Tramwaje w Gdańsku - tabor, infrastruktura

Tutaj są prowadzone różne dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach...
mgajewski

Post autor: mgajewski »

Zdjęcia zmodernizowanego N8C #1113 http://www.twg.prv.pl.
Edit:
¯eby nie było to napisze że Wszelkie kopiowanie zdjęć i zamieszczanie ich na innych forach, galeriach, stronach internetowych i w mediach ZABRONIONE!
Ostatnio zmieniony 2009-02-28, 20:46 przez mgajewski, łącznie zmieniany 1 raz.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Fajnie wygląda. Ot, Moderus Dortmundus :P Tylko niech go sczepią jeszcze w jedną całość i uruchomią.

Lopez

Post autor: Lopez »

Zapowiada się IMO b. dobrze. Nawet się nie spodziewałem takiego efektu szczerze mówiąc. Wygląda, że zakup i modernizacja tych N8 jest inwestycją o niezłej relacji efekt-koszt.

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

No, nie spodziewałem się...

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Trzeba przyznać, że ciekawy ;) .

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Wyglądem owszem ciekawy, tyle, że nie wiem, czy MT ma już jakiś pomysł jak złączyć te człony, bo podobno stoją już dość długo. Ale ostatnio wtargali na halę drugiego Dortmunda, to go pewnie rozczepili i spojrzeli, jak jest zrobiony ;)

bystrzak2000

Post autor: bystrzak2000 »

Obawiam się, że jak połączą, to będzie wyglądać to zdecydowanie gorzej. Człony A i C będą miały okna w uszczelkach, a człon B wklejane. Może nie wyglądać to za dobrze.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

bystrzak2000 pisze:Człony A i C będą miały okna w uszczelkach, a człon B wklejane. Może nie wyglądać to za dobrze
To samo się tyczy wykończenia wnętrza: w skrajnych z drewnopodobnymi unilamami, a środek z białym laminatem. Natomiast doklejenie tego szkarady z przodu to kryminał popełniony na tych wagonach.

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Ogólnie optycznie nie wygląda aż tak źle... Zobaczymy jak to będzie wyglądało w całości.
TLG pisze:To samo się tyczy wykończenia wnętrza: w skrajnych z drewnopodobnymi unilamami, a środek z białym laminatem.
Na jednym zdjęciu wyglądał, jakby i człon A miał całość w laminatach, a człon C nie :confused:
TLG pisze:Natomiast doklejenie tego szkarady z przodu to kryminał popełniony na tych wagonach.
I tu się zgodzę... Człon niskopodłogowy by wystarczył...

Tak szczerze mówiąc, to ładnie by wyglądał z drzwiami od Moderusa Alfy i jako jednokierunkowy :)
Ostatnio zmieniony 2009-02-28, 21:33 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.

filimer

Post autor: filimer »

Podobną zbrodnią (popełnioną także w Krakowskich N8C) jest zastępowanie kanap podwójnymi siedzeniami - ani to estetycznie lepiej nie wygląda, ani nie jest wygodniejsze... Mordki już lepsze robi Protram - te Modertransu kojarzą mi się z wynalazkami Inekonu.... Mogli chociaż zobaczyć, jak takie rzeczy robi chociażby Pars Nova...

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Biedne dortmundy - ten ryj, to potwarz dla tych tramwajów :/

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Ale tego można było się spodziewać... Wystarczy popatrzeć na śląskie Moderusy...

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

filimer pisze:Krakowskich N8C
S, nie C - są stycznikowe, gdańskie to choppery.
Coffee pisze:Ale tego można było się spodziewać...
Od samego początku, kiedy pokazali pierwszą wizualizację.

ppln

Post autor: ppln »

TLG pisze:Od samego początku, kiedy pokazali pierwszą wizualizację.
Od przetargu kiedy zażyczyli sobie wymiany frontów

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

Mówiełem, że powinni zrobić jedynie człon NF, bo się każdy zgodzi że to ważne, ale mord nie ruszać. Tutaj od razu krzyk że trzeba mieć nowoczeny image firmy i macie. Nie proście mnie o wyszukiwanie tego tutaj, ale jest to gdzieś w tym temacie.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Dobrze, że fronty przynajmniej na razie wygląda na w miarę spasowany z pudłem Dortmunda, chociaż oryginalny przód wygląda lepiej.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Poczekajmy aż złożą go do kupy i wtedy ocenimy czy jest brzydki czy nie

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Plocmaster ma rację. Prace przy tym wagonie jeszcze się nie zakończyły. Poczekajmy na efekt końcowy ;)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

J-31 pisze:Plocmaster ma rację. Prace przy tym wagonie jeszcze się nie zakończyły. Poczekajmy na efekt końcowy ;)
Co zmieni efekt końcowy - i tak zgwałcili ten tramwaj i tak...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Amalio pisze:Co zmieni efekt końcowy - i tak zgwałcili ten tramwaj i tak...
No jeżeli komuś ten tramwaj już teraz się nie podoba, to owszem, efekt końcowy nic nie zmieni. Ja jednak bym poczekał z opiniami, aż pokażą całość, czyli tramwaj ukończony. Będzie więcej do komentowania. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne dyskusje o tramwajach”