Linie tramwajowe w GOPie - problemy, zmiany, propozycje.
A z czego jest sieć? Przypadkiem nie z miedzi albo pochodnych? Drogie to jak cho*era... Jak nie zdejmą, to przyjadą "specjaliści" i sami się zaopiekują.To by raczej nie zabierali sieci,tylko torowisko...
IMO robią dobrze. Bo zostawianie na pastwę losu kilkuset kilo metalu nie jest mądrym rozwiązaniem...
A jak trzeba będzie wprowadzić z powrotem ruch i się okaże, że złodzieje nie dość że sieć ukradli, to jeszcze co zostało zdewastowali?
Nie znam się, co łatwiej po kryjomu zdemontować... W Gdańsku kiedyś wywieźli z parku kilkutonową rzeźbę-fontannę... Ale z tego co słyszę, to na kolei często dochodzi do kradzieży sieci... Więc się "opłaca"... A po same szyny to tylko na bardzo opuszczonych trasach przyjeżdzają.Podi pisze:Chodziło mi o to,że szyny łatwiej zwinąć...Przynajmniej ja to tak postrzegam
Zadupie czy nie to ludzie i tak są zdolni wszystko rozkraść...
Co do kradzieży sieci był już taki przypadek kilka lat temu że w nocy sieć ukradziono przez co nocny tramwaj połamał pantograf...
Zastanawia mnie jak wygląda sprawa z rozbiórką trasy 25...
[ Dodano: 2006-04-03, 17:41 ]
Sieć jak i torowisko są zagrożone kradzieżą, pierwsze co TŚ powinno zabrać to sieć i zwrotnice.A z czego jest sieć? Przypadkiem nie z miedzi albo pochodnych? Drogie to jak cho*era... Jak nie zdejmą, to przyjadą "specjaliści" i sami się zaopiekują.To by raczej nie zabierali sieci,tylko torowisko...
IMO robią dobrze. Bo zostawianie na pastwę losu kilkuset kilo metalu nie jest mądrym rozwiązaniem...
A jak trzeba będzie wprowadzić z powrotem ruch i się okaże, że złodzieje nie dość że sieć ukradli, to jeszcze co zostało zdewastowali?
Co do kradzieży sieci był już taki przypadek kilka lat temu że w nocy sieć ukradziono przez co nocny tramwaj połamał pantograf...
Zastanawia mnie jak wygląda sprawa z rozbiórką trasy 25...
[ Dodano: 2006-04-03, 17:41 ]
9 zdecydowanie nie jest na razie zagrożone, w końcu składy się trzymają jeszczePeter pisze:Jeżeli jeszcze coś kiedyś będą likwidować to pewnie pójdą następne jednotorowe linie, np. jak 9 (spora trasa) czy 18...
Na dzień dzisiejszy pewnie nie, ale przydałoby się tam dobudować drugi tor, gdzie jest to możliwe.luki pisze:9 zdecydowanie nie jest na razie zagrożone, w końcu składy się trzymają jeszcze
Póki co masz rację - napełnienia na 9-tce są miejscami bardzo duże, troszkę gorzej jest na 18-tce, ale tam też jeżdżą solówki. Poza tym te linie nie kończą się w szczerym polu czy małej miejscowości. One objeżdżają miasta, a to już jest zupełnie co innego niż ś.p. 8 i 25.
Najbardziej obleganymi przez mieszkańców Szombierek są tramwaje 5, 9 i 18. Na 5 niekiedy mogli by puścić skład 2x105Na. 9 i 18 są bardzo potrzebne bo dużo ludzi z nich korzysta. Do piachu (przykro mi mowiąc) powinna iść 30. Jeździ nią bardzo mało osób, dubluje się z 5 na odcinku Bytom Pl. Sikorskiego - Biskupice Pętla. Beznadzieją dla mnie też jest 35 - dubluje się z 5 na odcinku Biskupice Pętla - Zaborze Lompy.
Nocny? Były niedawano takie ?luki pisze:nocny tramwaj połamał pantograf...
Wow,składy, to dopiero w Gopie coś...luki pisze:9 zdecydowanie nie jest na razie zagrożone, w końcu składy się trzymają jeszcze
Bez obrazu dla Gopu,ale byłem pewny,że oni sobie jaj nie robią,tylko to dla nich coś najnormalniejszego...voy pisze:Ja się w ogóle nie spodziewałem, że jeszcze gdziekolwiek będzie likwidowana sieć tramwajowa
Dobudowywanie drugiego toru czyni tylko Elbląg...W reszcie sieci jest to mało prawdopobne moim zdaniem...Peter pisze:Gdy "przekuwali" tory na szersze mieli dobudowywać drugie tory gdzie to było wykonalne.
Pozwolę sobie odświeżyć nieco temat.
Tym razem smutna wiadomość.
Doszły do mnie informacje, że niestety w Wojkowicach ściągają już sieć trakcyjną na linii 25. Na tym odcinku już nigdy nie pojadą tramwaje. To jest już koniec.
Ciekawe jak długo jeszcze 4N #20 pojeździ na tym ogryzku co pozostał z 25...
Na pewno nie wjadą na tor tej linii wagony 105Na, bo odcięto już pętlę i nie ma jak zawracać.
Tym razem smutna wiadomość.
Doszły do mnie informacje, że niestety w Wojkowicach ściągają już sieć trakcyjną na linii 25. Na tym odcinku już nigdy nie pojadą tramwaje. To jest już koniec.
Ciekawe jak długo jeszcze 4N #20 pojeździ na tym ogryzku co pozostał z 25...
Na pewno nie wjadą na tor tej linii wagony 105Na, bo odcięto już pętlę i nie ma jak zawracać.