Doczepy itd.
Problemów nie ma bo mając na pulpicie 3 przełączniki(typu "Z" bo przy innych może być inaczej) to jeden jest od pierwszych drzwi w pierwszym wagonie, drugi jest od reszty drzwi w pierwszym wagonie a trzeci do reszty jest. To więc pod tym względem można mieć nawet dziesięcioskład. Nie wiem jedynie jakby było gdyby sprzęgnięto taki skład ze sterowaniem np. hamulców czy rozbiegu. Bo jednak opóźnienie było by nawet spore gdyby pierwszy wagon dał komende do następnych.ppln pisze:Chyba limit to cztery czy pięć wagonów na skład. Tylko, że w ostatnim wagonie mogą być problemy z otwarciem drzwi.
Ostatnio zmieniony 2006-06-23, 17:32 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Spośród 122 składów stopiątek zostało jeszcze może z kilkanaście "drugich" wagonów które posiadają kabiny. Są to wagony które nie przechodziły NG od czasów kiedy kabiny są usuwane. Plan zakłada że wszystkie składy stopiątek będą miały NG w najbliższym czasie więc już niedługo wszystkie "drugie" wagony będą doczepami czynnymi, za wyjątkiem oczywiście składów wahadłowych, w których to "drugie" wagony posiadają kabinę na końcu.J-31 pisze:Wróćmy do tematu. Czy MPK Poznań planuje przebudować więcej wagonów typu 105Na na doczepne ?
//Pisanie "squadów" to podpada pod pkt. 5j regulaminu nie sądzisz ? (Peter)
Dobrze. Jeżeli słowo "squad" Ci się nie podoba to specjalnie dla Ciebie nie będę tak pisać. Zadowolony??
Ostatnio zmieniony 2006-06-30, 11:18 przez marcinc, łącznie zmieniany 2 razy.