[Kraków] Tramwaje z Norymbergi

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach...
faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Głupie rozwiązanie :confused:

szubak

Post autor: szubak »

Tramwajowych przystanow na zadanie jest w krk w zasadzie kilka/kilkanascie, a jedyna trasa na ktorej ma to szersze zastosowanie jest trasa na Pleszow, ew na Cichy Kacik.

Co do zatrzymywania pojazdow. NGT6, GT6, E1, N8S, 105Na(po NG) przycisk sluzacy do otwierania drzwi, 105Na(bez NG) przycisk umieszczony na maszynie drzwiowej (jak na zdjeciu). Naklejki pojawily sie, gdyz w tym przypadku jeden przycisk sluzy zarowno do sygnalizacji niebezpieczenstwa jak rowniez checi opuszczenia pojazdu na przystanku. ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

KKS pisze:To znaczy, że jeśli wdusisz przycisk w trakcie jazdy, to drzwi nie otworzą się, gdy tramwaj zatrzyma się na przystanku? Czyli wduszanie ma sens tylko podczas postoju?
Jeżeli w mieście zasadą jest, że pasażer zawsze otwiera drzwi przyciskiem. To Możesz naciśnąć taki przycisk jeszcze w czasie jazdy. Nowoczesne polskie tramwaje XXI wieku - czyli zmodernizowane 13N z 1969 oraz 105N z 1976 :P - mają to umiejętność, że kiedy tylko motorniczy "uaktywni" przyciski. Twoje drzwi otworzą się. A zatem jest sens naciskania przed przystankiem :)

KKS jeśli czasami Bywasz w Poznaniu, to Powinieneś był wiedzieć, że tą umiejętność mają również GT6, GT8 oraz 3G MPK Poznań :chytry:

Az praktyki wiem, że krakowskie ex norymberskie GT6 również "pamiętają" :razz:

Lopez

Post autor: Lopez »

J-31 pisze:Az praktyki wiem, że krakowskie ex norymberskie GT6 również "pamiętają"
Wszystkie tramwaje w Kraku "pamiętają" :)

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

J-31 pisze:KKS jeśli czasami Bywasz w Poznaniu, to Powinieneś był wiedzieć, że tą umiejętność mają również GT6, GT8 oraz 3G MPK Poznań
Ja o tym wiem, zdziwiony byłem po prostu, że w Łodzi tak nie ma...

aleksej

Post autor: aleksej »

Czesc zapamietuje, czesc nie, nie wiem od czego to zalezy, jednak pasazerowie u nas i tak na ogol naciskaja guziki po podjechaniu na przystanek. W Lodzi przystankow na zadanie nie ma.

Aleksej

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Można próbować przed uaktywnieniem przycisku. Wystarczy wcisnąć w czasie jazdy, jak się usłyszy "cyknięcie" przekaźnika w maszynie tzn. że zapamiętał, a jak nie, to nie zapamiętał ;)

esiek11

Post autor: esiek11 »

,,I jeszcze jeden bzdurka, mało znacząca, ale.... Wydaje mi się, że znakomitym pomysłem było umieszczenie godła numeru taborowego na przegubie. Wg. mnie wygląda to świetnie. Zresztą sami Zobaczcie
"

Co to za tramwaj :?:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

esiek11 pisze:Co to za tramwaj :?:
Esiek. Po pierwsze serdecznie zachęcam używania funkcji "quote" lub "Zacytuj zaznaczone". ;)

Po drugie - miałem na myśli tramwaj N8S-NF MPK Kraków ;)

Zresztą nie tylko N8S mają herb i numer taborowy na przegubie. Jak zauważyłem mają je również krakowskie E1 i GT6 ;)

szubak

Post autor: szubak »

Ponoc MPK zakupilo normalnotorowe wozki do M8S z Essen :)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

szubak pisze:Ponoc MPK zakupilo normalnotorowe wozki do M8S z Essen
Ciekawe rozwiązanie, ale czy taka inwestycja w używany tabor się opłaca?

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

TLG pisze:ale czy taka inwestycja w używany tabor się opłaca
Skoro się opłaca modernizować 105Na to M/N8C/S tym bardziej.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

ep40 pisze:Skoro się opłaca modernizować 105Na to M/N8C/S tym bardziej.
Ale wózki?

ppln

Post autor: ppln »

plocmaster pisze:<tr></tr>Ale wózki?
Widać się opłaca skoro ściągają. Zresztą taki M8S może spokojnie zastąpić skład 805-tek, do tego jest cichszy i nowocześniejszy, a kupuje się go po podwójnych kosztach transportu.

szubak

Post autor: szubak »

Wiek podobny do stozlomki, a zastosowane rozwiazania <b>napewno</b> lepsze. Zreszta, bardzo prawdopodobne, iz taki "remont" M8 jest tanszy od NG 105Na (to drugie kosztuje bodajze 250tys za wagon...).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje o tramwajach”