mapka:
Co do autobusów normalnie jezdzą np : linią 104 dojedziesz do Wieliczki przez Prokocim , a jak jedzie w drugą do do C H Zakopianka
Mapka:
Ostatnio zmieniony 2004-12-08, 20:52 przez Hannibal, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tym ze linii ktore jezdza tylko po samym kurdwanowie oczywiscie nie ma.
A co do KST to gdzies na stronie http://www.bip.krakow.pl/prawo/studium/ znajduje sie studium rozwoju transportu w kraku, a takze mappy. I sa tam zapisane np pomysly aby do rangi szybkiego tramwaju przystosowac w pozniejszym czasie trase do NH przez ul Mogilska i Al. Jana Pawla II, wybudowac trase do Kampusu UJ, a takze nowa trase na mistrzejowice. O tych dwoch ostatnich slysze od dawna, a najblizsza realizacji wydaje sie budowa linii do Kampusu
A co do KST to gdzies na stronie http://www.bip.krakow.pl/prawo/studium/ znajduje sie studium rozwoju transportu w kraku, a takze mappy. I sa tam zapisane np pomysly aby do rangi szybkiego tramwaju przystosowac w pozniejszym czasie trase do NH przez ul Mogilska i Al. Jana Pawla II, wybudowac trase do Kampusu UJ, a takze nowa trase na mistrzejowice. O tych dwoch ostatnich slysze od dawna, a najblizsza realizacji wydaje sie budowa linii do Kampusu
Extra. Dzięki...
Jeśli pozwolisz to pomęczę Cię teraz pytaniami w temacie pasażerów KST...
Jak wyglądają potoki pasażerskie w tramwajach KST. Czy pora dnia ma znaczenie w kierunku zwiększonego potoku pasażerskiego. I właściwie dokąd Ci ludzie jeżdżą (oczywiście bardzo ogólnie ) - czy są to głównie potoki na trasie - z osiedla do Centrum i odwrotnie...
Jeśli pozwolisz to pomęczę Cię teraz pytaniami w temacie pasażerów KST...
Jak wyglądają potoki pasażerskie w tramwajach KST. Czy pora dnia ma znaczenie w kierunku zwiększonego potoku pasażerskiego. I właściwie dokąd Ci ludzie jeżdżą (oczywiście bardzo ogólnie ) - czy są to głównie potoki na trasie - z osiedla do Centrum i odwrotnie...
Pozwolisz, że ja teraz się wypowiem. To tak, ludzi jest masa, na początku kursowania 24 był dramat, ludzie nie mogli już wsiąść na kurdwanowie, jest to naprawdę wielkie osiedle, ciągle rozwijające się, a pyzatym tramwajem tym można się w miarę szybko przemieścić także z Bronowic do centrum. Jest bezpośrednim połączeniem między dworcem PKP w Płaszowie a Dworcem głównym, jeździ przez dworzec i basztową, ważny punkt przesiadkowy na miasto. Więc głownie o to chodzi, iż jeździ przez miasto. A frekwencja jest naprawdę spora, wieczorami w sobotę lub niedziele nie można do niego wsiąść. A w dzień powszedni jest wygodnym transportem dla wielu mieszkańców kurdwanowa i okolic.